mä kuristan ton pennun....

se otti mun kännykän kun pyysin sitä niin se heitti mua sillä. koko paska meni säpäleiksi. kokosin sen mutta muistikorttia ei löydy. kaikki kuvat ja videota meni ihan kaikki... se kortti on niiiin pieni. yli puoltuntia olen kyykkinyt täällä ja ettinyt... mä alan epäillä että toi kakara on löytäny sen ennen mua ja syöny.
|O |O |O vitunvittuprkl
 
:D Muakin naurattaa kun luen teitä :ashamed:

Mä kuristan äijän, meni käväsemään neljä tuntia töissä keskimmäisen lapsen kanssa, soitin just että onko tullu mieleen että se lapsi saattaa olla nälkäinenkin jossain välissä :headwall:
Ei ollut kuulemma sen osan vaihto ollutkaan mikään munat suorana juttu?!? *jännittävää*
 
huhhu
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja sossu paikalle:
miten voit puhua lapsestasi noin?
no voi ei!on se hyvä ettei sulla mene hermot koskaan...
ja näillä joilla menee hermo usein valittettavasti luetaan lehdestä.

ja vaikka menisikin hermo ei tulisi mieleenkään puhua lapsestani noin
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhhu:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja sossu paikalle:
miten voit puhua lapsestasi noin?
no voi ei!on se hyvä ettei sulla mene hermot koskaan...
ja näillä joilla menee hermo usein valittettavasti luetaan lehdestä.

ja vaikka menisikin hermo ei tulisi mieleenkään puhua lapsestani noin
ai ihanko on noin..minä kun oon ymmärtäny et ne joista luetaan lehdestä jotka ei uskalla näyttää et hermostuvat joskus,ovat just näitä "täydellisiä äitejä" :whistle:
 
Mää ymmärsin niin, että äitillä meinaa lähtä järki päästä (kuten mullaki just nyt) ja purki tänne kettuuntumisen. Ihme tarve heti kirkua sossua apuun, jos jollaki vaan yksinkertasesti ottaa päästä. :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
ai ihanko on noin..minä kun oon ymmärtäny et ne joista luetaan lehdestä jotka ei uskalla näyttää et hermostuvat joskus,ovat just näitä "täydellisiä äitejä" :whistle:
AAMEN!!!!!!!!!!!!!!!!!
halleluja perään! mulla se periaate että raivoan samalla tavalla ihmisten ilmoilla ku kotonakin. mua vituttaa ne mutsit jotka komentavat vain kotona ja ihmisten ilmoilla ollaan vain "älä nyt pikku terttu viitsi.." |O KAKSINAAMAISTA!!!
 

Yhteistyössä