Onko KUOPIOSSA huomenna lauantaina kaupat auki miten??

Olen lähdossä shoppailemaan huomenna kaverini kanssa ja Kuopioon olisi tarkoitus lähteä.. Onko siellä liikkeiden aukioloissa ihan normi aukioloajat??

Infotkaa pian, niin tietää kannattaako enempää suunnitella..

:flower:
 
sirkkatälli
Tärkeä ilmoitus kaikille! Juuri saamani tiedon mukaan, kaikki kaupat Kuopiossa ovat lauantain suljettu! Lähimmät avoinna olevat kaupat löytyvät Helsingin Kannelmäestä, K-Super.
 
Helvetti teidän kanssa! Voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa onko ne oikeasti kiinni vai auki! Vitun palstailijat! Ärsyttää!!



Niin vaipitäisköhän mun lukea noi viestit ensin kokonaan... :whistle: hups.. mun moka! Sori
 
A shadieeyah
Alkuperäinen kirjoittaja Bambukarhu:
Helvetti teidän kanssa! Voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa onko ne oikeasti kiinni vai auki! Vitun palstailijat! Ärsyttää!!
:hug: elä välitä tuosta yhdestä harmaasta. Aikuisten oikeasti ne kaupat on auki(itsekkin olen keskustaan menossa) :hug:
 
Mikä siitä niin huvittavan tekee, kun on helvetisti muutenkin pyhiä, niin miksipä sitten kaupatkin eivät luukkujaan sulkisi.. Eihän eilenkään pankin olleet normisti auki vaikka oliki IHAN TAVALLINEN SAATANAN PÄIVÄ!!!
 
juan
Alkuperäinen kirjoittaja Bambukarhu:
Helvetti teidän kanssa! Voisiko joku nyt ystävällisesti kertoa onko ne oikeasti kiinni vai auki! Vitun palstailijat! Ärsyttää!!



Niin vaipitäisköhän mun lukea noi viestit ensin kokonaan... :whistle: hups.. mun moka! Sori

Mä kanssa suuttu. Mulla ei ruoka. Nyt pitä matkusta helsinki täältä oulusta. Te olla ärsyttävä. Miksi te ette pidä kauppa auki?!
 
juan
Alkuperäinen kirjoittaja Bambukarhu:
Mikä siitä niin huvittavan tekee, kun on helvetisti muutenkin pyhiä, niin miksipä sitten kaupatkin eivät luukkujaan sulkisi.. Eihän eilenkään pankin olleet normisti auki vaikka oliki IHAN TAVALLINEN SAATANAN PÄIVÄ!!!

Oliko torstai saatanan päivä!!! Se selittä paljon. Mulla meni kaikki huono. Onko teillä aina pääsiäsitorstai saatanan päivä?? Miksi mulle ei kerrottu? Mä olla surullinen.
 

Yhteistyössä