Petin sitten miestäni eilen...

  • Viestiketjun aloittaja Pettäjä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Pettäjä:
Näin pääsi käymään.. Paneskelin toisen miehen kanssa autossa, eikä oo muuten yhtään edes morkkista.. :(
Toi sun viestisi on kaiken kaikkiaan jotenkin ristiriitainen. "Ei ole morkkista", ja sitten :( perässä. Suretko sitä ettei ole morkkista, vai sitä että petit, vai sitä, että paneskelit autossa?
 
Jos vaan satunnaissuhde, yhdenillan juttu niin alapas miettiä...

Älä kerro miehelles JOS oot varma että tahot panostaa teidän suhteeseen vielä. Mutta jos tuo oli eroamis-juttu niin erotkaa, jos sitä tahdot. Kukaan ei nääs ole vanki missään mitä ei halua.
 
täytyypä peesata "pehmeäpupua"..
mun mielestä jos hairahtuu yhesti ja kuitenkin haluaa miehensä kanssa olla ja suhteeseen panostaa,ei pidä kertoa.se että kertoo ja sit pyytelee anteeksi ja lässynlää,on mun mielestä törkeää.sillä tavoin yritetään vaan päästä huonosta omatunnosta,ja aiheutetaan sit toiselle pahamieli,hairahtunu kärsiköön tykönään mokastaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Totta kai pitää kertoa. kai tekin nyt naiset haluaisitte tietää, jos mies ois teitä pettänyt mutta vain "kerran" :eek: ?
itseasiassa en koe tarvetta tietää,mitä se tietäminen enää muuttas?tapahtunu on tapahtunu,eikä se siitä muutu vaikka pääsiski mun kustannuksella puhistaan omatuntoonsa.
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Totta kai pitää kertoa. kai tekin nyt naiset haluaisitte tietää, jos mies ois teitä pettänyt mutta vain "kerran" :eek: ?
itseasiassa en koe tarvetta tietää,mitä se tietäminen enää muuttas?tapahtunu on tapahtunu,eikä se siitä muutu vaikka pääsiski mun kustannuksella puhistaan omatuntoonsa.
Mä kyllä haluaisin tietää, jos koko avioliitto perustuis valheelle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja kunnon kinttaat:
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Totta kai pitää kertoa. kai tekin nyt naiset haluaisitte tietää, jos mies ois teitä pettänyt mutta vain "kerran" :eek: ?
itseasiassa en koe tarvetta tietää,mitä se tietäminen enää muuttas?tapahtunu on tapahtunu,eikä se siitä muutu vaikka pääsiski mun kustannuksella puhistaan omatuntoonsa.
Mä kyllä haluaisin tietää, jos koko avioliitto perustuis valheelle.
mun mielestä tuo nyt on "hiukkasen" liiottelua..
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Totta kai pitää kertoa. kai tekin nyt naiset haluaisitte tietää, jos mies ois teitä pettänyt mutta vain "kerran" :eek: ?
Tottakai :wave: ja jokaisen kansalaisvelvollisuuksiin kuuluu mun mielestä myös kertoo jos tietää, et esim. kaverin mies köyrii naapurin eukkoo ruokatunnilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Seipääntyöntäjä:
Alkuperäinen kirjoittaja Pettäjä:
Näin pääsi käymään.. Paneskelin toisen miehen kanssa autossa, eikä oo muuten yhtään edes morkkista.. :(
Toi sun viestisi on kaiken kaikkiaan jotenkin ristiriitainen. "Ei ole morkkista", ja sitten :( perässä. Suretko sitä ettei ole morkkista, vai sitä että petit, vai sitä, että paneskelit autossa?
Niimpä... Miksi pitää tänne tulla kerskumaan
 

Yhteistyössä