Hakutulokset

  1. Sinirastas

    Monenko kanssa olet seurustellut?

    Tapaillut, seurustellut, ollut avoliitossa tai suhteessa... Itse saatte päättää mitä laskette mukaan ja mitä ette, mutta jotain lukuja kehiin :) Minulla oli 3 lapsuuden/nuoruuden ihastusta ja "leikkiseurustelua", mutta vain yhden ja ainoan kanssa olen oikeasti seurustellut, ja nyt naimisissa.
  2. Sinirastas

    Mistä luopuisit lapsesti tähden?

    Ja onko jotain asiaa mistä ET luopuisi? Voitko kuvitella tilanteen muuttuvan myöhemmin, kun lapsesi on täysi-ikäinen?
  3. Sinirastas

    KOKEMUKSIA Ora 1-2-3 SOFT turvaistuimesta?

    http://www.orashop.fi/www/popupcard.php?id=102 Onko kellään käyttökokemuksia em istuimesta? Pätevältä vaikuttaa, mutta voiko halvalla saada hyvää? Sama 6 kk takuu kuin kalliimmissakin. Kotimainen tuote.
  4. Sinirastas

    Nutrilett laihdutuksessa?

    Kuka on kokeillut? Millasia kuureja olette ottaneet, mitä tuloksia ja mitä maksaa? Jos vaikka saisi kickstartin elämäntapamuutokselle.. :whistle:
  5. Sinirastas

    10kk ikänen nukkumaan ilman iltapalaa?

    Poika keksi tänää uuden jutun: ruokaa on kiva päristää kun sitä saa suuhun. Päiväruoka oli jo lähes kokonaisuudessaan miehen rinnuksilla, ja nyt sama show jatkui iltapuurolla. En jaksanut sitä katsoa, poistin pojan pöydästä. Odotin karjuntakonserttia, mutta pikku ukko tohottikin ihan...
  6. Sinirastas

    Papakokeen jälkeinen verenvuoto

    Miten kauan/paljon on "normaalia"? Koskaan ennen ei ole tullut, nyt eka kerta synnytyksen jälkeen (9kk) ja vuotaa ihan kirkasta verta ihan runsaaseen menkkavuotoon verrattavasti...
  7. Sinirastas

    Ensimmäinen vuosi vaikein?

    Pitääkö paikkansa sanonta siitä, että lapsen kanssa ensimmäinen vuosi on yleensä hankalin, vaativin tai väsyttävin? Kokemuksia kehiin kiitos! (Mietinnässä milloin "jaksaisi" kakkosta alkaa harkitsemaan, esikoinen 9kk)
  8. Sinirastas

    G: Keitä kadehdit salaa?

    Harvat julkisesti myöntävät, mutta paljastakaas nyt, että millaisia naisia tai mitä piirteitä muissa naisissa kadehditte? Itse kadehdin joidenkin kykyä löytää omalle vartalotyypilleen juuri oikeanlaisia vaatteita, missä itse harvoin onnistun. Ja hyvälaatuisia, hyvinhoidettuja ja kauniita hiuksia.
  9. Sinirastas

    Riehutko lasten kanssa?

    Osallistutko satunnaisesti aidosti lastesi naurukohtauksiin, painiotteluihin tai muihin riekkumisiin, vai esittävätkö teillä aikuiset vain fiksua ja kypsää roolia? :)
  10. Sinirastas

    G: Palstamamman stereotyyppi

    Kertokaa millaisiksi kuvittelette harmaatakin harmaammat, tai jopa mustat, jotka eivät kuitenkaan juuri mitään itsestään paljasta? Missä massaansulautuva plussalainen asuu, monenko lapsen kanssa, ja mitä tekee työkseen? Mitä hän puolustaa kiivaasti, ja mitä moittii? Mielikuvitusta peliin...
  11. Sinirastas

    Näin unta että olin NinaTT

    Pikkasen liikaa palstailua? Näin unta että kirjotin tänne NinaTT:n nimimerkillä, ja sain aikaiseksi monisivuisen tappeluketjun, jossa yritin vain todistaa olevani ihan normaali ihminen :ashamed: :D Enkä edes tiedä koko henkilöstä mitään :o
  12. Sinirastas

    Pottatreenit - milloin ja miten?

    Minkä ikäisenä teidän mukulat ovat alkaneet harjoitella potalla istumista? Ja jos ovat olleet tosi pieniä, niin missä vaiheessa sinne pottaan on sitten jotain tullut ja ovat ymmärtäneet sen, mikä potan pointti edes on? Ja mihin aikaan vuorokaudesta ekat kerrat ja kuinka säännöllisinä, aina...
  13. Sinirastas

    Kissa parvekkeella?

    Uskaltaako kissoja (1,5 v ja 4 kk sisäkissat) päästää neljännen kerroksen parvekkeelle? Onko ne niin hölmöjä että yrittävät hypätä kaiteelle luullen sitä pöytätasoksi tms? Parvekkeen kaiteet on betonia eikä maahan näy, parvekelaseja ei ole, eikä tule (vuokraluukku). Kokemuksia kuulisin...
  14. Sinirastas

    Avoimeen vaikka vauvalla on nuha?

    Meidän 6kk ikäinen poika on ollut vajaan viikon vähän räkäinen, mutta muuten pirteä eikä siis oikeasti kipeä, eikä ole koskaan vielä ollutkaan. Kehtaanko mennä huomenna avoimen päiväkodin vauvapäivään ja muskariin, vai tuijotetaanko meidät ilkeästi sieltä pihalle?
  15. Sinirastas

    En saa miestä kiinni :/

    Mies lähti eilen Helsinkiin firman pikku jouluihin, laittoi vielä yöllä viestiä kahentoista aikaan yöllä. Sen jälkeen ei ole mitään kuulunut, vaikka hotellihuone piti luovuttaa klo 12 ja lähtee paluumatkalle heti sen jälkeen. Puhelimeen ei saa yhteyttä. Mies ei juo, eikä silleen huoleta, sen...
  16. Sinirastas

    G: Elämäsi numeroina

    Kuinka monta Kotia Rakastajaa/puolisoa Lasta Autoa Lemmikkiä Kännykkää sinulla on elämäsi aikana ollut? Ja jos epäilet jotain, että "lasketaanko miehen työsuhdeauto?" tms, niin päätä itse :) Minulla on ollut 6 Kotia 1 Rakastajaa/puolisoa 1 Lasta 0 Autoa 6 Lemmikkiä 4...
  17. Sinirastas

    Kisuvauva: vinkkejä sopeutumiseen?

    Tällainen tuli tänään taloon: Just just luovutusikäinen, ihana pikkuinen, sosiaalinen pikku pallero. Mutta, apuja kaivataan, meidän vanha (1,5v) kisu neiti ei oikein arvosta tätä uutta tulokasta. Miten kauan kissalla kestää että hyväksyy pienen ja ymmärtää ettei uusi tulokas ole...
  18. Sinirastas

    Mies ehdotti: "Minä jään koti-isäksi...

    ...mene sinä töihin" Meillä poika kohta 6kk. Mies on totaalisen väsynyt ja tympääntynyt työhönsä, eikä ole löytänyt uutta paikkaa. Minä olen ollut saikulla ja äitiyslomalla tammikuusta lähtien, löytäisin heti töitä. Tulotaso pysyisi samana. Mies tulee pojan kanssa loistavasti toimeen, eikä...
  19. Sinirastas

    Kukaan ollut terapiassa?

    Jotain kokemuksia kaipaisin. Millaista oli, kyselikö täti/setä jotain vai kerrotaanko siellä itse tajunnanvirtana kaikki mikä tulee mieleen, tuleeko jotain ns tehtäviä, koitko että oli jotain hyötyä vai kenties haittaa, miten kauan/säännöllisesti kävit...? Syytä ei tarvitse kertoa, sillä...
  20. Sinirastas

    Pettäisitkö?

    Pettäisitkö miestäsi jos olisi täysin varmaa ettet ikinä jäisi kiinni? Olisit esim kaukana kotoa vieraassa seurassa, käytössä olisi varma ehkäisy ja tiedossa ettei tauteja tule. Itse en pettäisi, sillä vaikka kiinni en jäisi, syyllisyys kalvaisi niin, etten voisi elää itseni kanssa ennen kuin...

Yhteistyössä