G: Palstamamman stereotyyppi

Kertokaa millaisiksi kuvittelette harmaatakin harmaammat, tai jopa mustat, jotka eivät kuitenkaan juuri mitään itsestään paljasta?

Missä massaansulautuva plussalainen asuu, monenko lapsen kanssa, ja mitä tekee työkseen? Mitä hän puolustaa kiivaasti, ja mitä moittii?

Mielikuvitusta peliin iltapäivän ratoksi! :D
 
vieras
Tämä ikiharmaa paljastaa itse olevansa 30+ ikänen 2 lapsen tavisäiti. Ok talo, mies duunari ja omakin matalapalkkahomma odottaa että saan nuoremmankin 3v ikään. Puolustan omia sänkujä jokeiselle :D. Sektio ON synnytys, ja pullollakin kasvaa kunnon kakaroita. Siinä jotain, hajutonta ja mautonta.
 
sama vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä ikiharmaa paljastaa itse olevansa 30+ ikänen 2 lapsen tavisäiti. Ok talo, mies duunari ja omakin matalapalkkahomma odottaa että saan nuoremmankin 3v ikään. Puolustan omia sänkujä jokeiselle :D. Sektio ON synnytys, ja pullollakin kasvaa kunnon kakaroita. Siinä jotain, hajutonta ja mautonta.
Siis sänkyjä jokaiselle... On mulla L paperit äidinkielestä, ihan varmasti on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eims Baum:
Miksi täällä pitäisi paljastaa itsestään jotain?
Niinpä. Mäkin aika vähän henkilökohtaisista asioistani kerron, vaikka muuten auonkin paljon päätäni. Harva varmaan tietää montako lasta mulla on tai mitä teen työkseni, milloin mulla on kuukautiset tai millaisesta seksistä tykkään - tai olenko ylipäätään parisuhteessa. Eikä tartte tietääkään.
 
eräs mamma
Korviaan myöten elämäänsä kyllästynyt kotiäiti, työtön ja yh.
Pullolla ollut kaksi lasta, ja pulloja viedään puolen vuoden välein kauppaan.
Ei pyöreä eikä lepposa, hieman hapan ja aamukärttyinen.
 

Yhteistyössä