G: Keitä kadehdit salaa?

Harvat julkisesti myöntävät, mutta paljastakaas nyt, että millaisia naisia tai mitä piirteitä muissa naisissa kadehditte?

Itse kadehdin joidenkin kykyä löytää omalle vartalotyypilleen juuri oikeanlaisia vaatteita, missä itse harvoin onnistun. Ja hyvälaatuisia, hyvinhoidettuja ja kauniita hiuksia.
 
vieras
sellaisia, joilla on itsetunto kohdallaan ja joka on tyytyväinen itseensä aidosti ulkonäköön katsomatta. Mä olen just sellanen et sit kelpaan jos ulkonäkö olis hyvä ja muuten sit taas pohjasakkaa
 
Kerttu-Kyllikki
Melkeistäpä en ketään.
Ehkä vähän joitain fitness-urheilijoita. Kauniin kropan takia.
Tiedän kyllä, miten itse pääsisin moisiin tuloksiin, ei vaan riitä aika ja energia.

Ja vähän kadehdin systeriä, ku se nostaa enemmän penkistä, kuin mä.
 
no
Ihailen superenergisiä ja monilahjakkaita ihmisiä, joilla on lapsia, todella hulppea urakehitys, monia erityistaitoja ja menestyvät missä vain haluavatkin, yhdistävät vaivatta uran ja perheen, matkustelun ja niin edelleen.
Kadehtia en osaa, sillä jokaisella on omat murheensa ja vaikeutensa. Omaan elämäänkin olen tyytyväinen.
 
näin
Pirteitä, touhukkaita, jaksavia ihmisiä. Voi kun itsekin jaksaisi tehdä joulusiivousta, leivonnaisia, laittaa koristeita, hoitaa siinä sivussa arjen yleisiä askareita + lasten hoito jne. pirteänä ja iloisena. Se se vasta olis jotain..
 
Puheliaita, rohkeita, ystävällisiä ja positiivisia ihmisiä :)
Ja sellaisia jotka osaavat olla sopivan nöyriä nöyristelemättä. Siis että voivat antaa asioissa periksi vaikka itseä ottaisi päähän. Mä en ole sellainen :ashamed:
 
Niitä jotka tuntuu onnistuvan ihan kaikessa mihin ryhtyy. Siinä hoidetaan niin koti, ura kun lapsetkin samalla ja vielä opiskellaan jotain tosi hienoa lisäks. Siis varmaan niilläkin on ongelmansa mutta nämä on just niitä joista saa aina kuulla et miten hienosti niillä on asiat ja sitten perään kysytään et mites sinä joko se olis toisen lapsen paikka ja jokos sinä ne opinnot sait loppuun ja mites ne työt :headwall:
 
Vieras
Sellaisia joilla on paljon ystäviä vaikka he itse ovatkin yhteydenpidossa erittäin passiivisia. Omassa ystäväpiirissäkin on sellaisia joiden tykönä aina kaikki käyvät vaikka he itse eivät kenenkään tykönä käy. Ja joille kaikki soittelevat vaikka he eivät koskaan soita toisinpäin...
 

Yhteistyössä