Hakutulokset

  1. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Hiljaista on, ei ole minullakaan mitään kerrottavaa..nutrit edelleen kaapissa, kaivan ne esille kun työt alkavat- alkoi loman laatu kärsimään kun piti kytätä syömisiä.. -Anu-
  2. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Linnanmäki meni eväiden puolesta ihan pepulleen, muuten oli oikein hauskaa. Söin kotona kunnolla, vähähiilariseen malliin ettei heti nälkä yllätä. Kun tuli aika syödä makkaraperunoita en yksinkertaisesti kehdannut kaivaa kassista odottelevaa nutrilett patukkaa, vaan natustin osaani kimppa...
  3. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Nutrit ovat kotiutuneet :-D Huomenna vielä osanutraan, mennään Lintsille ja hartaasti toivon, että sieltä löytyy salaattia ranskanperunoiden tilalle.. Sitten se tiukkalinja alkaa. Kaikenkaikkian pudotettavaa on 30 kiloa, mutta jokaisesta kadonneesta olen kiitollinen. Olen viime vuodet...
  4. A

    Löytyykö onnistuneita nutraajia? Paljonko laihduit ja missä ajassa?

    Täällä yksi hiljainen, vielä.. Nutrilettit matkaavat parasta aikaa lähimmälle ärrälle. Taitaa mennä lauantaille, että pääsen maistelemaan. Olen nyt koittanut olla siivosti tämän viikkoa ja täysnutrata ainakin aluks kunhan vauhtiin pääsen. :-D Työt alkaa 30.7 ja silloin pitää lounaan ainakin...
  5. A

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Ei toimi ei, vaikka miten keittoja vääntäisin niin ei uppoa enää :x Taisto jatkuu toisilla aseilla..
  6. A

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Mulle ei todellakaan sovi tuo kuuma-nutrilet. Miten joku voi syödä noin monta lämmintä ateriaa päivässä?? Nytkin vedän aamulla ja illalla suklaapirtelön ja silti on vaikeaa saada syödyksi kolme lämmintä. NUtrien lisäksi on tänään mennyt muutama jauhelihapihvi jonne olen ujuttanut...
  7. A

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Helou! Kana-ja kasvisnutrit saa inhimillisen maksuiseksi kun lisää sekaan pilkottua tomaattia ja marinoitua raakaa sipulia :D Lisäksi olen syönyt muutaman itse leivotun leipäpalan. Alkoi tulla todella huono olo, ihan silmissä jo vippas. Kait juoksen sitten niin paljon täällä kotosalla että...
  8. A

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Ja joo, osaan kyllä kirjoittaa, aina vaan sormet ja aivot ei kohtaa..en jaksa muokata kaikkea uudelleen..yrittäkää kestää :saint:
  9. A

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Heippa kaikki! Vatsa ei ole sekaisin, mutta jos ilman määrästä voi jotain päätellä niin kohta on :x Suklaa nutrin on herkkua, mutta tämä kanakeitto on jotain mitä en ikinä tule tän kuurin jälkeen suuhuni pistämään!! Aivan järkyttävää.. Kasviskeiton maustin sitruunapippurilla ja sekaan 2...
  10. A

    Olisko kukaan innokas aloittaan nutrilett-kuuria?

    Heippa! Pistetääs glaudia pinoon pikkusen ääntä :D Isäntä on parasta aikaa postissa hakemassa 15 päivän satsia nutreja. Tilasin 12 päiväksi kanaa ja kasvista ja yhden paketin suklaata :p Huomenna aloitan.. Vaaka sanoi ystävällisesti sopimuksensa irti aamulla, ostan huomenna uuden patterin...
  11. A

    onko kokemuksia Luhtaniityn pk:sta Espoossa?

    Tuleekohan vähän myöhässä.. Olen työskennellyt luhtaniityssä viikon..oikein mukava paikka sekä johtaja että työntekijät olivat avoimen-iloisen ja ammattitaitoisen tuntuista sakkia. Kuulostaa ihan myyntipuheelta.. :D Mutta sijaisena sitä kyllä huomaa jos henkilökemioissa tökkii ja silloin...
  12. A

    Kysymys kahden pienellä ikäerolla varustetun lapsen äideille:

    Ikäeroa on 1v8kk ja alku oli todella raskasta. Esikko kokeili kaiken minkä vaan keksi ja teki just ne asiat joita ei olisi saanut :o Ennakoimalla tilanteita sain arjen pyörimään sujuvammin ja oman pääni kestämään paremmin :D Otin esikoisen mukaan kotihommiin, pidin pojan kiireisenä niin ei...
  13. A

    koska oottee ostaneet tyynyn vauvalle?

    Esikolle hommattiin ihan littana tyyny joskus 10kk:na. Naperolla on takaraivo lättänä, aikanaan epäiltiin johtuvan nukkumisasennosta. Ruotsissa kuulemma suositellaan tyynyä pienillekin juuri tuon takia.. Kakkoselle laitoin tuon samaisen tyynyn heti, vaikka olikin jo selvinnyt että esikon...
  14. A

    8kk ei suostu syömään soseita

    Et ole ainoa :hug: Tämä on nyt vastoin kaikkia lakeja ja suosituksia..Ahdistuneet hypätköön seuraavaan aiheeseen.. Meillä syö vain ja ainoastaan samalta lautaselta kanssani, haarukalla ja "ihmisten"ruokaa. Esim. lihaperunasoselaatikko ei uppoa, ilmeisesti epäilee huijausyritykseksi :D...
  15. A

    === Kymppi pois kesään mennessä ===

    Neila Enpä täysnutrannutkaan tänään vaikka niin uhosin :o Kahden tunnin lumitöiden jälkeen meinas taju lähteä ja söin ruokaa..Huomenna sitten.. Mulla on tippunut jo sellaiset 13 kiloa ja yritän saada uutta vauhtia noilla nutreilla.. Ovistestin viivasta r.testin haamusta..*Polvella keikkuu...
  16. A

    ***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

    Sinne meni tarinat taivaan tuuliin |O Lyhyestä virsi kaunis anuaanua Pituus: 158cm Aloituspaino:73.9kg Tavoitepaino: normaalipainoinen/ tuntuu hyvältä.. Välitavoite 70kg Paino nyt:70.3kg Viikkopudotus:3.6kg.. ja juu, ei todellakaan ole viikkopudotus vaan kokonaissaldo :saint...
  17. A

    ***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

    Pikaisesti päivittelen painoani... anuaanua Pituus: 158cm Aloituspaino:73.9kg Tavoitepaino: normaalipainoinen/ tuntuu hyvältä.. Välitavoite 70kg Paino nyt:71.1kg Viikkopudotus:2.8kg muutaman viikon aikana.. Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille.. Anu
  18. A

    ***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

    REALISTA Pierukysymys :ashamed: Onko eroa tavalliseen ruisleipään? Mulla meinaa kuolemakorjata ainakin läheiset jos en nyt ihan itse siihen vatsanvääntöön kupsahda. Ruisleipä ei siis ole mun juttu, vaikka mausta tykkäisinkin. Pakko hehkuttaa.. tän aamun lukemat olivat tähänastiset enkat...
  19. A

    ***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

    outokumpu En nyt mitenkään muista oikeaa pistemäärää, mutta kun itse asiaa joku aika sitten tutkin taisin googlata.. ja ainakin blogi-listan blogeissa on laihdutus juttuja joissaon ihan kerrottu pistemääriä ja muuta kiinnostavaa aiheesta.. kannattaa kokeilla ainakin siltä suunnalta.. Anu
  20. A

    ***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

    anuaanua Pituus: 158cm Aloituspaino:73.9kg Tavoitepaino: normaalipainoinen/ tuntuu hyvältä.. Välitavoite 70kg Paino nyt:73.8kg Viikkopudotus:0.1 (punnitus perjantaisin) Niinpä niin..ja syyttää voi vaan itseään.. Olen kyllä ollut ihan ihmisiksi, mutta en kyllä mitenkään "nälissäni"...

Yhteistyössä