***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

pitkästä aikaa hetki kirjottaa tänne... eli viikko pudotus 2 viikolta vaivaiset 300g eli nyt paino 69,9 kg:headwall: no hitaasti mutta varmasti... on tullu kuitenkin liikuttua ja tuntuu että aineenvaihdunta lähteny liikkeelle... laitoin kiloklubiin viime viikon syömiset ja pahasti näyttäs siltä että en syö tarpeeksi niin siinä se vika taitaa olla... nyt yritän saada kalorit täyteen ja pallukat vihreiksi... tsemppiä kaikille alkavaan viikkoon...
pituus: 158cm
paino 70kg
paino nyt 69,9kg
viikkopudotus -150g
ekan viikon jälkeen vaaka siis näytti +200g eli paino oli siis silloin 70.2kg.... jos mietitte mun matikka päätä... :LOL:
 
Voihan kääääääääääk!

Miten tämä normaalin elämän eläminen voi olla näin hankalaa, mun sieluni niiiiiiin kaipaa herkkuja ja sitten sorrun ihan älyttömyyksiiin ja syön esin jotain lasten karkkeja mistä en edes tykkää =(. Vähän hirvittää että mitä näyttää vaaka perjantaina...

Kaikenlainen kuntoilu on myös ollut vähäistä, olen niin laiska että urheilu työpäivän jälkeen on ihan mahdotonta. Ja jotenkin motivaatiokin on nyt erinäisistä asioista johtuen aika matala... Mutta katsellaan miten käy.
 
Moikka!
Tiedotan vaan että tämän viikon punnitus jää väliin,en uskalla vaakaan ees kattoo.Mä en oo oikeestaan muta tehnyt ku napostellut kokoajan jotain.Koira on aika sairas ja oon huolesta soikeena...ei osaa kunnolla nukkua ja ku ei osaa mitää tehä ni näköjää kokoajan syön jotain..Ensi viikolla sitten,kunhan saan ton mun rakkaan koirulin kuntoon.
Tsemppiä teille muille!
 
Huominen punnitus jännittää. En odota yhtään miinusta, mutta ei se plussaakaan näytä. En ole sortunut herkuttelemaan, mutta ei vaan tunnu lähtevän grammat ei sitten millään. Pisteissä olen pysynyt ja HUOM - viimeksi on ollut karkkipäivä viime viikon lauantaina. Onhan siitä jo 5 päivää! =)
 
Odotin taas kamalasti ja pelkäsin pahinta. Eikä hyvältä näytä. :ashamed:
Lauantain alkoholit, eiliset mustat makkarat ja muut "sortumiset" ovat tehneet tehtävänsä.
Menkatkaan ei varmaan yhtään auta asiaan. :| :/

Ikuinen laihduttaja
pituus 176cm
paino 89,5kg
tavoitepaino 76kg
BMI ennen 28,7
BMI nyt 27,4 (22.01.2010)
paino nyt 85 kg (22.01.2010)
pudotettu -4,5 kg
viikkopudotus -0,5 kg
 
Heippa!

Piti lähteä heti aamutuimaan yllättäen liikenteeseen, joten aamupunnitus jäi. Mut voisin hoitaa sen huomenna(aina yhtä helppoa alottaa vkl terveellisesti;)). Uskon kyllä, ett jos iltalukemia vertaa, ni paino ei tainnu kovin laskee.

Illalla pyöräilin 20km ja nyt aattelin pyöräillä 10km. Jos sais päivässä aina täyteen tuon parikymppiä.

Mukavaa viikonlopun aloituksia kaikille. tOivottavasti kukaan ei sorru siiheb mihin mä viime su, ja joudu sit kärsii siitä koko viikon, vaan kaikilla olis miinusvoittoinen viikonloppu kilojen suhteen:)

Tulen huomenna tuomiolle:)
 
Mae
Krysanteemi tervetuloa mukaan :)

Ja kaikille iso anteeksipyyntö, päivitykset on tullut nyt vähän viiveellä. Meillä on ollut suvussa/kotona vähän ongelmia, niin en ole oikein jaksanut mitään ylimääräistä.
Nyt on kuitenkin päivitetty :D

Mulla oli keskiviikkona punnitus ja vain -1,5kg oli lähtenyt. Nyt siis yhteensä n. 7kg (iltapaino). Aamupainosta on lähtenyt joulun jälkeen 10kg :D (tämä on siis se minun oma tapani punnita, eli aamulla). 7kg olisi tavoitteeseen ja olen jo asettanut toisenkin tavoitteen eli 15cm vyötäröstä pois, vielä. 12cm on jo lähtenyt :D

Nyt olen siis siirtynyt pussikeitoilta puolivauhtiin eli saan syödä lihaa, kasviksia ja salaattia. Aamuisin vähän puuroa ja marjoja, illalla rahkaa tai raejuustoa.

Kaikille tsemppiä kovasti ja muistakaa, että se yhden kerran lipsahdus haittaa, ellei se tapahdu usein/joka päivä.
 
Sinne meni tarinat taivaan tuuliin |O

Lyhyestä virsi kaunis

anuaanua
Pituus: 158cm
Aloituspaino:73.9kg
Tavoitepaino: normaalipainoinen/ tuntuu hyvältä.. Välitavoite 70kg
Paino nyt:70.3kg
Viikkopudotus:3.6kg.. ja juu, ei todellakaan ole viikkopudotus vaan kokonaissaldo
:saint:

Sunnuntaina alkaa nurtikuuri, jota pyrin jatkamaan viikon. Jos takkuaa tai ahistaa korvaan vaan muutaman aterian päivässä pussilla ja syön normiruokaa lput.. aika näyttää..

Mukavaa viikonloppua ja tsemppiä kaikille :hug:

Anu
 
Hei Anu..tuolta kymppi pois kesäään pinosta vierailen sen verta että itselläni toinen nutriviikko menossa, päivä 13 tarkalleen...ja ensiviikon tulos -3kiloa ja paino josta aloin nutraamaan oli 74,9. Muistathan että ne kolme eka päivää tuntuu vaikeemmille, sitten helpottaa! se että pysyun tiukkana ja saavutin "ketoosin" vei minulta näläntunteen ja mielihalut ja sai homman tuntumaan kohtalaisen helpolta. Makuhan noissa pusseissa ei kovinkaan herkullinen ole, mutta tämä nyt on pieni välijakso elämässä....koko eloa tosiaan en nutraa vaan sitten "puoliteholle" kunhan oman 3 viikon urakkani saan päätökseen ja sitä rataa opettelen syömään taas oikein (niin että kesän ajan pidän pudotetun painon) ja sitten katsotaan jatkot...ja 3 viikossa sen 6 kiloa toivon saavani pois. Käythän vierailemassa pinossamme ja kertomassa kuulumisia =) =) tsemppiä kaipaisi itsekkin..
 
Heippa kaikille!
Krysanteemille paljon tervetuloa joukkoon!
Täällä tapahtui eilen repsahdus!! :ashamed:
Isompaan ketutukseen vedin 100 g irtokarkkia! Eikä isommin edes harmita! =)
Harmittaa ehkä vasta perjantaina punnituksessa.

Joku tässä ketjussa joskus kysyi, onko muilla jumituspainoja.
Mulla on ja yksi niistä on juuri tämä 85 kg. Tämän alle on aina TOSI vaikeaa saada painoa!
Sitten seuraava on 83 kg, mihin jää yleensä jumiin. Sitten TOSI paha on taas 80 kg, minkä alle on taas tosi tosi vaikeaa saada painoa! :|
Olen taas harkinnut tuota nutraamistakin, mutta en vain pysty saamaan niitä pusseja alas kurkusta. :/ Tulee aina niin hemmetin paha olo, kun ne maistuu niin hirveelle!! :x :x Niillä vois tosin kyll saada nää jumit ohitettua, mutta silti! :/ :x
 
outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 73,2 kg
Pudotettu yht: 2,7kg
Viikkopudotus: 0

No niin, alkuviikosta tuntu jopa housut löysältä :LOL: :LOL: mutta sittenhän tuo kostaantu :headwall: :headwall: siis pisteillä oon kyllä pysyny mut nää joka kuukauden riesat...ne sit panee mun kuurit aina aivan persiilleen :headwall: :headwall: no sitkeästi vaan lasketaan pisteitä vaikka meinaa jos jonkinmoiset mieliteot iskeä päälle :whistle: ja toivotaan ens viikolle parempia lukuja jos "kelit" paranee :eek:
 
Mae
Mä teen helmikuuksi (ja joka kuukausi) uuden pinon! Muuten näistä tulee liian pitkiä ja alkavat takkuamaan.

Ja mulla tuli ISO repsahdus tänään, oksetti oikein sen jälkeen :x Käytiin synttäreillä ja pärjäsin siellä hyvin; n. 40g kakkua, saman verran porkkanakakkua ja yksi nakkiyllätys. No sitten ostin esikoiselle pizzan (tai siis mun sisko osti) ja kun poika ei sitä jaksanut syödä, niin äitipä sitten uhrautui syömään 3/4 kotipizzan normaalikokoisesta pizzasta. Kuitenkin laskin että tän päivän kalorit jäi alle 1300. Mutta ÄRSYTTÄÄ |O
 
Moikka! Hengessä mukana edelleen, vaikka perjantaina unohdinkin punnita... Nyt sitten ens perjantaina vasta puntarille, mutta mä tiedän että kovin kummosia ei ole painossa tapahtunut. Olen kanssa miettynyt että pitäiskö noita nutreja kokeilla vai mitä kun nyt en saa tuota painoa alaspäin... Mutta ens viikon olen extratiukka pisteiden kanssa ja katson sitten miltä näyttää.
 

Yhteistyössä