***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

Huomenta!

Ja ihan ekana, Maelle hurjasti onnea vallan hienosta pudotuksesta! Ilmeisesti noi pussit todella toimii...

Mä etenen kovin paljon rauhallisempaa tahtia, mutta toivottavasti suunta on edelleen oikea. On oikeastaan ihan kamalaa kun ei voi joka aamu siinä vaa'alla hypätä, mutta eiköhän tähänkin totu. Ja on sitten se perjantain lukema todellinen yllätys =)

Tänään olisi tarkotus mennä kuntosalille... Saa nähdä lähteekö henki, kun viime kerrasta on jo tovi aikaa. Ja nyt kun on vapaata niin olen koittanut myös ton koiran kanssa lenkkeillä, eilen tehtiin 2x5km lenkki ja sitten kerran lyhyempi ja nyt kunhan olen aamukahvini nauttinut olisi tarkotus sännätä lenkkipolulle taasen =)

Mukavaa viikon jatkoa kaikille =)
 
Mae: hienosti tippunu paino sulla. onhan tuo nyt varmasti terveellistä ja turvallista!? aika hurjalta kuulostaa. vai onko tuo joku alkusysäys tähän laihishommaan ku ei kai nuin kukaan kovin pitkään pärjää? on halua olla negatiivinen, kuhan huolehin.

niin, joku kyseli jumppaohjeita. löysin kirjastosta kirjan Jumppaa lapsesi kanssa. kirjottanu Anna Ryynänen. vähän sitä selasin, ihan hyvän olonen opus.

kävin tänään juoksemassa rattaiden kans jotain 35 minsaa. jaksoin koko matkan!

TSEMPPIÄ KAIKILLE
 
Täällä porskutellaan vieläkin suht mukavasti etiäpäin. =)
Ruokalistalla ollut pääasiassa pihvejä ja salaatteja.
Perjantai jännittää taas ihan hirmusesti! :|
Pelkään, että tulee plussaa vaikka oonkin pysynyt ruodussa.
Ei vaan tunnu yhtöön siltä, että olisi paino pudonnut enää. :ashamed:
 
Mae
Kiitos kaikille tsempeistä ja tiedoksi, tämä on turvallista. Näillä pusseilla ollaan 3-6 VIIKKOA ja sen jälkeen OPETELLAAN uusi tapa syödä. Tätä systeemiä käyttää myös lääkärit ylipainoisille. Ja tää tosiaan on vaan ALKU ja sen jälkeen päästään puolivauhdin (2 pussikeittoa+3 xtravaganzan kevyt lautasta 1400kcal) kautta tasapainovaiheeseen. Huomenna on punnitus ja viikossa ei nyt ole paino varmaan kauheasti pudonnut. Mutta treenata jaksan PALJON. Tänäänkin kävin soutuspinningissä 1h+xtravaganzan oma tunti 1h. Ja HYVÄ fiilis on :)

Ja tässä ollaan vähän kuin säästöliekillä, ollaan ketoositilassa. Ja noista pusseista kroppa saa kaiken mitä tarvitsee ja energiaa se saa lisää tuosta LÄSKISTÄ (rasva palaa)
 
Mäki lähdin puntarilakkoon ja aattelin jos alottelis ekvyesti ja piipahtais puntarissa vaan illalla, näin aluks :LOL:
Sit joskus jos sais 1X/vk(pe) punnituksen. Mullaki tunne ettei mitään oo tapahtunu ja TYMPII!!!
No ylihuomenna selviä..

Tekis mieli testata sit Nutrilettin Quick Start 5 Day Diet. Jos sais sellasen ilosen posauksen touhuun. Tuntuu ett tarttis sellasta..hmm. Jos ma alkais ja olis seuraavan viikon tuolla.

Jepulis, perjantaina viim.nähdään puntarin sijaisnnista miten on käyny(onko olohuoneessa vai lumihangessa takapihalla;)
 
Täällä meinattiin sortua tänään pullaan! KÄÄK!
En ehtinyt töistä lainkaan syömään ja ajattelin jo korvata koko homman pullalla. Sitten otin itseäni niskasta ja korjasin tilanteen voikkarilla. Huoh! Nyt on hyvä mieli! :)
Perjantaita odotellessa... :whistle: Täällä saattaa vaaka saada kans aika tavalla kyytiä, jos ei tiputusta ole tullut! :wave:
 
Mae
Tänään oli taas se xtravaganza punnitus, -2,2kg. Enää 7,5kg tavoitteeseen. Ja musta on hauskaa kun oon kuitenkin aamulla reilu 1kg laihempi. Tuo on se iltapaino. Joten hyvällä mallilla on. Joulusta on tippunut melkein 9kg :D vaikka eihän sitä lasketa, kun vasta 4.1 aloitin virallisesti.
 
Hienoa Mae!!! :flower:

Mäki käyn aamusta puntarilla, on kivempi ku lukemat on pienemmät :whistle: :whistle:
Vähän tuo huominen jännittää, nyt oon pysyny aika hyvin ruodus...eilen tais pari pojoo tulla ylimäärin :ashamed: mut muuten kaikki ok. Saa nähdä putoonko korkeelta vai olisko lukema mieleinen :LOL:
Tää on vaan niin kamalaa...nyt oon ollu mäki koko viikon puntarilakos kun siihen tuli joka aamu ponkastua ja het oli päivä pilalla |O mut kun tää prosessi on niiiiiiiiiiin hidasta...juu, juu tiedän et näin se oikeestikki on mut olis kiva ku tapahtus alus tommosia pudotuksia ku maellakin, pari kiloo viikos B) ja mun rahatilanne on ny kyl semmonen etten noihin nutriletteihin ym oo yksinkertasesti varaa :(

No huomista odotellessa :wave: :wave:
 
Ihanaa, huomenna on vihdoin puntari päivä =). Voi toki olla että putoan sitten korkealta kun tulos ei olekaan mieleinen, mutta aika luottavainen olen ja toivon sellasta n 500g pudotusta, se on nyt tämän mun "järkevän laihdutuksen" toivottu viikko vauhti... Toiveena että kun hitaammin lähtee, pysyy kauemmin poissa =)
 
Tässä jo odottelen aamua ja puntarissa piipahdusta:)

Mä nyt aattelin testata sitä Nutrilettia ens viikon. Jos sais sillä ees pari kiloa nesteitä pois, ni sais vähä vauhtia tähän pudotukseen. Tuntuu niin turhalta pudottaa jo kerran pudotettuja kiloja. Sillonki pudotin terveellisesti, mut sit söin epäterveellisesti syksyn ja tässä tulos. Huoh!

Oon vielä todella kärsimätön, ni tuntuu äärettömän turhauttavalta, jos päivässä paino on pudonnu "vaan" 100g. Siinä syy miks puntarointi on vähennetty minimiin. Tosin, nyt aattelin tehä taasen uuden tavotteen, ett saisin iltapainon pysyvästi alle 70kg. Nyt aluks 69-luvulle, mut siitä sit alaspäin.

Josko tää olis viimene kerta, ku tarttee konkreettisesti huomata miten helppoa on lihota 8kg verrattuna sen määrän pudotukseen.

Muttamutta, huomiseen =)
 
Moikkelis!
Eilen oli punnitus(käyn siis keskiviikkosin painonvartijat ryhmässä)ja vaaka oli suopee,näytti -900 g eli nyt paino tasan 69 kg =) oon tyytyväinen ku turvotusta kuuitenkin kun se aika kuukaudesta =( Oonki kiltisti pysyny pisteissä ja salilla huhkinu joka toinen päivä plus siihen päälle jokailtainen lenkki(siit ei luisteta ku koiruli pitää siitä huolen )
Mites muilla viikko menny?
 
huomenta!

kävin puntarilla ku ny on ollu luovutusfiiliksiä. kahteen päivään en oo kuntoillu, mut ei se onneks puntarissa näkyny

justiina83
pituus 154
lähtöpaino 68
tavoitepaino 55
paino nyt 66
pudotettu yht -2
viikkopudotus -1

=)



 
nöpö
Pituus: 158cm
Aloituspaino: 86,8kg
Tavoitepaino: 70kg
Paino nyt: 83,7kg
Pudotettu yht: 3,1kg
Viikkopudotus: -600g

No niin... Juurikin sain sen puoli kiloa pois minkä alle toivoisin että viikkopudotukset ei jää... Ja nyt sitten yritän ajatella että tuo on ihan hyvä, vaikka aikuisten oikeesti en osaa kuin olla pettynyt noin pieneen pudotukseen...

Mutta nyt ei muuta kuin uuden viikon kimppuun =)
 
Pituus: 154 cm
Aloituspaino: 69,4kg
Tavoitepaino: 66/63/59
Paino nyt: 67kg
Pudotettu yht: -2,4kg
Viikkopudotus: - 0,9kg

=) On tosi hyvä mieli tuloksesta, vaikka viikon varrella on ollut jos jonkinlaista herkkutilannetta. Eilenkin appiukon synttärit, mutta pysyin kohtuudessa. Söin herkkupalat hitaasti niin ei tarvinnut ottaa kuin kerran lisää :ashamed:

Motivaatiokin tuntuu nyt olevan kohdillaan ja mun tiukka paikka - tytön päiväunien aikainen herkuttelumässyttely on taakse jäänyttä. Kai se makea vaan koukutti, mutta nyt pärjään parilla karkkipäivällä viikossa. Olen jättänyt tyystin makeutusaineella makeutetut jugurtit yms. pois (aiemmin niitä söin kun pisteilin) enkä ole niitäkään kaivannu. Tavallisen viilinkin vetäsen "raakana" eli ilman makeutusta.

Laskin muuten painoindeksini. Ennen urakan aloitusta BMI oli 29,3 ja nyt 28,3. Aika hurja pudotus muutamalla kilolla. Kohti terveempää elämää mennään. Tsemppi meille kaikille! :flower:
 
Siis HÄH!!!!!! :whistle: :whistle: :whistle:

outokumpu
Pituus: 161cm
Aloituspaino: 75,9kg
Tavoitepaino: aluksi alle 7-kympin
Paino nyt: 73,2 kg
Pudotettu yht: 2,7kg
Viikkopudotus: -2,0kg

Kyl meinasin persiilleni pudota ku aamulla vaakaan säntäsin, oli kyllä niin positiivinen tulos että uutta potkua tuli taas =) =) vaikka voihan tuo taas kostautua ens viikolla. :/
Täytyy tunnustaa :ashamed: että puntarilakko ei aivan viikkoo kestäny, tiistaina salaa :ashamed: :ashamed: kävin kattoo tilannetta ja sillon näytti 74,2. Aattelin et jos alle ton 74 pääsis perjantaihin mennessä niin hyvä olis :saint: mut siitä onki lähteny viä kilo :flower:
Vitsi ku oon tyytyväinen, ja hienoja tuloksia teillä muillakin, suunta oikea :flower: :flower:
No nyt on kyl yhet synttärit edessä, täytyy kokeilla ma-min konstia ja syödä hissukseen ettei tarvi ottaa lisää :D
Mulla on tapana aatella lähtenyttä läskiä voipaketteina, ny olis jo 5kpl lähteny...Mut nyt alkaa olla se pahin vaihe pian edessä, mulla on aina ollu toi 70 tai 71 se luku minkä alle ei meinaa päästä, mutta eipä ajatella sitä vielä ja toivotaan ettei jojot jatku, on se niin tylsää laihduttaa aina vaan uudestaan samoja kiloja.

Mutta naiset jatketaan kirkkain mielin eteenpäin, hyvä me!!!! :flower:
 
Viikkopudotuksesta ei mitään tietoa, kuopus rikkkoi vahingossa vaakamme.. Meillä siis oli sellainen lasivaaka. No, jos ens viikolla pääsis ostamaan uutta. Housut tuntuu väljemmältä, mittanauhalla mitaten kavennusta vyötäröön on tullut 1.5cm.
 
Lunga
Pituus: 160cm
Aloituspaino:68,8kg
Tavoitepaino: 59,9kg(50-luvulle askeleeni käy), aluks 65kg tavoite.
Paino nyt:68,1kg
Pudotettu:0,7kg
Viikkopudotus: 1,3kg

Dodiin, mäki pääsin pudotuksen makuun:). Matkaa on vielä tavoitteeseen(ekaan 3,1kg), mutta eiköhän tää tästä, kunhan ei enää näitä mahottomia plussia tulis vaakaan. Hassua, ku tääki viikko on pitäny sisällään ainaki pari suklaapatukkaa, pari Batterya, juustonaksuja ym.ym. Että kuitenkin pudonnu. Liikuntaki on jääny ja pakollinen lepoviikko(en olis ite kyl tahtonu viel), ku tulin TAAS kipeeks. Ei tää tauti kuitenkaan ruokahaluja oo vieny;)

Nyt vaan olis kova koitos edessä, ku olis tyttöjen ilta saunomisineen+baareineen ja sen tietää, ett jotain tulee juotuaki. Ku syömisissä pysyis kurissa. Ei kävis yöllä grillin kautta. Ja jois vettä jo illalla paljon.

Kaveri oli muutes kans vetässy ton Nutrilettin kuurin ja sano, ett kilo oli lähteny(oli syöny yhen normiaterian/pv), mut sellanen tympee turvotus on tipotiessään. Toivotaan, ett omaki kumpu vää laskettuis.

Nyt kevyin mielin tekee kevyen jumpan, jos keho vaan kestää:)

Mukavaa viikonloppua kaikille:)
 
Pituus: 164 cm
Aloituspaino: 78,5 kg
Tavoitepaino: 60 kg
Paino nyt: 74,6 kg
Pudotettu yht: -3,9 kg
Viikkopudotus: -1,2 kg

Aika hyvin kuitenkin kun vaan yhen kerran oon jumpassa käyny kun täällä on monta päivää ollu kamalat pakkaset niin ei tullu vaunuillen ulkoitua ollenkaan..
 
Täällä selvitään eilisistä kolmekymppisistä. :D
Yllättävän hyvin meni. Syötyä tuli vain salaatia ja lihapullia pari, juomana suosin lighteja, joista sai mahd. vähän hiilareita. :whistle: Tänään tosin poikettiin paikallisessa kebab paikassa, mutta sielläkin lopulta tuli syötyä vain vähän lihaa ja salaattia vaikka lautasella oli riisiäkin. Ei oikein maistunut ja vatskin täyttyi tosi nopiaan. :whistle: :whistle:
Huomenna uuteen viikkoon, toivotaan, että tulis edes vähän miinusta, vaikka en nyt kuntoilemaan pääsekään.

Ai niin... Suklaata olen himoinnut jo kaksi päivää, mutta ainakin vielä olen pitäytynyt päätöksessäni. =)
 
Pikaisesti päivittelen painoani...

anuaanua
Pituus: 158cm
Aloituspaino:73.9kg
Tavoitepaino: normaalipainoinen/ tuntuu hyvältä.. Välitavoite 70kg
Paino nyt:71.1kg
Viikkopudotus:2.8kg muutaman viikon aikana..

Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille..

Anu
 
Maanantaita!

Söin lauantaina kipparijuustoa monta siivua, leipää, karkkia jne. En mitään mässinkejä pitänyt, mutta vaa'assa näkyy. Onko mulla mitään tsäänssiä saada painoa perjantaiksi pois? :'(
 
Heippa!

Viikonloppu meni ja sunnuntai meniki sit oloa parannellessa. Ei varmaan ees kehtaa ihmetellä aamupainoa, ku söin melkosen mättöroskaruoka-aterian illalla yhdentoista aikaa... :whistle:

No, josko olis vaan nestettä ja putois sit perjantaihin. Kova yritys ainaki on...Alotin sen Nutrilettinki ja hyvin lähti käyntiin: pirtelöllä alotin, joka piti sekottaa rasvattomaan maitoon, mut reissuvkl takia kaapissa oliki vaan kevytmaitoa...Eipähän tuossa mitään..

Mut toivon todella, ett perjantaihin olis miinusta puntarissa..
 

Yhteistyössä