Hakutulokset

  1. T

    Maalismasut 2009 huhtikuussa

    Sen verran ilmoittelen että meidän pikku prinssi syntyi 31.3. klo 20.56. Painoa oli kertynyt 3830g ja pituutta 52,5cm. Päänympärys 36,5cm. Synnytys kesti kaiken kaikkiaan reilut 19 tuntia ja oli melkoisen tuskallista mutta kuitenkin poika syntyi lopulta aivan normaalisti, ainoastaan imukupilla...
  2. T

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Heipat vaan kaikille tosi tosi pitkästä aikaa!! En edes muista millon viimeks olisin tänne kirjoitellutkaan, mutta nyt tuli hätä kun Kaa tuossa kirjoitteli että poistaa "turhia" nimiä listalta. Eli siis täälläkin edelleen odottavissa tunnelmissa ja alkaa jo kohtapuoliin ahdistamaan tää...
  3. T

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Kaa Minulle voi tuonne listaan päivittää että poikaa lupailivat rakenneultrassa. Taisin jo siitä aiemminkin mainita, mutta on varmaan mennyt sulta ohi kun tänne tulee niin paljon tätä tekstiä...Mutta kuitenkin kiitos ja kumarrus jos ehdit jossain vaiheessa päivittää!! =) Me ollaan noita...
  4. T

    **Maalismasut 2009** marraskuussa vol 2.

    Moi taas pitkästä aikaa! Haluan edelleen siis pysyä mukana listalla vaikka harvoin on aikaa tänne kirjotella. Eilen oli neuvola ja kaikki hyvin vauvalla. Painoa tullut alusta 5kg lisää ja sf-mitta oli 19cm. Hb 119 joten ei tarvitse vielä ainakaan rautaa syödä. Ja sain myöskin ne Kelan paperit...
  5. T

    **Maalismasut 2009* lokakuussa

    Minä haluan myös pysyä listalla vaikka en ole viime aikoina kovin paljoa kerennyt kirjottelemaan. Tietoihini voi päivittää iäksi tätä nykyä 25v ja poikaolo on ollut alusta saakka. Saa nyt nähdä kumpaa lupailevat sitten ensi viikon tiistaina rakenneultrassa. Ei millään jaksaisi odottaa sinne...
  6. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Moi kaikille pitkästä aikaa! Vihdoinkin pystyn tänne kirjoittelemaan... Oon ollut niin kauhean huonovointinen aina iltaisin ettei ole koneen ääreen kyennyt. Aamuisin olo on mitä parhain mutta illalla kun töistä kotiin pääsee niin alkaa hirveä kuvotus eikä edes mikän ruoka oikein maistu. Onneksi...
  7. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Tervetuloa kaikki uudet! :wave: Ja onnittelut niille jotka saaneet jo hyviä uutisia ultrasta!! Sanni-Maria Juu, mulla tosiaan tuo eka ultra oli sen takia että varmistettiin sikiön ikä kun kierto ei ollut aivan säännöllinen...Onneksi pääsin näin aikaisin jo kun ei tätä raskautta oikein...
  8. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Kaa mulle voit päivittää ton lasketun ajan 23.3. Eli tänään oli neuvolalääkäri joka ultras ja sikiö vastasi viikkoja 7+3 eli kahdella päivällä heitti. Mutta eipä tuo onneksi paljoa ole. Siellä se pikkuinen kelli ja oli jopa 1,1 cm pitkä. =) Ihan meinasi tulla tippa linssiin... Sykekin...
  9. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Tännepäs on taas tullut tekstiä kun en kahteen päivään ole ehtinyt lukemaan... Eilen oli eka neuvola ja siellä vaan käytiin läpi kaikkia noita yleisiä juttuja ja sain muutamia oppaitakin luettavaksi. Hb oli 123 ja verenpaine ok. Pissanäytteenkin tutki ja kuulemma puhdas oli. Torstaina on...
  10. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Mä oon kans samaa mieltä tuosta että enemmän se turha hätäily mitä saa syödä ja mitä ei vaikuttaa pikkuiseen kuin se jos syö välillä vähän jotain "kiellettyäkin". Onhan sitä ennen aikaankin syöty kaikkea mahdollista rajoituksetta eikä lapset varmaan ole olleet sen sairaampia tai muutakaan. Esim...
  11. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Eeeva tuo kuukausittain uusittava pino kuulostaa hyvältä ajatukselta, kannatan! Kun tämä meidän pino näkyy kasvavan useita sivuja päivässä... Ja lasketuksi ajaksi voit mulle päivittää 21.3. vaikka se ehkä tulee tuosta vielä kyllä muuttumaan kunhan ultrassa on käyty... Tepa ja Pikkuinen 6+1
  12. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Sanni-Maria Joo, ensimmäinen olisi meillekin tulossa. Muistaakseni myös teille..? Mullakin on mahaa turvottanu jo viikon verran, ei tosiaankaan farkkuja tee mieli jalkaan laittaa. Illalla varsinkin maha on ku potkupallo...Mulllakin on välillä sellasia hetkiä että tulee huono olo mutta se...
  13. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Sanni-Maria no niinpäs näkyy olevan meillä samat päivät menossa! Kiva kun on joku joka menee just samoilla ajoilla niin voi vertailla vähän oireita ja muitakin tuntemuksia... Mikäs sulla on synnärinä sitten maaliskuussa? Onkos minkälaisia oireita ja havaittavissa? Mulla olo edelleen ennallaan...
  14. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Tsemppiä teille vuodoista kärsiville, toivottavasti ei ole mitään vakavaa! Tiedän miltä tuntuu kun itselläni viimeksi tuli vuotoa ja lopulta meni kesken... Tervetuloa kaikille uusille!! :wave: Soitin tänään neuvolaan ja sain ajan jo reilun viikon päähän eli 4.8. Silloin pitäisi olla...
  15. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Välillä kuulumisia täältäkin päin. Olossa ei juuri muutoksia, välillä käy pieni huonon olon häivähdys, mutta menee ohi nopeesti. Oksentaa ei siis ainakaan vielä ole tarvinnut. Mahaa turvottaa etenkin iltaisin melkoisesti ja välillä nippailee. En tiedä onko rintojen aristus vähentynyt vai...
  16. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Myymä :hug: todella ikävää kuulla tuollaisia uutisia. Voimia ja jaksamista teille!!
  17. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Myymä et todellakaan ole ainoa joka hätäilee mahan vetäytymisestä... Mulla sama vika, johtunee varmaan kun viimeksi meni kesken. Ja mulla kun se kävi vieläpä vähän niinku salaa... Pientä vuotoa oli silloin ihan alussa noin viikon verran mutta ei kipuja eikä mitään muutakaan. Sitten kun menin...
  18. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Mimmukka81 kiitokset onnitteluista!! Ja onnea myös teille tärpistä!! Hyvältä tosiaan tuntuu tuo plussa näinkin "pitkän" yrittämisen ja keskenmenon jälkeen. Vaikka eihän tuo suhteessaan vielä pitkä aika ole kun toiset saa yrittää vuosia. Keskenmenon pelko on tietysti melkoinen kun niin kävi...
  19. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Niin... Ja noita oireita on siis sen verran että rinnat ja nännit melko kipeät ja välillä mahaa nipistelee. Illalla myös melkoista turvotusta havaittavissa... ;) Vessassa saa käydä useammin ja nälkä on koko ajan... Siitähän se lähtee. Huomenna soitan neuvolaan. Öitä vain kaikille!! Tepa ja...
  20. T

    *** MAALISMASUT 2009! ***

    Vieläkö joukkoon mahtuisi uusi odottaja mukaan? Tänään plussasin ja niin vahva viiva on että pakko kai se on uskoa. Menkatkin kyllä jo viikon myöhässä ja rinnat melko aristavat. Eli siis esikoista odotellaan ja ikää on kertynyt 24v ja syksyllä sitten 25v...Nyt olisi suunnilleen menossa 5+1...

Yhteistyössä