Hakutulokset

  1. J

    *~*MAALISKUUN MUSSUKAT 2010*~* marraskuussa

    Mut voi poistaa listalta! En ole enää käynyt täällä ollenkaan, viime kerrasta on ainakin kaksi kuukautta aikaa.. Onnea ja kaikkea hyvää kaikille masun kasvatukseen! :heart: Mekin käytiin viime viikolla rakenneultrassa ja kaiken pitäisi vauvalla olla hyvin :heart: Oli ihanaa nähdä vauva...
  2. J

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Mä voisin kanssa ilmoitella itsestäni taas, eipä tänne kuulu edelleenkään pahemmin mitään muuta kuin pahoinvointia ja oksennusta :x Tää hirveys on vaan pahentunut.. Yksi päivä kaupungilla oksensin kaksi kertaa kävellessäni kaikista vilkkainta ja isonta katua, kyllä hävetti! Eikun äkkiä...
  3. J

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Moikka! Ihana lukea teidän hyvistä ultrakuulumisista taas! Meillä on ekaan ultraan vielä pitkääkin pidempi aika, se oli joskus syyskuun puolessa välissä vasta. Ei millään jaksaisi odottaa.. Eka neuvola olis huomenna. Ninni-74, kiva kuulla että muillakin on välillä negatiivisia...
  4. J

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Minkylle suuret pahoittelut täältäkin :hug: Voi ei!! Tervetuloa kaikki uudet mukaan! Kiva saada muitakin uusia kirjottelijoita, itsekään en ole vielä kauaa mukana ollut, kun laskettu aika niin loppukuusta. Nopeeta luin kaikki uudet kirjoitukset. Itseä ei huvita nyt tän enempää...
  5. J

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Sef sulla on sama laskettuaika kuin meillä =) Meillä tosin on vaan menkkojen mukaan, voi tietenkin ultrassa muuttua vielä. Yleensä ei täälläpäin kyllä ole enää 12-13 vkon ultrissa la:a vaihdettu, vaikka vähän pienempi olisikin. Jos käy ihan alku viikolla ultrassa sitten on saattanut vaihtua...
  6. J

    +Maaliskuussa poksuvat elokuussa+

    Iltaa! Kukkaistytölle pahoittelut täältäkin :hug: Jempille kiitos uudesta ketjusta! Annien ultrakuvat on kyllä tosi hyviä näille viikoille =) Minna77, Joo mulle maistuu vielä ainakin vaikka mikä. Nyt en pahemmin pahoinvoinnista kärsi, kun vertaan edellisiin raskauksiin...
  7. J

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Onnea täältäkin kaikille hyvistä ultrauutisista :flower: Toivotaan, että me muutkin sellaisia pian kuullaan, itse en ainakaan jaksaisi taas millään odottaa.. Sikalunssa on välillä käynyt mielessä. Onko niille, jotka ovat jo neuvolassa käyneet asiasta mitään siellä puhuttu? Toivottavasti on...
  8. J

    +Maaliskuussa poksuvat+

    taaperotx4, onnea vielä tarvitaankin, m ollaan vielä niiiiiiin alussa! Mut sun raskaus on mennyt jotain ihmeellistä salama vauhtia ;) Kiva juttu, että saatte vähän tyttövaltaa kiinni, heh!
  9. J

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Kiitos taaperotx4! Kyllä mä muistan sut maalismasut 2008 ajoilta =) Hyviä vointeja sullekin, kohta teillä onkin jo pienen pieni vauva tuhisemassa siellä.
  10. J

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Moi! Meillä on ollut touhukas vkonloppu. Nyt ehdin käydä lukemassa pikaisesti ja olettepa taas kirjotellut =) Onnea hyvistä ultrakuulumisista! Nimiä en muistakaan kenellä niitä oli.. Vauvauutisista me aiotaan kertoa sukulaisille, sisaruksille ja miehen vanhemmille vasta NP ultran...
  11. J

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Kiva, kun moni oli jaksanut vastailla ultra- ja pahoinvointikysymyksiini =) Glow, samanlailla minäkin yritän ajatella kuin sinä.. Nyt olen vaan pelännyt, että raskaus on itsestään lopettanut kehittymisen, kun ne vähäisetkin oireet on hävinnyt kokonaan. En ole ajatellut tuulimunaa tai...
  12. J

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Millä viikolla Murgu ultrassa kävit? Mulla on viikkoja niin vähän, ettei vielä varmaan kannata edes mennä.. Jade taas
  13. J

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Kiitos tervetulotoivotuksista =) Kellokanervalle suuret pahoittelut täältäkin!! Itselläkin on ollut eilisestä illasta asti kova pelko, etten raskaana olekaan. Ei mitään oireita edes sinne suuntaan. Jotenkin en voi uskoa, että neljäs raskaus olis oireeton, kun edelliset ovat olleet niin...
  14. J

    +Maaliskuussa poksuvat+

    Moi kaikille! Pääseekö vielä mukaan? Me saatiin viime pe plussa ja nyt viikkoja 5+4 kasassa. Mulla on tosin pidempi kierto niin voi jonkin verran heittää. Kuukautisten mukaan, jos kattoo laskurilla LA olisi 27.3.2010. Mietin kauan pitäisikö ilmoittautua huhtikuisiin, kun näin myöhään...
  15. J

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Angel08, Meillä yritettiin kanssa nukahtamiseen ja muutenkin vähän imeä peukaloa siinä 4-5kk iässä. Nythän meillä ollaan jo 6 kk ja viikko, eikä enää ollenkaan peukaloaan ime =) Onneksi! Tosin meille tuli jo viime viikolla hammas eli en tiedä kutisiko nekin siellä vielä lisäksi. Mä vahdin...
  16. J

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Moi pitkästä aikaa!! Meillä on pipona kesällä ostettu Lindexin ruskea trikoopipo nallenkorvilla. Tota lähinnä käytetään, muitakin isompien vanhoja ohuehkoja löytyy. Yhden valkoisen ihanan pehmeän tutan karvalakin jo ostin Sokokselta vähän kylmemmille ilmoille. Tietääkö joku mistä paksunpia...
  17. J

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Pakko oli munkin tulla Miksua komeasta koosta onnitteleen ;) Ihana punkero siellä! Julius on kanssa isokokoinen, 5kk neuvolassa lähes 9kg ja 69cm. Mikael taitaa kuitenkin vetää maaliskuisten pohjalukemat ylivoimaisesti =) Muistaakseni meillä oltiin jossain 2-3 kuisena hieman painavempiakin...
  18. J

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Voi että pientä Leoa taas :'( Iso :hug: Leolle ja sinulle myös :hug: Toivotaan, että kaikki olis hyvin..
  19. J

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Kiitos harsovinkeistä! Täytyy mennä katsomaan, jos löytäisin nyt minäkin.
  20. J

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Uniriepu on täälläkin käytössä. Ihan ehdoton nukkumaan mentäessä ja onkin aina mukana. Se on ihanan pehmeä rätti, missä keskellä hiiri ja sen tassut. Pian 3-v siskolla on samanlainen possurätti ja vieläkin nukkuessa aina kainalossa. Kummatkaan ei oo syönyt tuttia, niin unirievusta on tullutkin...

Yhteistyössä