Hakutulokset

1. eija81

***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

hep :wave: minäkin täällä viellä..... Mies on josain työpaikan kemuis, saa nähä koska tulee kotiin, ja uskaltaako tulla viereen..... :kieh: :laugh: Voi hitsi, mäkin niiiiiiiiiiin odotan että Petsku sanois jotain "järkevää".... Tai edes oppis liikkuun eteenpäin, taaksepäin menee kyllä...
  2. eija81

***HELMET 2008*** Kesäviikko 35

mäkin haluun lyödä lusikkani soppaan.... Nyt kun suurimmat palkokasvit on otettu pois nenistä, voiko joku valasta mulle miten tehdään liskopapuja? Mä oon aina tykänny herneistä ja nyt mulla on jo muutaman viikon tehny mieli niitä kuorineen keitettyjä herneitä. Onko ne jotain omaa lajiketta vai...
  3. eija81

Höh, en mä mitään tommosta/tommosii oo saanu, viikko sitten käytiin mekin 6kk-mitat hakemas. *kateellinen (kai meiän pitää käydä se harja ite ostamas kun meil on jo 2hammasta joilla mua 5minuuttia sit purtiin nännistä, auts!)
  4. eija81

valmispuuroista vielä minäkin... mää oon tähän asti syöttäny noit valmiit tetroja, ja ne on välil ollu aika vellii. Tota Annon puuroo en ookkaan kokeillu, vielä. Eilen ostin noit piltin puurohiutaleita, ja riisipuuro on nyt korkattu. Aika mautonta, mutta kun pistää sosetta joukkoon niin maistuu...
  5. eija81

jee :wave: mää luin kaikki 15sivuu enkä nyt sit kumminkaan muista puoliakaan mitä piti kommentoida :laugh: Kumman kaa-juttuun... pitä kää te noi vaan, kun mä en kummiskaan ymmärtäis mitä ne sanoo kun ne ei puhu suomea.... mä ottaisin Juha Tapion, hiusten kans tai ilman :p Se laulaa...
  6. eija81

***Helmet 2008*** Kesäviikko 34 (2. pino)

Mikä toi lastensunnuntai on? joku konsertti? Siitä puheenollen, joko te ootte tutustunu Aarneen? Toi on ihan ykkönen :laugh: :laugh: Kaikki kitinät loppuu siihen paikkaan kun tää lähtee päälle http://www.youtube.com/watch?v=ub99YKGSDho
  7. eija81

Mä voi tulla mukaan maisteleen :p :wave:
  8. eija81

Mun mies lähti(tai oikeesti mä vein kun kun se pyysi, ja noukittiin pari työkaverii kytiin matkaltakin) työpaikan kemuihin, eli ilmasta viinaa on siellä kumottu jo useempi tunti :kieh: Mun tuurilla mä oon viel koneella kun se tulee kotiin ja sit mä saan kuulla koko viikonlopun ja seuraavan...
  9. eija81

Mulle neuvolan täti sano että puuron voi keittää ihan oikeesti noista kaurahiutaleista, että ei tarvi niitä "vauvahoutaleita" ostaa, jos kaapista kummiski löytyy. Mitähän eroo nois sit on? Sen puuron vois ottaa tavaks itekin syödä aamusin, ja miksei iltasinkin, kun päivällä yleensä unohtaa(siis...
  10. eija81

... tai siis eihän äippä sekoile.... Mitä äipälle kuuluu piti sanomani :laugh:
  11. eija81

Luulis että BB tarjoo sen että mies ja lapset saa vahtia kuinkka äippä sekoilee :laugh: :laugh:
  12. eija81

meiän yks kaveri oli melkein menos, öööööö toissavuonna?(en siis oo ite seurannu YHTÄÄN) Se kutsuttiin niihin vikoihin haastatteluihin ja joutu allekirjottaan hirveet uhkasakkoukaasit ettei se kerro mistään kelleen yhtään mitään. Oli kuulemma ollu sen Kalen kans samassa odotussalissa...
  13. eija81

ei kai ieva oo ite menos telkkariin ?????????????????
  14. eija81

Juu, totta tuokin. Ne jälkijutut oli kyl ilkeet, mutta jotenkin tuntuu että mä pääsin aika vähällä niissäkin.... Ite sektio oli niin nopee etten mä oikein edes tajunnu pelätä, ja sit poika olikin jo pihalla . Jotenkin, VAIKKA EI SAIS, mä ajattelen/koen päässeeni liian helpolla, ja...
  15. eija81

Mulla ei käynnistyny ollenkaan :headwall: Mentiin sinne yliaikakontrolliin (42+0) eikä tuolla alhaalla ollu tapahtunu mitään! Ne sit otti mut sisään(oli perjantai) että jos seuraavana päivänä käynnisteltäis. Siel käyrällä olin sit useemman tunnin kun sydänäänet heitteli, ja lopulta kun lekuri...
  16. eija81

oho, kirjotin hianon tarinan tonne edelliseen pinoon(piiiiitkästä aikaa) ja sit tuli vaan valkosta... Teinköhän mää jotain väärin, kirjotain vain omaa napaa tai jotain... :whistle: Anno mä menisin mieluummin tonne viidakkoon.... eiks toi vesijuttu oo vähä tyttömäinen kun siellä on...
  17. eija81

***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

no meil oli kans 71cm, mutta meil oli painookin kyl vähän enemmän, 9700g... Ja ei terkkari sanonu mitään, kehu vaan että onpas hyvin kasvanu :laugh:
  18. eija81

***HELMET 2008*** Kesäviikko 31

Kas, taas tullu uus pino, ehkä tällä kertaa määkin pysyn messis.... Siis ehkä... Te kirjotatte niin nopeeta ja mä on hidas hämäläinen lukeen .... hulipumpsis ja Vinja jos teillä on isoja niin meillä ollaan viel isompii B) 5kk-> 9700g ja 71cm ja MUN MIELESTÄ Petsku ei oo mikään possu, se...
  19. eija81

***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

heps! (taas pitkästä aikaa...) Täytyy tulla tännekin kauhisteleen, käytiin eilen 5kk-neuvolassa Petterin kanssa... meiän uudet ja hianot mitat on 9700g ja 71cm!!! Pliiiiiiis joku kertokaa että teillä on samankokosia, edes lähelle...... Kun mun korvaan toi kuulostaa aika isolta, vaikka Petsku...
  20. eija81

***HELMET 2008*** Kesäviikko 28

mulla lähtee tukkaa päästä kans ihan kiitettävästi. Eilen yöpukua Petskulle vaihtaessani oli yks hius menny sukassa petterin varpaan ympärrille ja iho tietty rikki ja varvas punersi ja mä tietty säikähdin että mitä ny.... Onneks sain sen hiuksen aika helposti pois, ja löysin betamedia siihen...

Yhteistyössä