Hakutulokset

1. eija81

***HELMET 2008*** Kesäviikko 25

Heipsan taas! 4kk-neuvola takana, ja poju on nyt 8310g ja 66cm.... Täti näytti ja suositteli mulle kemppijumpaa että kun kuulemma tommosen kantaminen ottaa ehkä niskoihin ja hartioihin... ai niinkö??? :laugh: Täytyy varmaan katkasta harjanvarsi että vois jumppailla sisätilois, tonne...
  2. eija81

Synttärigallup Meillä mies tilas muksun niin että onnistuu varpajaiset pitään viikonloppuna(jotta sais kaverinsa tuolta haminan suunnasta tänne matkustaan), ja pettersson synty sit sopivasti perjantaina... Että olin minäkin sit viel laitoksella, poissa jaloista... :laugh: Mää oon ite...
  3. eija81

heips anno ja babygirl! Mää oon täältä kans..... Vettä sataa meidänkin ikkunan takana, tylsää... :( Pitää tulla tännekin mainostaan, meidän Petsku käänty tänä aamuna vatsalta seljälleen ekaa kertaa, vähänkö mää oon nyt täpinöissäni :laugh: toihan kehittyy silmis....
  4. eija81

hei taas piiiiiiitkästä aikaa. Toi poika on ruvennu niin vaatimaan että hyvä jos täällä kerkee edes käymään.... Tai siis käydä kerkiää kyllä mutta kirjottaa ei. Nyt yritän vähän jotain yhdellä kädellä.... Käytiin eilen kattomas tyttö-kavereitten kans se sinkkuelämää-leffa. Oli kyllä ihanaa...
  5. eija81

***HELMET 2008*** Toukokuu

... ja ihottumasta... Meillä pojalle tulee naamaan finnejä!! tai siis niit semmosii valkopäisiä rasvanäppyjä... mistä ne johtuu? hormoneista?eli mitä mun pitäis välttää syömastä ettei pojalle tuu akne..... vai meneekö ne vaan sit ohi ajan kanssa? Jännä vaiva sinänsä, se oli raskausaikana mun...
  6. eija81

voi kamala millasta vauhtia näitä sivuja tulee ja tulee ja jos on hetken käymättä niin on ihan hirveesti selattavaa..... Tulee ihan morkkis kun kerta liityinkin näin jälkikäteen enkä silti kerkee tänne kirjotella.... Taustalla olen kyllä vaikka joitain sivuja jää väkisinkin lukematta...
  7. eija81

sektiosta kysymyksiä.

Meille tehtiin myös sektio, ja jo seuraavana päivänä mua autettiin nousemaan ja kävelemään. Aluks hoitajan kans vessaan poistamaan katedri ym. Illalla eka "oma" veissareissu päätyi heikotukseen ja mut tuotiin pyörätuolilla takas huoneeseen. Yöllä reissu onnistui hyvin ja seuraavana aamuna...
  8. eija81

matkarattaista me ostettiin lastentarvikkeesta gracon mosaic(taijotain). Ja ollaan tykätty tosi kovaa. Onneks anoppi halus maksaa puolet niin ei tullu liian iso lovi lompakkoon :laugh: Ne menee tosi näppärästi kasaan, niistä tulee sellanen kapee ja pitkulainen paketti, painaa 6,5kg(mainoksen...
  9. eija81

***HELMET 2008*** Huhtikuu

tuttemui, halaus täältäkin... :hug: Muä muistan silloin taustailleena sun tarinas, ja kuinka pahalta se tuntui mustakin, aivan ventovieraasta... Toisaalta sun tarinas, vaikka se kovin surullinen onkin(eikä toivois kelleen tapahtuvaks) auttaa itseä jaksamaan noita iltakitinöitä ja huutoja...
  10. eija81

Täällä nautitaan kauniista aamusta... Laitoin pojan vaunuihin nukkumaan, kissan valjaisiin ja menin itekkin aamukaffit juomaan ja lehden lukemaan tuohon etupihalle... Toivottavasti tälläsia aurinkoisia ja rauhallisia aamuja on tiedossa tulevaisuudessakin.... emmie, toivottavasti tuo...
  11. eija81

hmm... On ollut puhetta tuosta rotavirus-jutusta.... Kuinka moni on päättänyt jättää sen ottamatta, ja millä perusteilla? Kun tuntuu että kaikki siitä puhuu ja kaikki meinaa sen ottaa.... Mä ite olen tällähetkellä sitä mieltä, että me jätetään se väliin koska a) se on aikas hintava meidän...
  12. eija81

Moi! Meilläkin vietettiin viikonloppuna ristiäisiä, ja ihan hyvin meni... Poika huusi puolet seremoniasta ja nukku toisen puolen :laugh: Hatunnosto kyllä sylikummille, ei ollut ennen näin pientä vauvaa pidelly sylis, mutta viimeseen asti yritti rauhotella ja tarjota tuttia ennenkä luovutti...
  13. eija81

Moi!!! Täällä taas, kiva että vielä huolitte mukaan =) Luulin jo melkein eilen että mut on blokattu pihalle kun en päässy tänne ollenkaan, näytti vaan valkosta.... Meillä oli eilen lääkärineuvola, ja lekuri katto meidät molemmat... Mää sain minipillerit ja lapun kelaa varten (ettei tuet...
  14. eija81

Moi! Mahtuuko vielä joukkoon? Oon lueskellu taustalla jo odotusaikana mutta en oo saanu aikaseks mitään kirjottaa. Nyt ajattelin (kun tuo poikakin nukkuu noita päikkäreitään), että parempi myöhään kuin ei milloinkaan... Eli täältä tampereen vierestä, lempäälästä huutelen, poika synty 22.2...
  15. eija81

Kokoarvion paikkansapitävyydestä

mulla kävi vähän samoin kuin obossumilla... päivällä yliaikaiskontrollissa ultrattiin n.3,7kg, ja 7tuntia myöhemmin valon näki 2950g poika.... Olis toi voinu kai alakauttakin tulla, mutta luonto päätti toisin....

Yhteistyössä