***Helmet 2008*** Syysviikko 38/2

hep :wave: minäkin täällä viellä..... Mies on josain työpaikan kemuis, saa nähä koska tulee kotiin, ja uskaltaako tulla viereen..... :kieh: :LOL:

Voi hitsi, mäkin niiiiiiiiiiin odotan että Petsku sanois jotain "järkevää".... Tai edes oppis liikkuun eteenpäin, taaksepäin menee kyllä... Kovasti nousee konttausasentoon ja siin hetkuu edestaksin, mutta en tiä onkohan tää sitä joka äidin epäilyjä että "saa nähä konttaako ennenkä ryömii?"
Kaveri kehu tänään että häne tyttönsä(8kk) viikonloppuna sano että 'äittä,äittä'.... no, kohta petskukin on tuos iässä..... Minkä ikäsenä te ootte alkanu puhuun/liikkuun? Mulla ei oo hajuukaan, mutta olettaisin että siin lähempänä vuoden ikää. Äitikään ei muista tarkkaan, mutta sillä nyt on 8 muistettavaa muutenkin... tasapuolisuuden vuoks se sanoo kaikille meille että vuoden pintaan...

Anno Meillekin tuli tänään kutsu hammaslääkäriin!!!! mietinkin jo tuossa aamusta että koskahan noita kahta hammasta pitäis alkaa peseen oikein rutiinin omasesti.....

Alkuperäinen kirjoittaja ieva80:
Mulla on nyt neljä kappaletta noita kuitteja; yksi itsellä ja kolme tulossa muualta. :) Mä olen myös säästellyt noita Libero-merkkejä ja vastaillut aina niihin kyselyihin, mutta saapa nähdä ehditäänkö mekään mitään saada, kun niitä merkkejä pitäisi olla niin hirmuisa määrä. Yks kaveri kylläkin sanoi antavansa meille merkkinsä, kun heillä poika ehti jo täyttää tuon puolitoista vuotta, joten voi olla että saadaankin jotain joskus ensi vuonna. :xmas: Mikäs tuo Semperin keräys on? :wave:
--mä aattelin vaan joskos pöksyt sais :) , mies pirulainen meni vaan ostaan pamppersseja laatikollisen kun liberon oli loppu,eli tällä hetkellä meillä on 5 pakettia vaippoja joten ei viittis ostaa enään nitä kahta :D . Semperin etiketillä sai jotain kampsua, semperin sivuila lisää ( laiskuus iskeny ku ei jaksa linkittää :eek: ) :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Irstaita :D
Ei olla nyt neidin kanssa kokeiltukaan =) Pitäsköhä seuraavaks kokeilla :D Ollaan ihan noilla Pamperseilla menty...ollu niin hyviä ja OHKASIA!! =) En tykkää, et on sellanen hillitön pehmuke siellä alla :p
...arvasin että käytätte pappersiineja...ku ne on tosiaan ohuita...meillä myös 2½ pakettii tuossa nurkassa...kun tuli ostettua toi loooota! :D

Alkuperäinen kirjoittaja pilvipouta:
Ne oli liian kovia :LOL: :LOL:
Mitä mieltä muumeista? :xmas:

:LOL:
Ei olla nyt neidin kanssa kokeiltukaan =) Pitäsköhä seuraavaks kokeilla :D Ollaan ihan noilla Pamperseilla menty...ollu niin hyviä ja OHKASIA!! =) En tykkää, et on sellanen hillitön pehmuke siellä alla :p
--ehdottomasti samaa mieltä :D , vaikka syrjähypyn oon tehnykkin :ashamed:

...arvasin että käytätte pappersiineja...ku ne on tosiaan ohuita...meillä myös 2½ pakettii tuossa nurkassa...kun tuli ostettua toi loooota! :D
:xmas: :LOL:
Meillä on joku 4-5v vanha Pampersloota tossa takan vieressä täynnä takkapuita :LOL: :LOL: *puukori hajos*

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Hippa:
Hetkinen, tarviiko siihen liberokeräykseen aina kuitit, vaan vai vaan siihen sadetakkiin? :attn: :attn:
--mun mielestä ne pupumerkit on erikseen :wave:
helpotuksen huokaus..tänks :flower:

Semperillä on söpö toi huopa :heart: Tosin siihen tarvii ihan hervottomasti noita merkkejä :|

Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Ne oli liian kovia :LOL: :LOL:
Mitä mieltä muumeista? :xmas:

:LOL:
--ehdottomasti samaa mieltä :D , vaikka syrjähypyn oon tehnykkin :ashamed:
No joo mie kanssa ton yhen Liprutin menin ja ostin :ashamed: :LOL:

Hetkinen, tarviiko siihen liberokeräykseen aina kuitit, vaan vai vaan siihen sadetakkiin? :attn: :attn:
...vaan tähän sadetakki ja housut keräykseen/kampanjaan...

Mä sain juuri pupumerkeillä liberon kerhosta marimekon housut... =)
Kiva lahja :)
Keräsitkö kauan merkkejä? Mun täytyis varmaan mennä tutustumaan palkintoihin, mutta en millään jaksa :headwall:

:xmas: :LOL:
Meillä on joku 4-5v vanha Pampersloota tossa takan vieressä täynnä takkapuita :LOL: :LOL: *puukori hajos*
Niksisirkka!!! eiku pirkka... :D :flower: :flower:

Sadeasun saa myös kätevästi k-marketin tms. muovikassista...tai t-talon...ihanan pirteän keltainen... Olkaimet valmiina...vaan jalanreijät puuttuu. Niks ja naks! :xmas:
:LOL: :LOL: :LOL: Entäs housut? :whistle:

...vaan tähän sadetakki ja housut keräykseen/kampanjaan...

Mä sain juuri pupumerkeillä liberon kerhosta marimekon housut... =)
Keräsitkö kauan merkkejä? Mun täytyis varmaan mennä tutustumaan palkintoihin, mutta en millään jaksa :headwall:
Sama vika.. mul noit merkkei jonku verran löytyy ku alkuun liberoita käytettiin... Mut jos laiskuus iskee noiden merkkien sijaan niin postitan ne ievalle Liberon sijaan :wave: :D

...mä oon vastaillu kerhon lähettämiin kysymyksiin...niistä saa pisteitä ja sit noi vaippapaketit... Oon keränny esikon ajaltakin merkkejä ja ne oli tallella...

Yhdestä paketista saa 100 pistettä...kaks merkkii. En muista paljo noi verotti, olisko ollu 800 vai 1000 pistettä... |O

Hippa: Sadevaatteisiin vaan tarvitsee kuitit. =)

vaipoista vielä... Munkin mielestä nuo Pampersit on jollain lailla mukavemman oloisia koostumukseltaan, ja ehken malliltaan sopivampia meidän tytölle. Liberoissa taas vetää puoleensa tuoksuttomuus; ovat jotenkin puhtaamman oloisia mun mielestäni. Ja tietenkin nuo keräilyt houkuttelevat. :xmas: Se on totta, että Liberot ovat paksumpia, mutta jos normivaippana on kestovaippa, niin satunnaisen kertsin paksuudella ei ole niin suurta merkitystä. Eniveis, meillä on aiemmin osteltu noita pamperseja, mutta nyt on siirrytty Liberoihin. Eniten kuitenkin käytetään FuzziBunzeja. :D

Yhteistyössä