PelottavaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:jep, esim tämmöset , toi on plekojen kunkku, kaunis, harvinasempi ja kallis
Mulla meee tunti-pari/kk...en ole hirveen aktiivinen siivoilijaAlkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Ja mihis helkkariin mun teksti meni,plääh sikinsokinAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Hienojahan ne on,mut ovatko kauhian työläitä nimim. äiti joka hypnotisoi lapsensaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mull on akvaario tyhjänä, pitäs myyntiin pistää vaanku ei jassa rämpii tonne kattoon noita mittoja jne |O . Tai sisi se porisee ja on sielä varmaan muutama kotilo hengissä, kaiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvaa mikä meil on likan yksi suosikkipaikoista Tosin tollanen 100L saavi vaan =) Mut seki riittää :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Oltiin kyläilemässä ja siel oli valtava akvaario ja poikahan ihastu siihen mielettömästi =) silmät vaan muljas eestaas kalojen tahtiin,suorastaan hypnoottista
Mulla olis haaveissa sellanen 300L vähintään...sitte joskus eläkepäivillä kun on tilaa ja aikaa :kieh:
Meillä on ihan tollasta sekalaista seurakuntaaAlkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mulla oli mutta möin pois ku rupesin neitiä odottamaan, mun intohimona oli plekot :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:Mull on akvaario tyhjänä, pitäs myyntiin pistää vaanku ei jassa rämpii tonne kattoon noita mittoja jne |O . Tai sisi se porisee ja on sielä varmaan muutama kotilo hengissä, kaiAlkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Arvaa mikä meil on likan yksi suosikkipaikoista Tosin tollanen 100L saavi vaan =) Mut seki riittää :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:Oltiin kyläilemässä ja siel oli valtava akvaario ja poikahan ihastu siihen mielettömästi =) silmät vaan muljas eestaas kalojen tahtiin,suorastaan hypnoottista
Mulla olis haaveissa sellanen 300L vähintään...sitte joskus eläkepäivillä kun on tilaa ja aikaa :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:Mutta hei...mie lähen kanssa maate :wave: :wave:
Otettiinki tosi pian takaisin! Lasten kuumeet (tai no A:n osalta kuume ja kuume; sitä oli vain sen yhden hetken verran, päikkäreiltä tultuaan ei ollu enää! ) nimittäin laski niin että uskallettiin jättää ukin ja kätilö-mummin (osaaviin!) käsiin ja käytiin katsastaa paikallinen Sedula. Oli ihan hieno paikka! Ja kohtis-hauskaakin oli, vaikka eihän se mieli ihan siellä baarissa pelkästään ollu, vaan illan edetessä yhä tihentyvällä tahdilla myös näissä mamman kullanmuruissa! :heart: Mutta hyvin täällä oli kaikki menny; A oli syöny yhdesti ja nukahtanu samantien uudestaan, ja esikko oli itkeskelly unissaan pari kertaa mutta ei varsinaisesti heränny, joten helppo keikka isovanhemmilla oli! Siis kaikki tyytyväisiä.Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:Ipun perheelle pikaisia parantumisia! Harmi ettet nyt päässytkään tuulettumaan...otat sitten vahingon pian takaisin .
Minähän se taisin sitä valitella. Mulla on vähän niinkuin periaatteena, että en koneella roiku kun poika on hereillä :xmas: eikä tuo antaisikaan, tottunut ilmeisesti saamaan äidin huomion 110% |OAlkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:Niin kukas se valittelikaan kun oma aika vähenee kun lapsi nukkuu vähemmän päivisin? muksu vaan konetta töllöttämään mukaan :kieh: :saint: