***HELMET 2008*** Kesäviikko 29

Alkuperäinen kirjoittaja Liinamari:
Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
Alkuperäinen kirjoittaja nipsuli:
Oltiin kyläilemässä ja siel oli valtava akvaario ja poikahan ihastu siihen mielettömästi =) silmät vaan muljas eestaas kalojen tahtiin,suorastaan hypnoottista :D
Arvaa mikä meil on likan yksi suosikkipaikoista :D :LOL: :LOL: Tosin tollanen 100L saavi vaan =) Mut seki riittää :kieh:
Mull on akvaario tyhjänä, pitäs myyntiin pistää vaanku ei jassa rämpii tonne kattoon noita mittoja jne |O . Tai sisi se porisee ja on sielä varmaan muutama kotilo hengissä, kai
Hienojahan ne on,mut ovatko kauhian työläitä nimim. äiti joka hypnotisoi lapsensa

Mulla olis haaveissa sellanen 300L vähintään...sitte joskus eläkepäivillä kun on tilaa ja aikaa :kieh:
Ja mihis helkkariin mun teksti meni,plääh sikinsokin
Mulla meee tunti-pari/kk...en ole hirveen aktiivinen siivoilija :D :p :LOL:

Oltiin kyläilemässä ja siel oli valtava akvaario ja poikahan ihastu siihen mielettömästi =) silmät vaan muljas eestaas kalojen tahtiin,suorastaan hypnoottista :D
Arvaa mikä meil on likan yksi suosikkipaikoista :D :LOL: :LOL: Tosin tollanen 100L saavi vaan =) Mut seki riittää :kieh:
Mull on akvaario tyhjänä, pitäs myyntiin pistää vaanku ei jassa rämpii tonne kattoon noita mittoja jne |O . Tai sisi se porisee ja on sielä varmaan muutama kotilo hengissä, kai

Mulla olis haaveissa sellanen 300L vähintään...sitte joskus eläkepäivillä kun on tilaa ja aikaa :kieh:
Mulla oli mutta möin pois ku rupesin neitiä odottamaan, mun intohimona oli plekot :heart:
Meillä on ihan tollasta sekalaista seurakuntaa :p

Tervehdys pitkästä aikaan kaikille :wave: (Olin tuolla odottavissa mukana)
Ja nyt vasta huomasin "syntyneet"helmet :D

Meille syntyi tyttö rv38 eli tammikuun 21pv.
3375g 49,5cm py 34cm:heart:

Mitenkäs tänne muuten kuuluu?

Moi Uska! :)
Ja tervetuloa takaisin :wave:

Sellasta samanlaista tänne palstalle kuuluu, puheenaiheet toki odotusajasta vaihtuneet :xmas: mut edelleen juttua lentää laidasta laitaan ja paljon. :D
Kuten kuvasta näkyy, tääl on tosi paljon uutta porukkaa (jotka ei siis ollut meidän kans odottajissa) :) ja tosi paljon vanhoja (odotuspuolen) aktiiveja on hiljentynyt... keksineet varmaan että lapsenhoito on palstailua tärkeämpää :xmas: :ashamed: no jotkut ehtii paremmin kun toiset :D B)

Juu, varmaan vetäydyn yöpuulle minäkin... yksinään taas palstailen tääl :xmas: |O

moiks ja :hug: niitä tarvitseville!

eilen neuvolas käyty. päänkasvu pysähtynyt :) mutta mies kasvaa. maanantaina 5kk ja eilen mitat oli 8250g ja 67,3cm.
piikkiä ei nyt saatu kun ollaan räkätaudissa.

M kääntyy selälleen ja siitä mahalleenkin. sitten selällään pyöritään jo melkein koko 360 astetta ympäri. vapraat on jatkuvasti suussa. :x kylpeminen ei oo meillä oikein suosittua. itku tulee melkein aina. yöt menee yhdellä syötöllä, tosin viimeyönä ei syöty ollenkaan.

Meillä siirrettiin tietokone tuonne kauemmas niin mun palstailut on jääny vähemmälle....ei voi lapsia aina sinne ottaa...tylsä huone eikä ne viihdy mun kans siellä kun äiti vaan naputtaa...nyt tulin läppärin kans olkkariin :D sovittiin kyllä et tätä ei tuoda tänne mutta :ashamed: :whistle: pakko oli päästä palstaileen ja FB:hen. alkaa olla pahoja vierotusoireita jo.

Korkeasaareen tahtoo myös tämä lössi. ehkä myöhemmin tässä lähetään. *toivoo*

täällä on ihana ilma.taidetaan lähteä lapsukaisten kanssa pihalle kohta leikkimään.

Jollain on muutes huomenna nimpparit... :D :kieh:

Palaan astioille...

Jepsu lähtee viemään neitiä aamupalalle

mä en saa laitettua kuvia kerhoon vaikka monesti oon yrittäny...

heps! (taas pitkästä aikaa...)
Täytyy tulla tännekin kauhisteleen, käytiin eilen 5kk-neuvolassa Petterin kanssa... meiän uudet ja hianot mitat on 9700g ja 71cm!!! Pliiiiiiis joku kertokaa että teillä on samankokosia, edes lähelle...... Kun mun korvaan toi kuulostaa aika isolta, vaikka Petsku ei MUN MIELESTÄ edes näytä niin hirveen isolta.... Mutta toisaalta ei terkkarikaan mitään sanonu, kehu vaan että hyvin on kasvanu, tissiä vaan lisää ja pikkuhiljaa maistelkaa kiinteitä, me ollaan perunaporkkanaa jo reilu viikko syljeskelty ympäri keittiöö...

Meiän diili siitä että kun kymppi tulee täyteen niin loppuu sylivauvajutut ja aletaan käveleen ei ehkä ihan vielä toteudukkaan.... :LOL:

Mitäs muuta.... ei nyt heti tuu mitään mieleen.... Sori että on näin omanapaista tää mun vähäinen palstailu....

Eija81, Liinamarin poika on kans isomies, mittoja ei kyllä tiiä/muista..
Ja kiitos haleista (Kranttu?), meillä tyttö tykkää kovasti olla isänsä kanssa. En ihmettele, mies vaan on tollanen viilipytty :) Päinvastoin ku mä, joka kyllästyy "turhaan" vinkumiseen (ja minähän en itse turhia vingu.. :whistle: ) helposti. Mua ei toisaalta haittaa vaikka tyttö oliskin isin perskärpänen. Eiks tytöt yleensä ole? Mä olin.. Tytössäon kyllä tosi paljon samoja luonteenpiirteitä ku mulla joten vetoan siihen aina satunnaisesti. Kaksi samanlaista kärsimätöntä |O

Mä odotan täti moonista tulevaksi kuin kuuta taivaalta! sen venäläisen ruletin jälkeen :ashamed:

Keittelin ekat puurot maisteltaviksi, mun puurontekotaidolla :p. Aikoinaan kaks vuotta keittelin hotellissa asiakkaille mm aamupuurot ja edelleen meinaa tulla sellasta jota voi käyttää myös seinälaastina :saint:

Tuun paremmalla ajalla löpisemään, taas kärttyinen neiti..
Niin kukas se valittelikaan kun oma aika vähenee kun lapsi nukkuu vähemmän päivisin? muksu vaan konetta töllöttämään mukaan :kieh: :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mirtsu-81:
Ipun perheelle pikaisia parantumisia! Harmi ettet nyt päässytkään tuulettumaan...otat sitten vahingon pian takaisin ;).
Otettiinki tosi pian takaisin! ;) Lasten kuumeet (tai no A:n osalta kuume ja kuume; sitä oli vain sen yhden hetken verran, päikkäreiltä tultuaan ei ollu enää! :eek: ) nimittäin laski niin että uskallettiin jättää ukin ja kätilö-mummin (osaaviin!) käsiin ja käytiin katsastaa paikallinen Sedula. Oli ihan hieno paikka! Ja kohtis-hauskaakin oli, vaikka eihän se mieli ihan siellä baarissa pelkästään ollu, vaan illan edetessä yhä tihentyvällä tahdilla myös näissä mamman kullanmuruissa! :heart: Mutta hyvin täällä oli kaikki menny; A oli syöny yhdesti ja nukahtanu samantien uudestaan, ja esikko oli itkeskelly unissaan pari kertaa mutta ei varsinaisesti heränny, joten helppo keikka isovanhemmilla oli! ;) Siis kaikki tyytyväisiä.
Polttarit harmittaa kyllä vieläkin, olisin niissä parhaillaan... :( Morsianta tuntu harmittavan vielä enemmän; menetetyistä polttareista ei toki tiedä mutta kun lääkärit ei ollu kauheesti lupaillu kepeittä kävelemistä vielä kuuden viikon päästäkään, jolloin häät siis on! |O Ja morsiuspuvussa helmaa ja laahusta vaikka muille jakaa, siihen ku kainalosauvat paat kaveriksi ni helppoon katkee toinenki kinttu! :whistle:

Huomentapäivää!

Alkuperäinen kirjoittaja Meillevauva:
Niin kukas se valittelikaan kun oma aika vähenee kun lapsi nukkuu vähemmän päivisin? muksu vaan konetta töllöttämään mukaan :kieh: :saint:
Minähän se taisin sitä valitella. Mulla on vähän niinkuin periaatteena, että en koneella roiku kun poika on hereillä :xmas: eikä tuo antaisikaan, tottunut ilmeisesti saamaan äidin huomion 110% |O

Hui, kurjalta kuulostaa Ipun juttu :|

J heräsi uuteen aamuun jo viideltä. Ei väsyttänyt ollenkaan, eipä äitiäkään... |O :kieh:

Tänään "joutuu" työjuttuja tekemään, kaveri on menossa häihin, ja täytyy jokin kampausviritys yrittää vääntää.

Nätti päivä tulossa =)

Mitenkäs teette vauvoille puuron? Me ollaan annettu ihan niitä kaupan valmispuuroja, mutta halvemmaksihan se tulisi itse tehdä. Hyviä ohjeita kehiin kiitos :wave: (itse en syö puuroja, enkä osaa niitä keitelläkään)

Huomenta B)

Oltii just lähössä markkinoille ja täällä tulee vettä taivaan täydeltä :/ Joten nökötetään tässä sitte hetki, kirkkaalta näyttää jo mutta sataa vieläkin...

Puuroasiaa mietin tänä aamuna viimeks että minkäköhän laista sitä pojalle pitäis tehä... Me ollaa annettu kans niitä kaupan puuroja, pitäis vissiin vaa tota normikaurapuuroa antaa mut jotenki ajattelee että vauvalle pitää olla vauvapuuroa :D

Eijan Petskulla on kyllä hienot mitat B)

Aika hurja toi Ipun tarina.. Kaikki sympatia morsiammelle :flower: Hienoa että te pääsitte kuitenkin vähä viihteelle :)

Mie tossa mietin että mitenköhän mie selviin ens viikolla kun mies lähtee töihin takas... Kun tuo meijän aamuvirkku mies on hoitanu joka aamu noi heräämiset ja aamupalat :whistle:

Nyt mä lähen kattoo josko päästäis liikkeelle :wave:

Minä olen antanut pojalle ihan vaan eloveenaa mikrossa valmistettuna päärynäsoseen kera! Ihmeen hyvin on kelvannut vaikka ei sileää olekkaan, aivan yllätyin! Ruokalistalla pojulla on siis vasta kaura, päärynä ja rintamaito.

emmieOnko jotain muutakin elämää kuin palsta B) Itse tässä imetin ja luin juttaja,kunne meidän 2v sanoi äiti kato ja näytti vauvan päätä...Juu oli komeasti piirrellyt siskon otsaan kynällä :kieh: :ashamed: Ja tää mamma vaan uppoutunut palstalle.

Saako muuten korvikkeeseen tehdä puuroa?
Jos alkais keittelemään itse puurot..

Yhteistyössä