Hakutulokset

  1. T

    Perhepäivähoitajille jotain kivaa, mitä?

    Siinähän se kysymys tulikin... Haluaisin viedä muksun perhepäivähoitajille jotain kivaa (muksu on ryhmäperhepäivähoidossa) mutta mikä olisi mieluisa vieminen? Jotain naposteltavaa kahvin kanssa? Ideoita? :)
  2. T

    Nettipankista, milloin maksusuoritus näkyy?

    Niinpä, tuskin siihen viikkotolkulla menee... Huomenna voin alkaakin sitten kyselemään ostamani tavaran perään.
  3. T

    Nettipankista, milloin maksusuoritus näkyy?

    Maksoin laskun Nordean tililtä Osuuspankin tilille maanantaina. Kauanko kestää, että maksusuoritukseni näkyy osuuspankin tilin omistajalle?
  4. T

    Pihalta löytyi kyyn nahka...

    Ihan OK :) Kyseessä on vanhempieni talon piha, mutta käymme heillä miltei päivittäin. Muksu ja koira viihtyvät onneksi etupihalla, jossa on helpompi pitää silmällä. Ja voihan se olla, että kärmes on jo jatkanut matkaa. Niin mä ainakin toivon :D
  5. T

    Pihalta löytyi kyyn nahka...

    Kyllä se ihan kyyn nahka on. Viihtyykö rantakäärmeet kaupungeissa? oon ymmärtänyt, että ne elävät nimenomaan vesistöjen lähettyvillä...
  6. T

    Sattuuko tatuoinnin laitto?

    Ei sattunut, mulla nilkassa tatuointi.
  7. T

    Mistä ihmeestä mä löytäisin meille koiran?

    Onhan se kiva loukata muita. 13 vuotta mun kaverina ollut koira jouduttiin viemään viimeiselle piikille viikko sitten ja ikävä on kova. Se oli sekarotuinen ja meille täydellinen koira silti. Mutta ei sun kaltaiselta ihmiseltä voikaan odottaa mitään muuta kuin ilkeyksiä, kai se nostaa jotenkin...
  8. T

    Pihalta löytyi kyyn nahka...

    Onhan sekin tietty mahdollista. Toivottavasti nahka on linnun tai tuulen tuoma. Täytyy vaan asennoitua sillä tavalla, että pihalla olisi kyy... ettei satu haaveria.
  9. T

    Pihalta löytyi kyyn nahka...

    Hyi yök... Yhessä kyyssäkin on ihan tarpeeksi, en kaipaa lisäksi vielä pikkukyitä. Pelottaa muksujen ja koiran puolesta, ne kun eivät osaa pelätä käärmettä. No täytyy vaan olla tosi tarkkana ja käydä tekemässä pihatarkastus lapion kanssa...
  10. T

    Pihalta löytyi kyyn nahka...

    ^ nurmikko on pidetty lyhyenä, mutta kaikkia piilopaikkoja ei voi poistaa. Kiva mennä hakemaan saunapuita, kun ei tiiä onko kyy vielä siellä majailemassa :$ Lähteekö käärmeet karkuun, jos tömistelee ja "metelöi"? Mua niin ällöttää |O
  11. T

    Pihalta löytyi kyyn nahka...

    Mietin vaan, että onkohan joku eläin sen sinne tuonut vai onkohan itse kyy majoittunut puukasaan? :$
  12. T

    Te joilla tatuointi, kysymys hiusten värjäyksestä!

    Varmaankin, jos on saanut allergisen reaktion henna-tatuoinnista niin on altis saamaan reaktion myös hiusväristä..?
  13. T

    Emmaljungan Cerox vai City Cross? Kumpia suosittelet?

    Meillä on City Crossit ja oon niihin tosi tyytyväinen. Ainut miinus on et ne vie kokoontaitettunakin aika paljon tilaa... muuten aivan ihanat ja kevyet työntää.
  14. T

    Inhottavin asia raskaudessa?

    Pelko keskenmenosta (mulla on ollu 2 keskenmenoa), liitoskivut joiden takia jouduin jäämään aikaisessa vaiheessa sairauslomalle ja joiden vuoksi jouduin syömään kipulääkkeitä päivittäin. Lisäksi mulla on diabetes ja kilpparin vajaatoiminta, joten jouduin käymään usein lääkärillä ja...
  15. T

    G:montako lasta?

    Meillä on 2 tyttöä; 06/07 ja 06/10. Haluaisin vielä yhden lapsen, mutta mies taitaa olla eri mieltä :snotty:
  16. T

    Olen kuulemma "vitun idiootti" kun en myynyt koiraa lapsiperheeseen

    Hienoa, fiksusti tehty ap! Ikävä kyllä just tällaiset tapaukset, josta aloittaja kertoi, saavat varmasti haluamansa koiran (tavalla tai toisella) :( Onneksi kuitenkin joillain kasvattajilla on järki päässä (eikä vain rahankiilto silmissä) ja uskaltavat sanoa ei epäilyttävälle/epäsopivalle...
  17. T

    Koiran mielenosotus ja vauva..apuja!

    Kannattais miettiä lemmikkiä ottaessa, että jaksaako/haluaako sen hoitoon sitoutua.
  18. T

    Akvaarion hyötykäyttö

    Muista sitten silitellä lemmikkikyytäsi usein jotta siitä tulee sosiaalinen.
  19. T

    Mitäs ruokaa sun tekis just nyt mieli :p

    Kanttarellikastiketta ja perunamuussia :p
  20. T

    Mulla,veljelläni,äidilläni eikä isälläni ole mitään sairauksia.

    Hienoa! Kannattaa olla onnellinen, että oot(te) välttyny sairauksilta.

Yhteistyössä