Hakutulokset

  1. S

    Tyttö syntyi

    Kuten otsikko kertookin meidän suloinen tyttäremme syntyi varhain tiistaiaamuna 27.5. Tummahiuksisen, suppusuun syntymäpaino oli 3740g ja pituus 50cm. Kaikki sujui vauhdilla, lähdimme kotoa neljätä aamulla ja hieman ennen seitsemää vauva oli jo rinnalla. Kotiuduimme jo keskiviikkona ja nautimme...
  2. S

    Ääh ja puuh!!!

    Enpä ole paljoa kirjoitellut tänne, mutta lukenut kirjoituksia täällä kyllä senkin edestä. Toivottavasti teilläkin nautittiin ihanan kesäisestä ja kauniista äitienpäivästä Äitienpäivän aamu meni mukavissa merkeissä ison perheen keskellä kakkua syöden ja kahvia juoden. Poikkesivat anoppi...
  3. S

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Onpa hauska yhteensattuma, että meillä lasketut ajat osuvat samalle päivälle... ja vanhemmat lapset ovat meilläkin Tytär 17v, 3 poikaa:1.5v, 4v, 15v. meillä myös odotellaan tyttöä, tosin se onkin jo varmistunut aika alkumetreillä! Olen nyt parina päivänä pessyt haalimani vauvanvaatteet ja...
  4. S

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Onnea tylleröisen syntymän johdosta koko pesueelle! Ihana lukea vauvauutisia, kun avaa koneen monen päivän tauon jälkeen. Aurinko paistaa ja pikkuisen saa pian laittaa jo pihalle nauttimaan raikkaista kevätunista. Serufiia 31+4
  5. S

    pääkipeä koko ajan ollut kohta 2vrk ja raskaana olen, pitäiskö olla huolissaan?

    Koska sun hemppa on viimeksi tarkistettu? Sehän on ehkä voinu laskea entisestään vielä alhaisemmaksi lyhyessäkin ajassa. Jos sulla ei ole mitään muita outoja oireita se vois kuitenkin olla yksi mahdollinen selitys päänsärkyyn. Mulla laski silloin 130:stä siihen 110. Kannattaa käydä...
  6. S

    pääkipeä koko ajan ollut kohta 2vrk ja raskaana olen, pitäiskö olla huolissaan?

    Mulla oli viikon päänsärky raskauden puolivälin paikkeilla. Ei ollut sallituista Panadoleista mitään apua. Pää särki läpi vuorokauden, herätti jopa yöllä. Mulla selvisi, että hemoglobiiniu oli pudonnut aika nopeasti alhaiseksi, 110 muistaakseni. Päänsärky hävisi rautakuurin aloitettuani parissa...
  7. S

    ***TOUKOKUUN TOIVOTUT MAALISKUUSSA***

    .. sen verran, että serufiia uutena puuttui listalta kokonaan. Josko mahtuis kuitenkin mukaan. Laskettu aika 31.5, NKL, viides, tyttö, nyt 27+5. Kiitos jo etukäteen.
  8. S

    vihdoinkin äitiyspakkaus!

    Posti toi ilmoituksen äitiyspakkauksesta. Mies saa töistä tultuaan käydä noutamassa. tuskin maltan odottaa iltaviiteen, että pääsee hiplaamaan uudenuutukaisia vaatteita ja tarvikkeita =) Serufiia 27+6
  9. S

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Onnitteluni Jumalaisen pikkumiehen syntymän johdosta tuoreelle pikku-perheelle! Rankka oli kokemuksenne synnytyksestä, mutta onneksi lopputulos saa vaikeat ja kipeät hetket pian unohtumaan. Tutustukaahan arkeen rauhallisin ja luottavaisin mielin. Kevättä ja aurinkoisia päiviä kohti ollaan...
  10. S

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Olipa ihania uutisia! Onnittelut potran poikavauvan syntymän johdosta koko perheelle. Tutustukaahan nyt kaikessa rauhassa toisiinne =) Toivotteleepi Serufiia 25+6
  11. S

    TOUKOKUUN TOIVOTUT helmikuussa

    Moikkis kaikki! Täällä olis tähän sakkiin vielä yksi lisää, jos sopii mukaan. viidettä odotan, naistenklinikalle menossa synnyttämään ja laskettu aika 31.5, nyt siis 23+5 menossa. Meitä oliskin näköjään kolme samalle päivälle.. ihanaa! serufiia ja tyttönen
  12. S

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Hei, jännittyneenä luin aamuisia tuntemuksiasi. Minulla alkoi nimenomaan samallatavalla, kun poikamme synnytys läheni 1v4kk sitten. Vuorokauden verran limaa ja rusehtavaa, hieman veristä vuotoa. Sitten alkoivatkin selkäkivut ja supistelu.. Lepää nyt ja kerää voimia mullistavaan kokemukseen...
  13. S

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    Sanat eivät riitä... ei löydy oikeita sanoja... olen todella pahoillani puolestanne. Onneksi teillä on toistenne kaltaiset ihmiset vierellänne vaikeana aikana. Lämpimin ajatuksin serufiia ja tyttönen 23+5
  14. S

    Rakenneultra onnellisesti ohi

    Tänään oli meillä rakenneultrapäivä. Vaikka huipputarkassa np-ultrassa yksityisellä saatiinkin jo viikkoja sitten aika tarkkaa tietoa pikkuisen hyvinvoinnista (jopa 90% varmuus sukupuolesta!) jännitti ultra ihan älyttömästi. Kaikki oli kuitenkin oikein hienosti. Vilkas pikkuinen siellä aluksi...
  15. S

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    lisäys edelliseen viestiini. Laskettu aika on siis 31.5.2008 =)
  16. S

    taas uusi "vanhus" kuumeilee

    ihanan vilkas lista täältä löytyi meitä kypsään, ihanaan ikään ehtineitä mammoja ja mammaksi haluavia. Olen neljän lapsen ( -91, -92, -04 ja -06 syntyneiden) 41-vuotias äiti uudeltamaalta. Odotan nyt viidettä ja viikkoja kasassa 16+5.

Yhteistyössä