pääkipeä koko ajan ollut kohta 2vrk ja raskaana olen, pitäiskö olla huolissaan?

  • Viestiketjun aloittaja raskaana
  • Ensimmäinen viesti
mullakin oli raskaana ollessa välillä pää tosi kipeä viikonkin putkeen!
kämmenien ja jalkapohjien kova kutina, ja yleensäkin kropan kova kutina, verenpaineiden nousu ovat ainakin raskausmyrkytyksen oire ja oliko viel proteiinit virtsassa??
 
Mulla oli aika paha raskausmyrkytys, pääkipua siihen ei kuitenkaan liittynyt. (mutta oikeassa olet, pääkipu VOI olla yksi oire ).

Mulle tuli ihan hervottomat nesteet joka puolelle kroppaa, paino nousi lopussa n.2kg/vko. Verenpaineet oli taivaissa, valkuaista runsaasti virtsassa... jne. jne...

*muoks* mulla ei ollut mitään kutinaakaan =)
 
Mulla oli viikon päänsärky raskauden puolivälin paikkeilla. Ei ollut sallituista Panadoleista mitään apua. Pää särki läpi vuorokauden, herätti jopa yöllä. Mulla selvisi, että hemoglobiiniu oli pudonnut aika nopeasti alhaiseksi, 110 muistaakseni. Päänsärky hävisi rautakuurin aloitettuani parissa päivässä. Soita neuvolaan ja kysy mittausta... Toivottavasti tästä on apua.

Serufiia 28+6
 
raskaana
no minulla ei nyt ole muuta kuin tätä jatkuvaa päänsärkyä. ja serufiia hb on mulla 112 ollut koko raskauden ajan(ennen tätä oli n.128)

hei niiskunen kun kävit sitten siellä synnärillä niin selvisiklö mikä sinulla sitä pääkipua aiheutti?
 
Alkuperäinen kirjoittaja suttura:
käsittääkseni se kutina liittyy raskaushepatoosiin eikä suinkaan raskausmyrkytykseen...
juuri näin!!!! raskausmyrkytykseen kuuluu...just pääkipu, turvotus(jää jälki/kuoppa vaikka nyt sääriluuhun kun painat sormella)verenpaineet koholla,pilkkujen näkeminen(tähtien)ja pissas joku arvo koholla...valkuaiset tai protsku. mulla on ollu molempien aikana...ekan aikana aika paha.eikä se tarvi näitä kaikkia olla mut oleellisin on verenpaine ja pissa...tietääkseni.
 
Koska sun hemppa on viimeksi tarkistettu? Sehän on ehkä voinu laskea entisestään vielä alhaisemmaksi lyhyessäkin ajassa. Jos sulla ei ole mitään muita outoja oireita se vois kuitenkin olla yksi mahdollinen selitys päänsärkyyn. Mulla laski silloin 130:stä siihen 110. Kannattaa käydä tarkistuttamassa joka tapauksessa. Toivotaan, että selviää pian ja olo helpottaa!

Serufiia
 

Yhteistyössä