taas uusi "vanhus" kuumeilee


:hug:
Valtavasti onnea koko perheelle, ihanaa teille saada pieni tyttö pojan jälkeen ja meidän palstan poikien seuraksi! Olenkin todella malttamattomana odottanut uutisia! Toivottavasti saat kuvan ja synnytyskertomuksen liitettyä pian! Aika menee todellan nopeasti, muistan nämä ensimmäiset päivät ja viikot todella hienoina ja maagisina. Nyt meidän pieni poika on jo kehittynyt aimo harppauksen ja on uskomatonta millainen hymypoika hänestä on tullut. Hän nauttii yli kaiken katsekontaktista ja vastaa hymyyn ja nauraa ääneen ja puhumme jo pojan kanssa paljon. Pojalta tulee korkeita ääniä ja kädet alkavat innosta viuhumaan, kun hän niitä päästelee ja vastailee minun ääniini.
Ihmeellinen asia tämä vauvakuume! Minulla on välittömästi uusi vauvakuume, vaikka järki kyllä sanoo, että tämä on viimeinen vauva, mutta vauvakuume ei aina ole järjen asia....Rakastan tätä pientä poikaa kyllä valtavasti ja olen hänestä syvästi liikuttunut joka päivä!
Nauti vauva-ajasta Sabaka! Sinäkin olet kulkenut pitkän tien saadaksesi nyt toisen nyytin syliin. Jotain hyvää näistä vaikeuksista tosiaan on; sitä tuntee ääretöntä kiitollisuutta, kun kaikki ei ole mennytkään "helpoimman kautta".
 
http://www.peeonastick.com/opkhpt.html

Tässä linkki, kun on oikein "tieteellisesti" seuratta raskauden alkua ovulaatiotesteillä ja raskaustesteillä.

Minulla siis tuo km:ään päättynyt raskaus alkoi myös näillä "hauskoilla kokeiluilla" ja plussaa tuli raskaustestiinkin!

Yhtään, en tiedä miten nyt käy, aika näyttää! :saint: :heart:
 
pyrstötähti
Olen iloinen että sait prinsessan perheeseen.Muistan kuin eilisn kun sain tyttäreni nyt 14 vee pojan jälkeen ja en voinut uskoa todeksi että ihminen voi olla niin onnekas että saa sekä tytön että pojan ja molemmat terveenä :heart: Tuijotin koko yön häntä uskomatta ihmettä todeksi olihan esikoisen ja tyttären välissä 11 v,seuraava tulikin sitten 1 v 7 kk kuluttua.Nyt hänkin on jo 12 ja minä en vaan halua luovuttaa.Nautinäistä ensi viikoista,hormonitaifuunista jonka sisällä nyt leijut.Me muut täällä jalat maan pinnalla sillä välin pidetään sulle paikkaa kun tulet takaisin kuumeilemaan,eihän sitä koskaan tiedä. onnea vielä kerran ja nyt unta aimo annoksina että maitohanat aukeaa.
With :heart: pyrstötähti
 
Minä myös olen kyllä hengissä ja hengessä mukana, :hug: :hug: Sabakalle ja perheelle :heart: .Itsellä vielä kuukautisien odottelua ja sitten yritämme vielä,yrittänyttähän ei laiteta,mut tässä käy nyt toisin :kieh: ,mukavaa jatkoa kaikille,erityisesti myylle plussaa ja kaikille sitä toivoville myös :hug:
 
Onnea tylleröisen syntymän johdosta koko pesueelle! Ihana lukea vauvauutisia, kun avaa koneen monen päivän tauon jälkeen. Aurinko paistaa ja pikkuisen saa pian laittaa jo pihalle nauttimaan raikkaista kevätunista.

Serufiia 31+4
 
Onpa hauska yhteensattuma, että meillä lasketut ajat osuvat samalle päivälle... ja vanhemmat lapset ovat meilläkin Tytär 17v, 3 poikaa:1.5v, 4v, 15v. meillä myös odotellaan tyttöä, tosin se onkin jo varmistunut aika alkumetreillä! Olen nyt parina päivänä pessyt haalimani vauvanvaatteet ja viikkaillut niitä täsmällisiin pinoihin hyllyyn. Täytyy myöntää, että niitä pinkkejä, punaisia ym. tyttömäisiä vaatteita on aika ihana hypistellä kolmen pojan ja sinisten, ruskeiden, vihreiden vaatteiden jälkeen. Ei millään malttaisi odottaa, että niitä pääsee pukemaan...

Serufiia 31+4
 
25.3.08 illalla äiti vei itsensä ja mahansa Pietarsaaren sairaalaan eli tutummin malmin sairaalaan osastolle 4. Kun se meidän sektio oli ihan aamuksi meinattu ja ei äiti halunnu isoaveljeä stressata aamulla. Isi jäi tällä kertaa kotiin kun isoveli on puolipäivä tarhassa. aamulla sitten äiti sai ne vakio hommat tekoon heti aikaisesta eli peräruiskeen, verikokeet otetiin jo edellisenä päivänä, minulta otettiin sydänkäyrät ja supistukset joita nyt ei todellakaan ollut edes koko raskausaikana, sanoo äiti. Sitten laitettiin äitille katetri ja lähdettiin kuskaamaan kerrosta alaspäin eli osastolle 3 (leikkausosasto) siellä kaikki morjensteli äitiä kovasti ja toivotti tervetulleeksi kun äiti on ollu sielläkin kauan töissä niin tuttuja piisas : ) äiti sitten laitettiin siihen leikkaussali pöydälle ja valmisteltiin ja kiinnitettiin jos jonkun näköstä johtoa ja piippainta kiinni. mitattiin paineet mitkä on kuulemma super hyvät. sitten anestesia lääkäri tuli kysymään että saako hän käydä laittamassa äkkiä synnytyssaliin äidin huonetoverille epiduraalin kun se oli niin kipeä, äiti sano että tietenkin ja sitten se juoruili siinä työkaverien kanssa pöydällä 15 minuuttia sitten laitettiin äidille se selkäydin puudutus mistä se tykkäs kun sai heilutella varpaita. Udo Swenk äitin hoitanut saksalainen gynekologi tuli ja kokeili veitsen toisella reunalla vielä masua ja kysyi että tunnetko mitään ja äiti sano että pitäisikö? hän alkoi heti avaamaan ja sitten kätilö painoi äitin massua niin kovaan että äiti meinas kysyä että otetaanko suoletkin jo ulos : ) lapsivesi valui sivuilta lattialle ja sitten minua kiskottiin kovasti, minä hikottelin muutaman kerran ja sitten huusin niin kovaan että kuului takuulla osastolle 4 asti :D pääsin äitin massun päälle ja siinä sitten tillotin äitiä ja sillä vaan kyyneleet valui pitkin poskia. Se oli niin onnellinen. sitten minä lähdin kätilön ja harjoittelijan kanssa osastolle kun lastenlääkäri sanoi että keuhkot ja sydän kuullostaa hyviltä ja minä sain pisteitä 8 synnyin viikolla 39 tasan sanoi lääkäri. painoni oli 3500g ja pituus 51 cm. Kun äitiä kursittiin kasaan niin kaksi viimeistä kerrosta oli laittamatta ja äitillä tunto palasi yhtäkkiä onneksi anestesia lääkari oli tarkkana ja näki että äitin pupillit meni tosi suuriksi se sanoi että otti niin kipeää ettei saanu sanotuksi mitään, lääkäri laittoi maskin kasvoille ja nukutti 5 minuutiksi äitin että sai ommeltua loppuun kaikki meni hyvin äitin mielestä ja hän on oikeen kiitollinen kaikille ja sanoi vielä kirurgille erikseen että kiitos Udo ja hän vastasi särmin takaa että ei kestä. :D meidän iskää huoletti kun emäntä ei heti voinu soittaa ja niin se soitti 20 yli 10 aamulla että onko kaikki ok? ja kätilö laittoi puhelimen ellinoran viereen joka huusi kuin sumu sireeni siihen asti että emäntä olisi tullut alas mutta kätilöt toikin ellinoran äitin viereen heräämöön kun huuto ei loppunut ennen sitä :D (sitkeä likka) tietää mitä haluaa. pääsin äitin kanssa kotiin 5 päivän päästä ja isi ja ylpeä isoveli tuli hakemaan. Isoveli tuskin malttaa mennä tarhaan vaikka on vaan puolipäiväinen kun siskon kanssa on sitten niin kivaa! Isikin sitten minua pusuttelee koko ajan. Minä olen jo kova likka syömään söisin koko ajan maitoa suorastaan roiskuu tolta meidän mammalta. tänään kun oli suihkussa ni ihmetteli että mistä tulee vielä vettä kun hana on kiinni ja kattoi alaspäin niin sen toinen rinta suihkutti maitoa ihan suorana :D Pikkuprinsseille terkkuja kovasti ja toivottavasti tulee myös lisää iloisia vauva odotus ja synnytys uutisia. toivottaa Ellinora ja perhe :wave:
 
Kiitos Pikkumyy, sinä jaksat aina lohdutella ja olla tsemppaamassa. Toivottavasti teillä on sen sijaan tärpännyt ja alkio kiinnittynyt tukevasti! :heart: :heart:

Voi olla, että tyhjennetään asuntolainan säästötili ja kokeillaan vielä...
 
Veritestin tulos alle kolme, joten ei raskautta täälläkään. Tänään aloitan jälleen zumenonin ja pas-siirtoon olemme menossa 25.4. Terv.VEKARA... Ja kauniit :flower: kiitokset RVA PIKKUMYYLLE, joka jaksaa aina olla niin positiivinen ja muita kannustaa :hug:
 
url=http://www.glitter-graphics.com]
[/url]

odotusaikaa viettävät:


serufiia...............rv32+3...........la..31.5.-08/5.lapsi
kriisi...................rv 32+3.......... la 31.5.08/5. lapsi /2.yht.
Karpalo-67........ rv 30+1............la.16.06.08/3. lapsi, 1. yht
Lutuliini..............rv 30...........la 16.6. / 2. lapsi / 1. yht.
Ullukka...............rv24+5 ..........la 23.7.08/5.lapsi/1.yhteinen.
Rosamunde........rv 21+3................la 15.8/3.lapsi,1. yht
äiti-66................rv 20+5................la 20.8/4.lapsi
Helistin-64........rv 19+3.................la29.8./3.lapsi/1.yhteinen /?




Syntyneet:




kenzie64 Mitja poika 19.2.-08
Rosaeh poika 25.2.-08



sabaka tyttö 26.3.08

haaveissa:
,
,


Minni-07........../2.lapsi/kp 11/28-33
iiik...................kp4/28
Rva Pikkumyy...4.lapsi/1.yhteinen/km 02/08 ,kp28/32
[/b][/i]Hillevi
vekara
annastiina....../6.lapsi,mies 4.lapsi/1.yht /km03/08

Hyvää viikkoa kaikille pinolaisille!


Tämähän meillä kaikilla olisi toiveissa:
 


Ihanaa viikkoa kaikille tasapuolisesti! Ja plussapölyä, meille vielä kuumeileville!


Itse testaan ke aamuna, jos vielä aihetta on! Jotenkin nyt tuntuu, ettei tärpännyt eka kierrosta!
Sitten vaan uutta kiertoa kohden jos niin on!


Heippa taas!

Rva Pikkumyy
 
....ja Sabakalle terveisiä, että kyyneleet tulivat silmiin, kun luin synnytyskertomusta...varsinkin siinä kohtaa, kun äidinkin kyyneleet tulivat silmiin. Muistan vieläkin sen hetken, kun itsellenikin tuli kyyneleet, kun Mitja-vauva nostettiin rinnan päälle. Hienon kuvankin ehti isä nappaamaan tilanteesta samoin kuin muutaman kuvan Mitjan maailmaantulosta.

Hillevi ja Vekara, suuret pahoittelut teille ja toivottavasti vain jaksatte sinnikäästi yrittää! Ei ole helppoa nousta pettymyksestä uuteen yritykseen. Itselleni tuli keskenmenoista usein järkyttävä päivän masennus, mutta jostain sitä voimaa tuli. Mietin myös omalla kohdallani paljonkin miten paljon olemme valmiita satsaamaan rahallisesti ja missä raja menisi. Ajattelin kyllä vaikka mistä kaivaa rahat....Suurin takaisku oli, että Väestöliitossa meitä ei otettu edes "hoitoon" , silloin kyllä maailma romahti. Sattui olemaan sellainen lääkäri vastassa, joka ei nähnyt siihen aihetta ikäni takia. Jotenkin oli äärettömän tärkeää henkisesti, että se toivo pysyi aina jäljellä ja että ihmiset ja varsinkin hoitohenkilökunta kunnioittaisivat sitä arkaakin toivetta. Pitäkää toivostanne kiinni!

Pikku-Myy, toivottavasti sinulle se plussa tulee, jos ei tässä kierrossa niin pian kuitenkin ja vielähän on toivoa tässäkin, sinulla ainakin on ollut selviä raskausoireita! Aika nopeasti tulit viimeksi raskaaksi ja se on hyvä merkki! Paljon paljon onnea yritykseen!

Meillä Mitja on nyt onneksi oppinut yön ja päivän eron ja yösyöttöjen jälkeen menee takaisin nukkumaan, usein myös mahani päälle tai jää viereeni. Päivärytmi on alkanut muodostumaan ja usein nukun Mitjan kanssa vielä aamupäiväunet ja jäämme köllöttelemään ja seurustelemaan sänkyyn joksikin aikaa. Ulos menemme vaunuilemaan aina iltapäivällä ja teemme usein mieheni kanssa noin parin tunnin kävelylenkin. Hän työntää vaunuja aina ja on ylpeä siitä....hyvin varovaisesti aina työntää kärryjä, kun tulee pomppuja, joka on aika liikuttavaa. Ihania nämä kävelyt, ne ovat niitä minun ja miehen hetkiä. Muuten ei paljon kahdenkeskistä aikaa ole. Onneksi mies on ottanut päävastuun kotitöistä, iltaisin tekee aina ihanat ruuat ja hoitaa siivoamisen myös...ja tuo minulle aina sen päivittäisen suklaapatukan. Hän tietää kuinka paljon tie tämän naisen sydämeen menee vatsan kautta...
 
pyrstötähti
Me kuumeillaan suurella joukolla tuolla yli 40-vee kuumeilijakerhon puolella joten käy välillä valamassa omalla esimerkilläsi meihin toivoa! Ihania vauva-aikoja teidän koko perheelle toivottaa pyrstötähti 47vee viikon kuluttua purkuleikkauksessa,todellinen optimisti joka joutuu myös tyhjentämään kaikki pankkitilinsä ennen leikkaukseen menoa, todellista ikärasismia näitten hoitojen kanssa!
 
pyrstötähti
Jostain syystä en saa kommunikaattorilla (tulee vain ilmoitus että "ei tue sovellusta" enkä omalla tietokoneella auki kuumeilija 40-v sivua 11 lainkaan onko joku muu huomannut samanlaisen jutun??
 
Hei vaan pitkästä aikaa =) On niin kiirutta pitäny etten oo kirjoitellu mutta lueskelemassa kyllä käyny ja aattelin laittaa nyt muutaman sanan kun on vapaapäivä ;) Niin tuo piti ensimmäisenä laittaa että laskettu aika on 29.8 ja kolmas lapsi ja ensimmäinen yhteinen :heart: Ollaan menossa rakenneultraan pe,vähä on ihkua päästä kattoon miten pikku typyllä menee kun nyt just muutaman päivän aikana liikuskellu sillai että tietää hänen olevan hengissä :wave: Sää oot uskomattoman mahtava ihminen kuules Rva PikkuMyy ja saat aina niin hyvälle tuulelle noilla kuvilla ja niin positiivisilla sanoilla :) Kiva että olet olemassa ja tsemppaat muita täällä :hug:
Onnea kaikille kaikessa missä tilanteessa kukin on! Toivottelee Helistin-64 ja typykkä 19+5 :heart:
 
Helistin ja muut! :flower:
Kiva kuulla kuulumisiasi helistin ja mukavaa kun pääset rakenneultraan pientä katselemaan! :heart:

täällä kp 30/32, menkkoja ei näy, kaipa ne pian saavuttaa minut!?Kierto taitaa olla sekaisin! No odotellaan! :saint:

Mukavaa viikon jatkoa taas kaikille! :flower:

 

Yhteistyössä