Hakutulokset

  1. Tulentyttö

    Kelan raha jutuista...

    Viitsisittekö vääntää mulle rautalangasta pari juttua :ashamed: :D Jään äippälomalle syyskuun lopussa ja silloin vanhin lapseni on 4v1kk ja nuorin 2v2kk, saanko heistä mitään rahaa silloin? (muuta kuin lapsilisät :D )
  2. Tulentyttö

    Voiko netissä tehdä itse (ilmaiseksi) ristikoita ym?

    Yksi ohjelma mullaonmillä voi tehdä semmosia mistä etitään sanoja kirjaimien seasta (en tiedä mikä on nimeltään), mut tuli mieleen et onko muita tommosia ohjelmia olemassa?
  3. Tulentyttö

    Mitä lelua ostaa tytölle 1-v lahjaksi?

    Kyseessä siis kummityttö ja vanhemmat toivovat leluja koska tytöllä on tällä hetkellä vaan ns. vauva leluja (eli painaa jostain napista ja tulee ääniä/valoja, ei semmosia siis), mutta mikä ois kiva lelu?
  4. Tulentyttö

    Tilasin ekaa kertaa tuolta linus & lotalta, tuleeko paketti postiin vai mihin?

    ekaa kertaa siis asialla, ja kaunkohan paketin saamisessa menee? Ovatko hyviä vaatteita?
  5. Tulentyttö

    kertokaapa hääaiheisia sanoja ristikkoa varten =)

    Teen tässä ristikkoa ja nyt tarttisin lisää hääaiheisia sanoja, joten tänne kaikki mitä mieleen tulee ja saa myö sliittyä kesään ne sanat :D
  6. Tulentyttö

    Mistä netistä vois tilata servettejä nimellä?

    Tiedän ton Vimpelin kirjakaupan, mut oon niin tyhmä etten tajua niitten noita maksuja juttuja :ashamed: mitä ehdoissa lukee :ashamed: Onko muita tommosia netti kauppoja?
  7. Tulentyttö

    Kun mulla on raskausviikkoja 24+3 niin monennella kuulla olen?

    Kolmas raskaus ja pakko myöntää et nää kuukausi jutut on mulle edelleen hepreaa :ashamed:
  8. Tulentyttö

    Ideoita miten järjestää vieraat ja muut kun vihkiminen on ulkona?

    Meidät siis vihitään ulkona eikä haluta penkkejä ulos, että mun suku on tolla puolella ja sun suku tolla puolella, vaan vieraat todennäkösesti seisoo, mutta miten ois kiva järkätä morsiammen tulo vihkipaikalle, häämarssi tulee ehkä nauhalta. Hitsi ku tuntuu ettei ite keksi mitään kivaa...
  9. Tulentyttö

    Morsiuspukuliikkeitä Lahdessa, tietäskö kukaan?

    Ollaan kaason kaa lauantaina menossa katsomaan mulle pukua ja olis kiva valmiiksi tietää paikkoja ettei sit kaupungissa tarvii haahuilla. Onko muita liikkeita kuin tuo Josefiina? Onko Lahdessa jotain muita juhlapuku kauppoja? Kiitos jo taas etukäteen :)
  10. Tulentyttö

    Te ketkä olette tehneet itse häihinne ruuat, olisin kiitollinen vastauksestanne =)

    Eli te jotka olette ite tehnyt ruuat, mitä teitte, kuinka monelle ja kuinka paljon tullut maksamaan?? meillä olis tarkotus ite tehdä ruuat, mutta idea pankki on tyhjä ja budjettikin saisi olla suht halpa. Ja anteeksi että taas vaivaan teitä näillä mun hääjutuilla :ashamed: Mutta teiltä...
  11. Tulentyttö

    voiko netistä tilata jostain hääkutsukortteja?

    Nyt on päivä ja paikka selvillä ja varattu,nyt pitäs sitten niitä kutsuja miettiä :D
  12. Tulentyttö

    Vielä kysymys häiden juhlapaikasta (Lahdessa)

    Nyt tuli pulma, missä Lahdessa vois pitää hääjuhlan? Vieraita olis tulossa n.60 hlö. Kiitos teille, olette olleet suureksi avuksi (viittaan mun edelliseen hääketjuun :) )
  13. Tulentyttö

    G: Häiden kustannukset

    olisin kiitollinen jos kertoisitte mitä teidän häät maksoi, meillä kolmas lapsi syntyy lokakuun lopussa ja sitä ennen pitäs järjestää häät, saa nähä onnistuuko ja mahdollisimman halvalla :) Eli tässä olis "muutama" kysymys, vastaa paljon maksoi ja mitä teitte itse =) 1.paljon oli...
  14. Tulentyttö

    onko kellään ollut vaaratonta vuotoa rv 9-10?

    Mula nyt menossa rv 9+3 ja eilen vuoti verta jonkun verran ei tullut kuten saavista kaatamalla, mutta siteeseen tuli ja pääsinsit ultraan jossa näkyi vauvan alku, vastasi viikkoja 9+2 ja sydän pompotti ja vauva heilutti käsiä ja heilui siellä muutenkin :heart: loppu päivän oli maha todella...
  15. Tulentyttö

    Voikohan olla alkava keskenmeno?

    eilen tuli pari siteellistä verta ja maha on edelleen tuolta sisältä jostain kipeä ja tuntuu kovaa paineen tunnetta, pääsin eilen sit ultraan jossa näkyi 9+2 viikkoja vastaava vauvan alku, vauva heilutteli käsiä ja muutenkin liikkui siellä, vuoto loppui eilen ja nyt ei ole tullut mitään...
  16. Tulentyttö

    Mikä vois olla kiva runo/loru millä ilmottaa muille tulevasta vauvasta?

    haluisin tekstarina ilmottaa muutamalle tutulle tulevasta vauvasta, mutta en halua mitään tylsää meille tulee vauva ja laskettu aika on sillon ja sillon..... oisko teillä joku loru millä vois ilmottaa? Jostain se voi olla tyhmää, mutta musta se on kivaa :D
  17. Tulentyttö

    Selventäkään nyt tyhmälle (kysy rv:stä)

    Jos puhutaan että on menossa rv 10 niin onko se viikko 9-10 vai 10-11? Kolmas kyllä jo kyseessä mut tää ei oo mulle koskaan selvinnyt :ashamed: Eli jos on rv 9+4, niin onko se ysi viikko menossa vai kympi viikko menossa?
  18. Tulentyttö

    Miten teette itse lohkoperunat?

    Ajattelin tänään niitä kokeilla ja mikä peruna nihin sopis parhaiten? Entä mitä teillä yleensä syödään lohkopottujen kaa? Kiitti kaikille vinkkaajille :D
  19. Tulentyttö

    kengän koosta kysymys =)

    Minkä kokonen jalka teidän 1.5-2v tytöillä on ja entä minkälaiset kegät ostatte nyt kevääksi? Varsilenkkarit vai tavan lenkkarit vai jotkut muut? Itellä täällä kova pähkäily käynnissä vaikk alunta tulee taivaan täydeltä :D
  20. Tulentyttö

    mistä saa niitä PIENIÄ nalle puh pääsiäismunia?

    Mä en oo löytänyt niitä mistään, mistä te ootte niitä ostanut?

Yhteistyössä