Voikohan olla alkava keskenmeno?

eilen tuli pari siteellistä verta ja maha on edelleen tuolta sisältä jostain kipeä ja tuntuu kovaa paineen tunnetta, pääsin eilen sit ultraan jossa näkyi 9+2 viikkoja vastaava vauvan alku, vauva heilutteli käsiä ja muutenkin liikkui siellä, vuoto loppui eilen ja nyt ei ole tullut mitään, ainoastaan mahaan ja selkään sattuu, tiedä sit johtuuko monen tunnin istuskelusta eka päivystyksessä ja sit päksissä :/

Onko teillä kokomusta näillä viikoilla tulleesta vuodosta ja kivun/paineen tunteesta alamahalla?

Nyt vaan lepäilen, lääkärikin sanoi että voi oll avaaratonta tai sit on alkava keskenmeno, muta kuulisin mielelläni teidänkin kokemuksia asiasta :)
 
K
Molemmilla kerroilla mulla ollut sama. Muistaakseni viikkoja oli kummallakin kerralla jotain 11. Molemmat raskaudet jatkui normaalisti, gynekologi sanoi, että vuotoa voi tulla raskausaikana silloin kun kuukautisten pitäisi tulla. Ja koko raskauden ajan kärsin tuosta painon tunteesta ja sellainen kuukautiskipu tyyppinen kipu myös oli. Toivotaan, että sulla ois sama.
 
vieras
Mulla ei ole vuotoja tullut koskaan raskauksien aikana, mutta on ollut valtavat alamaha- ja alaselkä kivut n. ensimmäisen kolmanneksen aikana, ja raskauksia neljä =4 tenavaa
 
K
Se nimenomaan on hyvä merkki! Jos mahdollista niin käy huomenna jossakin ultrassa niin tietää todellisen tilanteen. Itse sain molemmilla kerroilla pari viikkoa saikkua ja kannattaa todellakin levätä.
 
Kiitos taas K ja kiitos vieras mulla ois kahen viikon päästä np-ultra, yritän sine asti sinnitellä, jos ei vuotoja tuu.
Tää on vaan niin pelottavaa kun edellisissä ei ollut mitään tämmöstä, mutta toivotaan parasta!
 
Mulla oli rv 8 kun pulpahti kans pöksyyn aikamoiset määrät ja alapää ja alamaha kipeät oli koko päivän.Ei tullut keskenmenoa.Ota nyt iisisti,älä tee mitään kauheen rankkoja hommia ja toivo parasta. :)
 
sandoval harmaana
Täällä kanssa vuodettu kuin seula molemmissa raskauksissa ja terveet lapset ovat syntyneet. Varsinkin kuopusta odottaessa joskus rv 14 tuli verta kuin saavista kaatamalla ja olin satavarma, että se oli sitten siinä. Eikä mitä, loppuun asti mentiin. Sairauslomaa sain varsinkin tuon runsaamman vuodon jälkeen 2,5 viikkoa ja käskyn ottaa iisisti. Silloin kohdussa oli hematooma, joka vuoti pois (mutta vaarana oli, että sikiö tulee sen mukana myös pois).
 

Yhteistyössä