Selventäkään nyt tyhmälle (kysy rv:stä)

Jos puhutaan että on menossa rv 10 niin onko se viikko 9-10 vai 10-11?
Kolmas kyllä jo kyseessä mut tää ei oo mulle koskaan selvinnyt :ashamed:
Eli jos on rv 9+4, niin onko se ysi viikko menossa vai kympi viikko menossa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Jos puhutaan että on menossa rv 10 niin onko se viikko 9-10 vai 10-11?
Kolmas kyllä jo kyseessä mut tää ei oo mulle koskaan selvinnyt :ashamed:
Eli jos on rv 9+4, niin onko se ysi viikko menossa vai kympi viikko menossa?
Eikös se niin oo että 9 täyttä viikkoa ja 4 päivää päälle eli kymmenes viikko siis menossa...
 
Kiitos kaikille, aina oppii jotain uutta :D
Ja eilen oli eka neuvola, mut en kehannu kysyy tota siellä :ashamed: Ku piti mua muutenkin mukamas konkarina kun on kolmas raskaus menossa, mutta teille paljastin tyhmyyteni :ashamed: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Kiitos kaikille, aina oppii jotain uutta :D
Ja eilen oli eka neuvola, mut en kehannu kysyy tota siellä :ashamed: Ku piti mua muutenkin mukamas konkarina kun on kolmas raskaus menossa, mutta teille paljastin tyhmyyteni :ashamed: :D
Mäkin hei opin tuon asian vasta jokunen aika sitten, ihan samaa miettinyt sillon raskauksissani :D
Mulle taas on hepreaa se kun joku sanoo että on viidennellä kuulla... Mä haluun tietää sen rv:n :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Kiitos kaikille, aina oppii jotain uutta :D
Ja eilen oli eka neuvola, mut en kehannu kysyy tota siellä :ashamed: Ku piti mua muutenkin mukamas konkarina kun on kolmas raskaus menossa, mutta teille paljastin tyhmyyteni :ashamed: :D
Mäkin hei opin tuon asian vasta jokunen aika sitten, ihan samaa miettinyt sillon raskauksissani :D
Mulle taas on hepreaa se kun joku sanoo että on viidennellä kuulla... Mä haluun tietää sen rv:n :D

Joo toi on kanssa mulle ihan utopiaa kun joku puhuu et on jollain kuukaudella :eek: mä heti kysyn et niin paljon sul on viikkoja ja oon jopa saanut vastaukseksi ettei tiedä :eek:
Mutta kiva kun on muitakin "tietämättömiä" :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Kiitos kaikille, aina oppii jotain uutta :D
Ja eilen oli eka neuvola, mut en kehannu kysyy tota siellä :ashamed: Ku piti mua muutenkin mukamas konkarina kun on kolmas raskaus menossa, mutta teille paljastin tyhmyyteni :ashamed: :D
Mäkin hei opin tuon asian vasta jokunen aika sitten, ihan samaa miettinyt sillon raskauksissani :D
Mulle taas on hepreaa se kun joku sanoo että on viidennellä kuulla... Mä haluun tietää sen rv:n :D

Joo toi on kanssa mulle ihan utopiaa kun joku puhuu et on jollain kuukaudella :eek: mä heti kysyn et niin paljon sul on viikkoja ja oon jopa saanut vastaukseksi ettei tiedä :eek:
Mutta kiva kun on muitakin "tietämättömiä" :D
Joo niin miekin oon saanu vastaukseks että en tiedä :eek: Miten voi olla tietämättä... Tosin mä en taas osannu koskaan sanoo et monennella kuulla mä oon jos joku kysy :D Mä vaan sopersin että kai mä sit seittemännellä oon tai jotain vastaavaa... Piti silleen sormin laskea pikaseen :LOL:
 
No mä en aina muistanut edes omissa raskauksissani että monesko viikko ja montako päivää yli!!!!

Ja oli aina ensimmäinen kysymys kun joku raskaana oleva tuttu(meitoli silloin monta!) tuli vastaan- HEI!! MONESKO VIIKKO? Enkä mä aina muistanut :eek:

Mutta mä olenkin kummajainen =)
 

Yhteistyössä