Hakutulokset

  1. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Meillä on ristiäiset 30.11 ja nimi on vielä mietinnän alla, mull aon muutama ehdotus ja mies ei oo nitä tyrmännyt, nyt kun niistä sais sen sopivamman päätettyä, kolmas nimi onj o päätetty :D Meillä on lapsilla ollut minun vanha kastepuku päällä, sinne alle on vaan vaihdettu joko...
  2. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Tässä on meidän muru ihan kohta 1kk ikäsenä ja 3kilon (JEE) painoisena :heart: kuunkulta oli todellakin syöksysynnytys :| Lääkäri sanoikin että jos (ja kun) teen neljättä niin saan varautua synnyttämäänkotona tai missä sitten olenkin, en todennäkösesti sairaalaan kerkiä, aika...
  3. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat LOKAKUUSSA =) (LA:t 1-15.11.2008)

    Eli meille syntyi poika rv 36+1 käynnistyksellä. 30.9 joudun sairaalaan koska mun alapaineet oli 114 ja siellä mulle alotettiin toinen verenpainelääkitys lisäksi. 1.10 alapaineet oli 122 ja täydellisessä levossa ne oli normit eli 100:n paikkeilla. Torstaina 2.10 olin kotiin lähdössä ja kävin...
  4. Tulentyttö

    ....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

    Sunnuntaita kaikille :wave: Olitte silityksestä höpötelleet, mä taas oon himo silittäjä, mä silitin kaikki petivaatteet, niin lasten kun meijänkin ja kaikki keittiöpyyhkeet :ashamed: lasten myötä on jäänyt tuo vaatteiden silitys, ennen kun ei ollut kun yksi lapsi niin silitin meijän...
  5. Tulentyttö

    ....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

    Kiitos kaikille haleista ja stempeistä =) Tänään lääkäri sano et näit mun kipuja voi verrata siihen et jollain on esim sääriluu poikki ja kävelee sillä ilman kipsiä ja koko painolla, et aika helvetillisiä on, mut pakko vaan kestää... vauvan tarvikkeista ootte puhuneet, meillä on vaunut...
  6. Tulentyttö

    ....Marraskuun masunkasvattajat SYYSKUUSSA.... (la:t 1-15.11)

    Hengissä ollaan ja vauvakin vielä masussa :D Olipa homma lukea viime kuun pino ja tää pino tähän asti, pari kolme päivää olen lukenut teijän juttuja. Lyhkäsesti infoa mun poissa olosta: Eli en oo koneella ollut juuri ollenkaan, kun mulla on ollut niin julmetut alapää...
  7. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Me ollaan kappas, kappas oltu taas mökkeilemässä, mä tulin eilen tytön kaa kotia ja pojattulee tänää iltasella, tulin jo eilen leipomaan kun huomenna on tytön 2-v synttärit. Ihan ku muuten ei ois kuuma ja tuskasta ni tänäänkinonkoko päivän hella huutanu päällä ja tyttö sohlannu (anteeksi...
  8. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Just kattelin edellisten lasten odotus ajan kortteja ja tytöltä mulla on ollut samoilla viikoilla saman verran tuo sf mitta, en kyllä moista ees muistanut, mutta katotaan kuinka tää tästä vielä kasvaa ja tosiaan vaikka tytöltä oli iso maha niin silti tyttö oli vaan 2.5kg syntyessään. RD...
  9. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Red Dragon ilmottele heti kun olet pakkauksen saanut, ite ei otettu sitä, mutta musta ihana kuulla muilta pakkauksen sisällöstä ja ihanuudesta :)
  10. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Täältä neuvola kuulumisia: Kaikki oli hienosti paitsi tuo sf mitta oli hurjat 27 , tokas neuvolan tätikin että taitaapi tulla jätti masu ja vauva on vielä kaiken lisäksi mahassa poikittain, että sekään ei nosta tuota mittaa ja vielä olis suurimmat kasvu kaudet edessä päin :o Alkaa jo hieman...
  11. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Tämä mamma on taas palannut kotiin, muumimaailma reissun jälkeen lähettiin heti mökille ja tänääntultiin kotia, tosin mies ja poika lähti vielä yöksi mökille kun mökin katto vuotaa :/ ja huomenna hakevat pojalle uuden sängyn. Nyt on käyty uusimmassa kaikki kortit uudelle nimelle, on sekin...
  12. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Ihanat masut teillä helmi ja manna :heart:
  13. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Kiitos kaikille onnitteluista :heart: Kyllähän se oli maailman ihanin päivä :heart: Eilen kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin, hb oli noussut jo 118, ilman rautaa, painoa oli tullut n.+500g/vk (2 viikkoa sitten kävin viimeksi) verenpaine oli mulle tyypillisissä lukemissä 135/108...
  14. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    korppinen ja muut, heippa kaikille, täällä sitä nyt kirjoitellaan rouvana :heart: Tässä lyhyt selonteko häistämme: aamulla menin kaason kanssa klo.10.00 kampaajalle + meikkiin, klo. 14.40 oltiin vihkipaikalla ja ei mitäänjännitytä ilmassa, mutta kun näin omat kullan muruni ikkunasta...
  15. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Heippa kaikille :wave: Käyn nyt viimesen kerran kirjottelemassa neitinä, seuraavan kerran kun tänne tuun olenkin sitten jo rouva :D Nyt alkaa niin armoton viime juttujen hulina etten tänne taida ennättää, kahtotaan jos sitä sitten kehtais jotain hääkuvaa teille pistää :whistle: Mut nyt...
  16. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Nyt on käyty papin kanssa vihkipaikalla harjottelemassa, nyt tosiaan uskoo että tässä ollaan menossa naimisiin :heart: Mies lähti poitsun kaa tekee/hakee hääjuttuja ja tyttö nukkuu joten taidan minäkin vetää sohvalle vaakatasoon ja huokasta hetken. Täällä on kaveri ruvennu pitää semmosia...
  17. Tulentyttö

    Ketkä täällä on raskaana?

    :wave:
  18. Tulentyttö

    taas kysymys kaason ja bestmanin lahjasta

    Me ostetiin kaasolle skumppalasi jossa oli kyljessä ruusu ja luki kaaso, sit jalka osaan kaiverrettiin nimi ja päivämäärä ja skumppapullo vielä mukaan
  19. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Luminka kyllä apua on paljonkin ja moni tekee kaikenlaista, mut silti sitä vaan jotenkin hamstraa itelleen kaiken näköstä "pientä" pakollista hommaa :ashamed: Kävin taas tänään kokeilemassa hääpukua ja voi hitsi miten kaunis ja hyvä se oli, he saivat sen sittenkin sopivaksi, mutta pelivaraa...
  20. Tulentyttö

    Marraskuun masunkasvattajat HEINÄKUUSSA.. LA:t 1-15.11.2008

    Täällä ollaan palattu mökiltä ja nyt alkoi viimenen neitiviikko , huh, alkaa jo jännittää... Tää viikko tuleekin olemaan aika hulinaa ja viimesten asioitten järkkäämistä ja hääpukua joudun käydä sovittaa vähän väliä kun tää maha on kasvanut niin hurjasti että on pieniä ongelmia sen yläosan...

Yhteistyössä