Hakutulokset

  1. Y

    Kaksplus.fi kysyy: Minkä ikäisiä Robin-faneja teidän perheestänne löytyy?

    9-vuotias poika, 6-vuotias tyttö ja ylivoimasesti kovin fani tyttö 2v8kk =) Pienin osaa isompien tavoin kaikki biisit ulkoa ja pukeutuis aina Robin-paitoihinsa jos ne ei vaan oo pyykissä :D Pussailee julisteita ja katto Robin elokuvaa :) Ja tietysti äiti tykkää kans! Nuorin 10kk jammailee mukana...
  2. Y

    ***Toukokuun Toivotut***

    Eka nla takana ja eipä siellä ihmeitä. Näin neljännellä kierroksella jo melko tuttu asiaa ;) Neuvolan"täti" on melko tuttu lähes naapuri, joten käytiin melko pikanen kertaus. Jouduin ottaan nuorimman mukaan, joka ei tietenkän nukkunu... Onneks siel oli th-opiskelija joka sitte verinäytteidenoton...
  3. Y

    HuOmenta HuOmenta !!

    huomenta! :wave: vielä 2,5 tuntia töitä, 10 takana =) sitte viiden päivän vapaat! =)
  4. Y

    HuOmenta !!

    Huomenta! siellähän ollaan taas ajoissa hereillä =) Meillä oletettavasti toista koiraa (toinen nukkuu varmasti) ja mahdollisesti esikoista lukuunottamatta kaikki uinuu vielä kun minä kotiudun! :D Iloista ja aurinkoista päivää!
  5. Y

    ***Toukokuun Toivotut***

    Pahoinvoinnista. en oo ikinö osannu syödä aamusin mtn joten aamusin heikko olo on tuttu jo aiemmilta raskauksilta. Eilen oksensin kahvit kaaressa :D Tänään olin fiksumpi ja väkisin ennen ylösnousua söin banaanin ja tuoremehua. Laitoin kellon soimaan et kerin syödä ennen ku tarvii lasten kans...
  6. Y

    ***Toukokuun Toivotut***

    :wave: täällä! Ikäeroa edelliseen jää 1v 10kk. Esikoiseen 9 vuotta yötyöläinen/1.5./neljäs/28 v.
  7. Y

    Muita juuri plussanneita?

    :wave: täällä :) LA 1.5.
  8. Y

    Ootteko ollu varmoja raskaudesta ennen testiä?

    noh ne menkat sitte tuli mitä tuolloin olin varma ettei tuu :/ MUTTA! seuraavatpa ei enää tullukkaan! :D
  9. Y

    siis saako perheellinen opiskelija saman opintorahan

    Kyllä sitä vaan toimeen tulee! Meillä on kaikki lapset tehty niin et vähintään toinen on opiskelija. Ekan kanssa viel mies oli kotona kun jatkoin opintoja ja esim. autolainaa pystyttiin lyhentämään vaikkei kumpikaan ollu töissä. Kahen lapsen aikana molemmat molemmat opsikeli ja nyt kun niitä on...
  10. Y

    Mikä Lumin pikkuveljelle nimeksi?

    tai teemaan sopiva Ukko :D
  11. Y

    Muistatteko mitä sanoin lasten junalla kulkemisesta ilman aikuisia???

    Mä en kyllä kans meijän 8veetä laittas yksinään tollaseen reissuun
  12. Y

    Ootteko ollu varmoja raskaudesta ennen testiä?

    kiitos :D noh, mies yrittää kyllä pikkasen toppuutella ettei tuu sitte kamalan suurta pettymystä mikäli mun varma tieto osottautuuki vääräks =)
  13. Y

    Ootteko ollu varmoja raskaudesta ennen testiä?

    Mä meinaan oon :D Tulevien menkkojen, joita ei siis tule, alkuun on melkeen kaks viikkoa, mutta jostain syystä mä olen aivan varma että plussaan :)
  14. Y

    Peseekö miehenne pyykkiä?

    näin meilläkin! Molemmat pesee pyykkiä laittaa ruokaa ja siivoo. Tai sitten ei siivoo :whistle:
  15. Y

    G:Kuvaile luonnettasi vain 1 sanalla

    tuuliviiri
  16. Y

    Suunniteltu raskaus 16 vuotiaana

    ööö... En mä nää mitenkään mahottomana asiana opintoja ja nuorena äidiks tulemista. Itse olin 19 ku esikko synty, nyt pikkasen vajaa 30 mittarissa, lapsia kolme, käytynä lukio, korkeakoulututkinto ja vittä vaille valmis jatkotutkinto. Ihan taspuolisesti onnea tullevista lapsista! Olitte sitte 16...
  17. Y

    HuOmenta !!!

    Pari tuntia töitä vielä! =) Sitte pieni hetki unta, vahdin vaihto ja mies ajoissa iltavuoroon että kerkii ite yöks takasin :D Aurinkoista loman alkua! :cool: ja tietty koko lomaa! =)
  18. Y

    Paljasta lähibaarisi!!

    jaa rajamäkeläisiä :D
  19. Y

    Miehen ärsyttävä tapa jättää vaatteet lattialle!

    mua ainakin ärsyttää, korjaan ärsytti, miehen levälleen jättämät vaatteet. Vaikka olis kuinka miehen koti niin on se sunki! Aloinki järjestelmällisesti sullomaan kaiken muualta kun kaapista löytämäni vaatteet likapyykkikoriin. Poislukien tietysti määrätylle paikalle VIIKATUT "käytössä" olevat...
  20. Y

    Anoppi oli syöttäny 1v:lle grillitassuja

    noh, ehkä hiukka ylireagointia... mutta, ymmärrän kyllä et ketuttaa jos jtn muuta on sovittu. Käyn edelleen kolmannen lapsen kanssa OMAN ÄITINI kanssa keskustelua siitä mitä lapset saa syödä, katsoa tv:stä jne.. olisinpa halunnut nähdä reaktiosi jos olisit ollu mun paikalla ku appiukko...

Yhteistyössä