Ootteko ollu varmoja raskaudesta ennen testiä?

Ekalla kerralla en ollut ja testikin oli nega, vaikka todellisuudessa olin raskaana. Raskaus selvisi vasta muutamia viikkoja myöhemmin rutiinikäynnillä gynellä. Tästä toisesta olin varma jo ennen testaamista.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24170667]Kohdunulkoisessa olin varma, tässä raskaudessa en edes uskonut olevani raskaana.[/QUOTE]

Ja siis tässä kohdunulkoisessa oireet alkoi jo joskus rv 3+, positiivisen testin tein rv 4+0 ja meni kesken rv 5+0. Tässä raskaudessa oireet alkoi vasta rv 7+, tajusin vaan yhtäkkiä että menkat oli myöhässä...
 
weu
En uskonut että oon raskaana. Mutta pari päivää ennen menkkoja näin unta plussatestistä. Aamulla tuli ihan pikkasen verta. Sitten tuli semmonen olo että nyt muuten vauveli kiinnittyi - viikon odottelin kun en halunnut pettyä, mutta plussahan sieltä tuli <3 Ja siis mä saatan nähdä unta esim. menkoista ja alkavat seuraavana päivänä. Jostain luin että alkio kiinnittyessään antaa keholle signaalin olla tuhoamatta sitä, joten en tiedä voiko olla mahdollista että keho mulle kertoi että pullat uunissa?
 
Villakoira
Kaikilla kolmella kerralla olen ollut ihan varma, että kuukautiset alkaa. Ne kaksi kertaa, kun pikkuinen on jäänyt kyytiin, olen jopa kulkenut pari päivää siteissä, kun olen odottanut kuukautisia (säännölliset menkat, jotka alkaa melko runsaalla vuodolla, joten saatan varautua siihen siteillä). Kun kuukautiset ovat olleet 3-4 päivää myöhässä, olen jo ollut melko varma plussasta. Eli siinä vaiheessa, kun olen testaillut on asia ollut jo melko varma, mutta tosiaan menkat ovat jo selkeästi myöhässä. Monta kertaa olen ollut varma raskaudesta, ja silti testannut negan. Mulla ei ole mitään oireita ihan alussa ja vatsaakin vääntää samaan tapaan kuin kuukautisten alkaessa. Jos "oireita" on joskus ollut, niin ne ovat olleet kuvittelua.
 
Olen!
Ekasta olin ihan sataprosenttisen varma, kerroikin jo ystävälleni olevani raskaana ennenkuin testi oli positiivinen. Terkkari piti vähän hölmönä varsin kun soitin ja sanoin että olen raskaana, tekivät vielä testin joka oli nega, sitten parin päivän uuden jossa jo raskaushormoni oli koholla.

Nyt viimeisestä tiesin jo oireiden perusteella, oksetti ja en kestänyt mitään hajuja, olin kyl jo noita oireita ennemminkin ihan varma. kp 26 näytti jo positiivista.

Viidestä raskaudesta (kaksi syntynyt) vaan yhdestä en ollut ihan varma että odotan, toivoin kai niin kovasti etten uskaltanut luottaa omaan vaistoon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja yötyöläinen;24170556:
Mä meinaan oon :D Tulevien menkkojen, joita ei siis tule, alkuun on melkeen kaks viikkoa, mutta jostain syystä mä olen aivan varma että plussaan :)
Siis sullahan on nyt vasta ovulaatio ja olet jo varma, että tulet raskaaksi? :)

Mä olin monta kertaa samaa mieltä, mutta testauspäivän lähestyessä ja menkkojen alkaessa petyin monesti :(

Toivottavasti sulla tärppää pian! Raskauden alun odottaminen on hermoja kysyvää hommaa...
 
"hipp"
olin toisesta.ehkäisy petti kerran.sanoin miehelle kaksi päivää vahingon jälkeen että oon raskaana.mies ei uskonut että kerrasta tärppäisi.se kertalaukaus on nyt kaksi vuotta.Enää ei jätetä jälkiehkäisyä käyttämättä,jos vahinko käy.
 

Yhteistyössä