Hakutulokset

1. D

Piikitys ja luomuyritys

Minä pistin Puregon ja pregnyl pistoksia. Ensimmäisestä hoitokerrasta plussa :) Lääkäri sanoi että mahdollisuus tulla raskaaksi on vain jotain 10% luokkaa... Mutta tässä sitä ollaan!!
  2. D

Viikon 27 Plussaajat ;O)

Jeps, negaa näytti... nyt taas teroja napsimaan että saadaan taas kuukautiset tulemaan... On se vaikea laji tuo raskaaksi tuleminen :/ Paljon plussa onnea muille!!! :)
  3. D

Viikon 27 Plussaajat ;O)

Tänään aamulla kun heräsin niin oli sellaset 2 tuntia tosi etova olo, oksetti.. Mutta ei näistä ota selvää... plussaa toivotaan kovasti, mutta toi tän aamunen testi vähän masensi :'( Mutta ei vielä olla toivoo hukattu :) huomenna on päivä uusi, ja apteekista ostettu testi! :) Elriinalle...
  4. D

Viikon 27 Plussaajat ;O)

Mitäs Elriinalle kuuluu?? =)
  5. D

Advanced Ultra HCG 10 mlU, kokemuksia??

Niin ja lisää asia alkoi ihmetyttämään, kun mukana olivat ovulaatiotestin ohjeet?! :/
  6. D

Advanced Ultra HCG 10 mlU, kokemuksia??

Onko teillä kokemuksia näistä testeistä, epäilyttää kun olivat niin halpojakin...
  7. D

Viikon 27 Plussaajat ;O)

Tein tänään aamulla netistä tilaamani Advansed Ultra testin, näytti negaa.. tai itse luulin näkeväni haamujen haamun mutta mies ei nähnyt, eli en tiedä sitten.. Onko teillä kokemuksia näistä testeistä.. Lapsettomuusklinikalla kyllä sanottiin että kannattaa tehdä ihan apteekista ostettu testi kun...
  8. D

Viikon 27 Plussaajat ;O)

Niin ja onnea Elriina toivotaan että viiva vahvistuu :flower: :) Kaikille plussa onnea :)
  9. D

Viikon 27 Plussaajat ;O)

mitäs täällä! outo olo senkus jatkunee.. välillä tuntuu oudolta jopa ihan pakaroissa asti, elikkäs ihan niinkun vetäisi suonta, sellasta outo vihlontaa?!! ;) Juuri miehelle sanoin että kuinkahan sen testin uskaltaa tehdä, pelottaa se negan näkeminne, taas... tuntuu niin uskomattomalta että...
  10. D

Viikon 27 Plussaajat ;O)

Kummallisia oireita vaan senkus ilmenee! vihloo välillä nivusia ja tuntuu tosi jännältä, mistähän moinen?!!? ;) Alaselkää juimii, mutta se voi hyvinkin olla merkki siitä että täti on tulossa... Osaako joku sanoa että mistä johtuu nännien kutiaminen??! :)
  11. D

terolut ja vuodon alkaminen

Mulla kun olin ottanut viimesen pillerin, meni 1-2 päivää ja menkat alkoi. Otin 1 tabl. päivässä. Kunnes tammikuussa söin myös clomit tabletteja, menkat ei sitten alkanutkaan... Yks ilta tuli sitten todella kovia maha "kipupiikkejä" ->sairaalaan ja todettiin että kodussa on kysta joka estaa...
  12. D

Viikon 27 Plussaajat ;O)

Olin tänään aamusta kuntosalilla, ja yhtäkkiä ihan tuli ihan hirmu oksettava olo... Pakko oli lähteä pois kun en enään kyennyt olemaan.. Aloin miettimään, että oliskohan se nyt tärpännyt.. Luultavasti vaan toiveajattelua.. Voiko pahoinvointi/etovaolo alkaa jo näin alussa??
  13. D

Viikon 27 Plussaajat ;O)

Heis :) Tahtoo myös mukaan!! Tänään on kp 26, haaveissä myös ensimmäinen ja yritystä jo parisen vuotta.. Täällä kans kierrot heittelee miten sattuu.. Nyt on odotukset korkealla, on käyty aukiolotutkimuksessa kp 12 ja pistetty pregnyl-pitos kp 15.. Testi päivä on 30.6. Välillä jännä olo...
  14. D

munatorven aukiolotutkimus!!!!!

Mulla aukiolotutkimus oli kivulias :( Se tehtiin kp 12, Ensimmäisellä lapsettomuushoito käynnillä, en osannut varautua tutkimukseen joten särkylääkettä en ottanut.. Itse katerin laitto ei niinkään sattunut, vaan ilma ja keittosuola. Mulla oli toisella puolella tukos, sen puhkeamisen myötä...
  15. D

***Epäsäännöllisen kierron piinaamat***

Sellasta vielä piti kysyä, että minkä merkkisiä ovutestejä suosittelette... En ole vielä itse niitä kokeillut. Toivottavasti noilla pitkilläkin kierroilla tärppäis :) on sitä jo odotettu... tuntuu vaan niin toivottomalta.. ehkä se sieltä tulee sitten kun sitä vähiten odottaa..

Yhteistyössä