juu,eka kiertoa,tai siis menkkojen käynnistämiseksi 10 tablettia,1 päivässä.. kp:t meni jo jossain 64..Alkuperäinen kirjoittaja Arcatha:oletko ottanut yhden vai kaksi teroluttia päivässä? Syötkö ensimmäistä kiertoa?
Mulla kesti yhden terolutin aikaan lähemmäs viikon ennen kuin vuoto alkoi, nyt kun olen kahta syönyt päivässä, niin neljäntenä ottamattomana päivänä on alkanu vuoto..
Tämä ei nyt liity tämän ketjun keskusteluun varsinaisesti, mutta Nepiltä kysyisin, kauanko odottelit imetyksen jälkeen menkkoja alkavaksi, ts. missä vaiheessa lääkäri määräsi sinulle terot?Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Minulle määrättiin terot menkkojen käynnistämiseksi imetyksen jälkeen 1tbl/pvä 10pvän ajan
tänään jo 9 päivää lopetuksesta eikä vieläkään vuoda... |OAlkuperäinen kirjoittaja Neppi:Mua kans kiinnostaa että minkälaisia kokemuksia muilla on siitä koska vuoto alkaa. itsellä on 6. päivä vimpan teron nappaisusta. Minulle määrättiin terot menkkojen käynnistämiseksi imetyksen jälkeen 1tbl/pvä 10pvän ajan
no sano muuta! :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:Imetyksen lopettamista oli vasta reilu 3kk mutta sain terot jotta päästäisiin yrittämään pikkusisarusta tuolle kultapalalle. Yleensä kai rajana on se 6kk mutta riippuu ihan lääkäristä, toiset antaa helpommin kuin toiset.
Voi että miiuska, mistäköhän me löydettäis se täti paikalle, tää on
n i i n inhottavaa kun mitään ei tapahdu!
kävin aamulla vielä terkkarilla,otti vielä yhen raskaustestin ja katto onko tulehdusta,molemmat negaa.. tietenkin. |O tää on niin rasittavaa kun ei edes lääkkeet autaAlkuperäinen kirjoittaja Neppi:Tänään on viikko kasassa viimeisestä pilleristä eikä mitään :kieh: Tyhmänä kuvittelin kun noi pillerit aloitin että tähän mennessä olen jo nauttinut tädin vierailusta ja pääsen suunnittelemaan sitä vauvan"tekoa", mutta ei
et usko..kp:t jotain 80 varmaan.. kilpirauhaskokeet ok, prolaktiini-tuloksia viel odotellaan,mut niissä tuskin mitään,ei tuu maitoa rinnoista eikä muuta.. keskiviikkona olis sit gyneaika.. onneks sä pääsit uudelle kierrolle! :flower: =)Alkuperäinen kirjoittaja Neppi:mikä on miiuskan tilanne? mulla nyt vihdoin kp 3 toivottavasti säkin oot päässyt jo uuteen kiertoon!