Hakutulokset

  1. B

    mielipiteitä kaipaisin parisuhteen kiemuroihin..

    Eli lyhykäisesti yritän, mutta luultavasti romaani tulee. Kiitos jos joku jaksaa lukea ja vieläpä kommentoida :flower: Taustaa; suht nuori pariskunta ollaan (päälle parikymppisiä kuitenkin), ei lapsia. Seurusteltu ihan kakaroista asti ja suhdetta takana kohta 7vuotta. Kerran aikasemmin...
  2. B

    n.200t? laina

    läydettiin miehen kanssa meidän unelmatalo. hinta 235 000. se mitä me maksimissaan maksettais olis 220 000, ja oli välittäjän mielestäkin ihan ok. Nyt kuitenkin mietityttää kannattaako/uskaltaako siihen lähteä. Kuukausi tulot meillä yht. n.3300?/kk ja lyhentämään pystyttäis 1100?/kk...
  3. B

    vanha hirsitalo

    sattuuko kenelläkään olla kokemusta vanhasta hirsitalosta, sen ostosta ja remontoinnista? Meillä olis päätettävänä että uskalletaanko sellaseen ryhtyä! Kaikki plussa ja miinukset olis nyt tarpeen.. kiitos =)
  4. B

    miehen syöpäkontrolli ja vauva.. aamuisia ajatuksia!

    Eilen oli miehen syöpäkontrolli ja kaikki oli hyvin! IHANAA. Mies kysyi lääkäriltä myös että joko se vauva voisi meidän elämään tulla, ja lääkäri oli todennut että antaa mennä vaan!! ihanaa, vihdoinkin saamme luvan pienokaiselle :heart: Ollaan vielä nuoria (minä 20 ja mies 22), silti...
  5. B

    mihin ketju katosi??

    mihin se koiratappelu-ketju katosi, ja miksi?? :o
  6. B

    veneily

    heii! Onkos täällä veneilyä harastavia? me pähkäröidään kovasti että lähetäänkö huomenna hakemaan pientä venettä meille :)
  7. B

    poikavauvalle runoja ottaisin vastaan, kiitos!

    Eli olisko kellään mitään kivoja (tekstiviesti)runoja eilen syntyneelle siskon pojalla, tulevalle kummipojalleni :heart: Kiitos =)
  8. B

    karavaanarit, kesälomareissu mietinnässä

    Osaisko joku kertoa omakohtaisia kokemuksia lapin/Norjan automatkailusta kesäisin?? Asuntoauto varattuna heinäkuulle ja nokka kohti lappia ja sieltä Norjaan. Onko muita (pohjois) Norjassa käyneitä?
  9. B

    lapsen kummi

    Meitä (minua ja miestäni) pyydettiin kummeiksi. Mies ei kuulu kirkkoon, joten miten se sit menee, olenko minä ainoastaan virallisesti kummi vai mitä? kuulin, että joku oli ollut kirkossa kastetilaisuudessa ja ei ollut kuulunut kirkkoon, joten pappi oli pyytänyt poistumaan kirkosta :o

Yhteistyössä