Hakutulokset

  1. Z

    Ihania vauvan tossuja

    Myydään ihania vauvan tossuja. Pohjan mitta 11cm. Väreinä tällä hetkellä oranssi, turkoosi, pinkki ja tummansininen. Hinta posteineen 17e/pari. Laita sähköpostilla tietosi niin laita tossut tulemaan :) sani.ollaranta@eurajoki.fi
  2. Z

    Tyttö vai poika?????

    Kumpaa veikkaisitte??
  3. Z

    Koska voisi testata???????

    Mulla on nyt kp 25/28 ja oviksen tikutin kp20... mahan nippailuja ollu ja rinnat kipeet välillä sivuilta... aattelin et koska mahtais uskaltaa testata???? kuinka pian muilla tullu oireet oviksen jälkeen????
  4. Z

    Onko kellään kokemusta!!!!!!!

    Tein äsken clearbluen normaalin testin ja sain siihen juuri ja juuri nähtävän sinertävän pystyviivan... onko siinä testissä viivanpaikkaa???? nyt olis menossa kp 34/28... kiitos jo etukäteen vastauksista!!!
  5. Z

    Outo vuoto keskellä kiertoa????

    Tietääkö kukaan mitä voisi olla kun mulla tuli kp 15-16 ruskeeta limasta vuotoa ja sit se loppui... ovista oon koittanu tikutella mut en oo saanu yhtä vahvoja viivoja ainakaa vielä.... normaali kierto on jotain 29.....
  6. Z

    Voisikohan jo tehdä????

    Mulla on nyt menossa kp31 ja mulle määrättiin terolutit viime viikolla. Otin tänää kahdeksannen teron ja nyt on tosi usein pissahätä ja selkää särkee ja mahassa nippailee välillä... uskaltaiskohan jo tehä raskaustestin vai pitäiskö odottaa siihen et jos ne menkat alkaa joskus???? mitä mieltä...
  7. Z

    Onko muilla kokemusta????

    Elikkä olen 23- vuotias ja lopetin nuvaringi käytön 1,5 vuotta sitten.. nyt syksyllä alko kierrot olee normaalin pituiset ja niitä oli jopa 4 peräkkäin mutta nyt 4 viikkoa sitten alko todella niukat kuukautiset ja vuoto oli suurimmaksi osaksi ruskeaa tuhrua ja sitä on nyt jo jatkunut 4...
  8. Z

    Pitkät kuukautiset?

    Onko kellään kokemusta kun en ole käyttänyt yli vuoteen mitään ehkäisyä ja ny mulla on yht äkkii ollu kuukautiset jo pian 3 viikkoa putkeen... mitä tää mahtais olla?????
  9. Z

    Vuodoista...

    Mulla on nyt menossa kp 18/35-40 ja koko eilisen päivän tuli semmosta ruskehtavaa limaa ja viel tänää aamullaki... pupuiltu on ahkerasti... mitäköhän se vois olla ku ei oo koskaan ennen semmosta tullu... onko kellään kokemusta???? ollaan siis yritetty 8kk pienokaista...
  10. Z

    Voisikohan olla????

    Ajattelin kysyä teidän mielipidettä, kun oma pääni on niin sekaisin.... Elikkä lopetin ehkäisyrenkaan käytön n. vuosi sitten ja nyt vasta on kirrot alkaneet tasaantua ja ne ovat olleet nyt n. 36 päivää... Nyt mulla on menossa kp 34 ja on jo viikon ollut ltaisin etovaa oloa, uni ei ole tullut...
  11. Z

    Myöhäinen plussa????

    Heippa kaikille! Mulla nyt kp 43/24 eikä menkkoja kuulu... testit näyttää vaan negaa... oireitakin on.. kuinka moni on plussannut myöhään ja kuinka myöhään olette plussanneet? Toivoisin tietysti, että saisin myöhäisen plussan, mutta menkatkin kelpais et pääsisi taas yrittämään... Tää odotus...

Yhteistyössä