Koska voisi testata???????

Mulla on nyt kp 25/28 ja oviksen tikutin kp20... mahan nippailuja ollu ja rinnat kipeet välillä sivuilta... aattelin et koska mahtais uskaltaa testata???? kuinka pian muilla tullu oireet oviksen jälkeen????
 
Hei!
Muistan tunteen, kun teki mieli testata heti vaan kun vähänkään tulee oireita. Kannattaa kuitenkin odottaa vielä tuo 3 päivää. Itse testasin kun menkat myöhässä yhden päivän :) Eli tosi aikasin testasin, selvä plussa tuli. Testasin jollain ihmeen egyptiläisellä testillä kun olin sillon siellä lomamatkalla :D

hemari rv 38+2
 
Viikko oviksen jälkeen tuli mulle eka oire, eli munasarjarepäisyt. Testasin 11 päivää ovisplussan jälkeen. Tuli tosi haamujen haamu, mut het seuraavana päivänä tuli clearblueen jo kunnon plussa. Eli en suosittele viel ainakaan testaan kun vasta 5päivää sulla oviksesta...
 
Eikös se kiinnittyminen tapahdu vasta 9pva oviksesta? Ainakin näin oon antanut itseni täältä useasti ymmärtää, joten sinuna oottelisin ihan rauhassa ainakin 3-4pva sen testin kanssa :)
Vaikka vaikeeta se on, tiedän.

Mä tuskailen täällä testaamisen panttaamista, kun on dpo 13 mut ei vaan vielä halua testata.
 
Alkio kiinnittyy hedelmöitys hetkestä 5-6vrk:n kuluttua..joskus voi etsiä muutaman päivänkin sopivaa kohtaa kohdunseinämästä =) ..juu, maltti on valttia jos haluaa välttyä vääriltä plussilta=alkio hipaissut hieman kohdunseinää ja hetken näyttää + mutta sitten alkaa vuoto normaalisti..
Zandelle kovasti peukutukset plussan puolesta!!!:wave::heart:

((muoks)) testata voi toki aikaiseenkin, esim. n. 8-10vrk. oviksesta sattaa jo näkyä haalea plussa viivanen..HCG nousee kaikilla eri tavoin. Toisilla nopsaankin ja taas toisilla hiiiiitaaastiiiii ;)

Kirjastosta löytyy ihana kirja"Syntyy uusi ihminen"..siinä mahtavia kuvia ja hyvin kertoiltu aivan alusta lähtien oviksesta, hedelmöittymisstä jne.
SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTI LUKEMISTA JA IHAN VAIN KUVIENKIN TAKIA!!
 

Yhteistyössä