Voisikohan jo tehdä????

Mulla on nyt menossa kp31 ja mulle määrättiin terolutit viime viikolla. Otin tänää kahdeksannen teron ja nyt on tosi usein pissahätä ja selkää särkee ja mahassa nippailee välillä... uskaltaiskohan jo tehä raskaustestin vai pitäiskö odottaa siihen et jos ne menkat alkaa joskus???? mitä mieltä ootte????
 
Kuinka pitkä kiero siulla normaalisti on ja tiedätkö et millon on ollu ovulaatio?kun ovulaatiosta on kulunut 14pv niin testin voi kyllä tehdä tai jos menkat on jo myöhässä.. =) Toi mahan nippailu voi kyllä myös enteillä menkkoja..
 
Terojahan taijetaan syyö se 10pv ajan,joten jos sen jälkee ei ala menkat ni tekisin kyl testin. Voithan toki nytkin tehä, mutta sit kun/jos alkaa menkat ni clomit vaa käyttöö ja sit terot tukemaa loppukiertoon. jos siulla pitkät kierrot ni voi olla ettet ovuloikkaan joten ne clomit auttaa siihen..
 
Testauksesta en tiedä mutta minulla ainakin terot ja clomit toimivat tehokkaasti. Söin vain yhden jakson teroja ja yhden clomeja ja tulin raskaaksi. Tätä ennen yritystä 2½ vuotta!

Toivotaan sinulle Zande samanlaista vaikutusta =)
 

Yhteistyössä