Hakutulokset

  1. Nea-01

    Egyptissä lomailleet!!! Erityisesti Sharm el Sheikissä.

    kaikenlaisia kokemuksia jos saisi =) kiitos :flower:
  2. Nea-01

    hormonikierukasta kokemuksia...

    lääkäri mulle suositteli hormonikierukkaa joten nyt haluaisin hieman kokemuksia.niin hyviä kuin huonojakin :) kiitos :flower:
  3. Nea-01

    kokemuksia tunisiasta=)

    kertokaas mulle kokemuksianne tunisiasta.hyviä ja huonoja =) kiitos :flower:
  4. Nea-01

    vanginvartijaksi oppisopimuksella???

    mitä ootte mieltä,mahtaisko olla mahdollista????
  5. Nea-01

    joulukuusi jo nyt?????????????

    kävin tiistaina raision ikeassa ja siellä oli joulukuuset jo koristeltuna :o vähän aikasta mun mielestä :ashamed:
  6. Nea-01

    kodin maalauksesta...

    onko kukaan koskaan maalannu ovien karmeja mustaksi????mua ärsyttää ne valkoiset,ja mietin et voisko ne maalata mustaksi.onko ihan naurettava idea???meillä kaikki sisätilan ovet ruskeat.
  7. Nea-01

    talon "haju"

    oisko jotain vinkkejä jolla saisi talosta "vanhan hajun"pois???vai onko ihan mahdotonta??? :flower: :flower:
  8. Nea-01

    nyt jännittää=))

    kohta lähdetään pankkiin kirjoittamaan sopimusta talosta=)sit se on meidän :heart: :heart: ja remontti kutsuu... =) =)
  9. Nea-01

    kuinka nopeasti laihduitte???

    kuinka nopeasti olette laihtuneet kun olette ruvenneet urheilemaan ja jättäneet herkut pois??? :flower: :flower: :flower:
  10. Nea-01

    keittiön seinien väri??

    eli meille tulee keittiöön mustat kaapit ja vaaleat laatat ja pöytätasot.mutta minkäs väriset seinät mä sinne sit laitan????lattia on vaahteran värinen. vinkkejä kehiin. :) valkoisia en halua kiitos vinkeistä :flower: :flower: :flower:
  11. Nea-01

    meillä on uusi koti=))

    käytiin tänään kattoo yhtä taloo,tehtiin tarjous ja se meni läpi :) :) (huomenna olis ollu vasta varsinainen näyttö)vievät tavarat pois 2 viikon kuluessa jolloin me pääsemme tekemään hommia. mä oon niin onnellinen :heart: :heart: :heart:
  12. Nea-01

    kaakeleiden maalaamisesta???

    onkos kellään kokemuksia kaakeleiden maalaamisesta??oon kuullu että tommosta maalia on. kiitos etukäteen :flower:
  13. Nea-01

    CrystalBlue!!!!

    mites teijän neidin koulutie alkoi???? meillä ihan hyvin.perjantaina saadaan lukujärjestys. =) =) isoja tyttöjä ovat jo =)
  14. Nea-01

    CrystalBlue!!!!

    huhuu :wave: jokos olet kotiutunut uuteen kotiin??jokos netti on taas käytössä???mitäs muuten kuuluu?? meillä viikko enää h-hetkeen :heart:
  15. Nea-01

    näin sit äsken elämän ensimmäisen "vapaan" hirven.

    eli olen siis nähnyt eläintarhassa. ajelin äsken naantalista kotiin päin 80:iä.siinä on semmonen peltoaukea,ja katoin että onko siellä joku ihminen kun liikettä näkyi.no,sit tämä hirvi nousi siihen tienpientareelle.jouduin pysähtymään kun ei siinä tienny mihin se lähtee.lähti sit kumminki...
  16. Nea-01

    facebook

    voiskos joku selventää mulle mikä se on ja mikä sen idea on???kiinnostais mut en sit kumminkaan tiedä... :ashamed: kaverit kyselee että olenlo siellä,mut...*ihan pihalla koko jutusta*ja osoite tietty ois kiva. kiitos :flower: :flower: :flower:
  17. Nea-01

    ai että voi siepata!!(hääjuttuja)

    meillä huomenna viimeinen ilmoittautumispäivä ja vielä 14 ihmistä on kokonaan ilmoittautumatta.miten se voi olla niin vaikeaa ilmoittaa että tuleeko vaiko eikö :kieh: :kieh: :kieh:
  18. Nea-01

    mulla alkoi vapaa viikonloppu!!!

    tytöt lähti eilen mammansa kanssa viikonlopuksi asuntoautoilemaan ja mies lähti äsken polttareihinsa(ei tiennyt mitään)tulee huomen illalla =) ja mä lähden kohta ostoksille =) ja illalla on taas niin tylsää että :/
  19. Nea-01

    G: kesän paras tuoksu

    vasta leikattu nurmikko =)
  20. Nea-01

    taas on isä murhannut...

    iltasanomissa on juttu että 87 vuotias isä on ampunut 2 n.50v.kehitysvammaista tytärtään ja itsensä.vaimo on kriittisessä tilassa. en osaa linkittää :ashamed:

Yhteistyössä