ai että voi siepata!!(hääjuttuja)

joo meillä oli sama ongelma...ärsytti suunnattomasti kun piti tietää istumapaikat ja pitopalvelulle ilmoittaa tulija määrä...viimeiset sain tietää vasta juhlapaikalla etteivät tuukkaan...no olipa sitten tyhjiä paikkoja muutama ja ruokaa sai syödä enemmän...
 
Rii
Itse luokittelisin nämä ilmoittamattomat EI saapuviksi!! Siinäpähän on sitte jälkikäteen turha kitistä!! Ja mun mielestä pitäis nämä ilmottautumiset olla niin että ilmottaa JOS TULEE, ei tartte sitte soitella jos ei pääsee saapumaan???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hulipumpsis:
no jos se vika päivä on huomen niin eihän viel mitään hätää...
Mulla ainakin tahtoo jäädä viimeiseen päivään. Eli mitä ihmettä sitä nyt vielä vaahtoamaan jos ei ole vielä edes vika päivä.

Taidat olla sellainen hirviömorsian. Jolle kaikki on mentävä pilkulleen kuin hänen sanelukoneestaan suoltaa käskyjä.
 
Mulle ilmotti oma "rakas" enoni viikkoo ennen häitä et ovat tulossa ku vika vp oli jo ohitettu reilusti - oli kyl mun mutsille asiasta puhunu mut kutsussa oli nimenomaan et mulle tai miehelle ilmottautumiset ku vanhemmat ei osallistunu ko bileiden järjestämiseen. |O
No tuli sit paikalle yks täysin kutsumatonki vieras...
 
Mä kans lasken ne ei-ilmottautujat ei-saapuviksi.Tosin jos huomiseen on vielä aikaa ni en mä siinä kävis kiroilee.Jos oisit halunnu tänään sen ilmottautumisen ni olisit laittanu tän päivän siihen. Monet jopa ajattelee asian niin,et sillon sitte ilmottaa tulostaan tai pois jäämisestään ihan muutenki vaikka jo etukäteen sen tietäisi mitä tekee. Mut sen ymmärtää,et se rasittaa kun ei voi ajoissa ilmottaa. Millos teillä on the big day?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Emmaliina:
Mä kans lasken ne ei-ilmottautujat ei-saapuviksi.Tosin jos huomiseen on vielä aikaa ni en mä siinä kävis kiroilee.Jos oisit halunnu tänään sen ilmottautumisen ni olisit laittanu tän päivän siihen. Monet jopa ajattelee asian niin,et sillon sitte ilmottaa tulostaan tai pois jäämisestään ihan muutenki vaikka jo etukäteen sen tietäisi mitä tekee. Mut sen ymmärtää,et se rasittaa kun ei voi ajoissa ilmottaa. Millos teillä on the big day?
19.7

mä en tietääkseni ole kirollut!!!
mä tiedän että nämä kyseiset tuskin saapuvat mutta olisivat he voineet sen jo ilmoittaa.ovat miehen pappa vaimoineen ja täti miehineen ja mun kax setää vaimoineen,ja miehen muutama työkaveri vaimoineen.näillä kaikilla vaan on se tyyli että ei ilmoitella jos ei olla tulossa.se kun on niin raskasta soittaa/näpytellä viesti.

 
Tiedän. Appiukon 50-kymppisiä järjestettiin.. oisko ollu jotain 100pintaan (enemmänkin) kutsuttuja, ni 20 ilmottautui reilusti ennen viimeistä ilmoituspäivää, suurinosa viimesenä päivänä ja sitten oli vielä se porukka joka ei vaivautunut ilmottautumaan. Onneks syömistä ja juomista oli varattu reilusti :)

Mie en ymmärrä et mikä siinä on niin vaikeaa vaikka yksi tekstiviesti näpytellä :headwall:
 
v
Luojan kiitos en ole saanu kutsua kenenkään noin kireän tyypin juhliin. On varmaan sikahauskat...

Ehkä teidän häät sitten eivät vaan ole niitä elämän tärkeimpiä juttuja kaikille.
 
memmu
No jos eivät ilmottaudu niin sehän tarkoittaa, etteivät ole tulossa. Ei meidän häihin ainakaan erikseen ilmoittaneet etteivät tule vaan jättivät kokonaan ilmottamatta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Luojan kiitos en ole saanu kutsua kenenkään noin kireän tyypin juhliin. On varmaan sikahauskat...

Ehkä teidän häät sitten eivät vaan ole niitä elämän tärkeimpiä juttuja kaikille.
hohhoijaa...ja luuletko että olisin kutsunut noin idiootin häihini tai mihinkään muihinkaan juhliin ;) :whistle:

mä en suinkaan ole kireä tyyppi,vaan nämä ihmiset eivät näköjään tiedä tavoista mitään.niinkuin et näköjään sinäkään.

 
Alkuperäinen kirjoittaja memmu:
No jos eivät ilmottaudu niin sehän tarkoittaa, etteivät ole tulossa. Ei meidän häihin ainakaan erikseen ilmoittaneet etteivät tule vaan jättivät kokonaan ilmottamatta.
joo,mutta kun ilmoittautumista pyydetään ,se tarkoittaa sitä että ilmoitetaan joka tapauksessa,tullaan tai ei.

 
KukkaKeiju
Toooosi kiva, mekin jouduttiin soittelemaan ties kuinka monelle, että tuleeks ne vaiko ei. Ja suurin osa ei päässyt.............miks sitä ei voi sitten itse ilmottaa.
 

Yhteistyössä