Hakutulokset

  1. M

    Jouluiselle kaupunkilomalle

    Miehen kanssa olisi tarkoitus lähteä marras/joulukuussa neljän päivän kaupunkilomalle jonnekin Eurooppaan. Ei olla paljon matkusteltu, niin kysyn mielipiteitä:). Mikä kaupunki olis paras ennen joulua? Tai minne Euroopan kaupunkiin kannattais lähtee lomalle yleensäkään? Kiitos mielipiteistä :)
  2. M

    Pino odottajille, joiden lapsille ikäeroa alle 1,5 vuotta

    Tosi mukava, että tämä ketju on näin aktivoitunut. :D Onnea Kirsikka85!Samassa veneessä ollaan eli meilläkin tulee se 11 kk ikäeroa. Poika syntyi viime kesäkuussa ja seuraavan tulokkaan on tarkoitus tulla maailmaan toukokuussa. Raskaus on tähän asti mennyt todella hyvin. Mulla ei onneksi ole...
  3. M

    Pino odottajille, joiden lapsille ikäeroa alle 1,5 vuotta

    Moi. Löysin tämän ketjun sattumalta ja ajattelin, että kirjoittelenpa itekin. Tosiaan lasten ikäeroks tulee 11 kk. Poika syntyi viime kesäkuussa (06/08) ja seuraavan laskettu aika on nyt toukokuussa. Ehkäisyä ei käytetty ja tietysti tajuttiin, et kakkonen voi tulla nopeesti, mutta silti tuli...
  4. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Meille syntyi poika 12.6 klo 7.33. Painoa vesselillä oli 4 385g ja pituutta 52 cm, pään ympärys 36 cm. Synnytys meni kaikin puolin hyvin. Juuri kotiuduttiin monen vaiheen jälkeen... Tulen kuhan jossain vaiheessa ehdin kertomaan lisää synnytyksestä ja kaikesta. Mandariini ja poju
  5. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Onnea hurjasti vauvautuneille!! :flower: Itellä oli tosiaan eilen la. Mulla on hiukan kutissut käsiä ja jalkoja. Eilen kävin sitten verikokeessa, maksa ja sappihappo-arvoja mitattiin. Soitin äsken neuvolaan ja maksa-arvot oli kohollaan. Sappihappoarvot ei ollut vielä tullut. Neuvolan...
  6. M

    ***KESÄKUUN KULLANKERÄT***kesäkuussa

    Ajattelin, että ilmoitan olevani vielä kasassa, kun tintti-mamma mietti, että onkohan yksin enää kasassa niistä, joilla on tänään laskettuaika. Mä oon joka päivä käynyt lukemassa teidän jutuja, mutta en oo vaan ite saanut kirjoitettua. Oon niin laiska. :ashamed: Raskaus on mennyt kaikin...
  7. M

    ***Kesäkuun Vauvat 2008***joulu=)

    Todella pitkästä aikaa kirjoittelen tänne. Olen kyllä lähes joka päivä käynyt lukemassa näitä keskusteluja, en vain ole ite saanut aikaiseksi kirjoittaa. :) Tänään käytiin ensimmäisessä ultrassa ja kaikki oli hyvin. Sikiön pituus oli 68mm ja niskaturvotusta oli 1,3 mm. Helpotti kyllä...
  8. M

    ***Kesävauvat 2008***

    En näköjään osannut liittää raskauslaskuria. Osaisko joku neuvoo, miten se tehdään? Mä en oo oikein haka näissä tietokone hommissa. :laugh:
  9. M

    ***Kesävauvat 2008***

    Lisäsin itteni listaan. miinamaria.........rv 8+0....LA 1.6......KOS.....esikoinen Kylli-täti..............rv6+6....LA 9.6......PHKS...esikoinen Naapsku.............rv 6+6...LA 9.6......Tays.....kolmas Äippä0806..........rv 6+5...LA 10.6....TAYS....toinen Bamse................rv...
  10. M

    ***Kesävauvat 2008***

    Vieläkö pääsee keskusteluihin mukaan? :) Löysin tämän keskustelun vasta nyt, vaikka olen jo muutaman päivän etsinyt. Yritin ensin etsiä kerhojen puolelta. Siis esikoista odotan, ikää on 23 v ja synnytyssairaala on PKKS. Omien laskelmieni mukaan la ois 15.6.2008 :)

Yhteistyössä