***Kesävauvat 2008***

Kaa
Meillä molemmat ovat sellaisia realisteja, että kumpikaan ei halua kertoa oikein kellekkään ennen ekaa nlaa. Itse kerroin ensimmäisenä parhaalle ystävälleni, jonka kanssa meillä oli tämä sama projekti yhtäaikaa menossa. :heart: Myös siskoni tietää. Muille kerrotaan sitten ajallaan. Kukaan ei siis ole tietoinen, että edes yritetään. Ovat varmaan aikalailla yllättyneitä! :D
 
No jopas väsyttää
eikä päikkäreitä saanu otettua kun pienin pieressä pomppi.

Mie en ole kertonu kun kahdelle parhaalle kaverille jotka "tiesi tavallaan" että "ehkä" yritetään. Miehelle en ole samonu mitään mutta ilmeisesti se tietää kun oli niin innolla siementämässä :LOL:

Äidille kerron sitten jos kysyy...kun sillä on jtn ennustajan oireita niin se saa tietää omia kauttasa ( niin kävi kun aloin odottamaan toisiks nuorinta ) Muille sukulaisille kans sitten kun näkyy ja kyseleevät :D Kun onhan tämä jo kuudes tuloillaan niin eivät sukulaiset katso "hyvällä"


 
Heipä hei! :wave:

Olen taas taustaillut hetken ja onpas odottajien lista kasvanut kovasti =) On ollut hurjaa raskauspahoinvointia ja olenkin nyt tämän koko viikon sairaslomalla... ainakin aluksi. Nyt kyllä tuntuu jo paljon paremmalta, sain jopa siivottua :) Ensi viikolla on ensimmäinen neuvolakäynti, mukavaa.

Tervetuloa kaikille uusille ja hyviä vointeja! :heart:

 
Meil tietää miun äippä ja molemmat siskot sekä muutama hyvä ystävä.
Mies ei haluu et viel muille kerrotaa...edes lapsille kun sit se ei salas pysy :LOL: .
Miun äiti tiesi ennenku mie ite...sano 3pvää enne testii et on oottanu millo soitan että ootan vauvaa.Mie nauroin ja sanoin etten ees oota...sit äippä sai ylipuhuttuu tekee testin ja silti olin varma että turha ostos. Olin laskenu päivät väärin enkä ees tajunnu et menkat oli jo 4pvää myöhäs...noloo vai mitä B)

Tää oli niin yllätys vaik jo 4kk ilma ehkäsyy oltii touhuiltu ku kahta nuorimmaist tehtii vuos enne tärppii.
Nyt haluisin kaikie kertoo,mut maltan mieleni...ainakii toistaiseksi.
 
Vieläkö pääsee keskusteluihin mukaan? :) Löysin tämän keskustelun vasta nyt, vaikka olen jo muutaman päivän etsinyt. Yritin ensin etsiä kerhojen puolelta. Siis esikoista odotan, ikää on 23 v ja synnytyssairaala on PKKS. Omien laskelmieni mukaan la ois 15.6.2008 :)
 
summerbabylle :hug: Nää on niin murheellisia juttuja aina :( Voimia ja toivottavasti tärppää pian uudelleen...

Monella pahoinvointi jyllää tosissaan. Mulla ei ole ainakaan vielä öllötys alkanut, ei kyllä esikoisestakaan erikoisemmin kuvottanut. rv 7-10 oli aamupäivisin ällöttävä olo mutta oksu ei lentänyt kertaakaan. Saas nähdä kuinka tässä odotuksessa menee...

Nyt lähdetään tytön kanssa ulkoilemaan ihanaan syyspäivään! Päivänjatkoja kaikille =)

Mandariini, tervetuloa mukaan! :)
 
Moikat kaikille!!!!!!!!!!! =)

Tervetuloa kaikille uusille,ihanaa että joukkomme kasvaa suureksi ja toivotaan että suurimmalla osalla olisi onni matkassa.... :heart:

isot :hug: summerbabylle ja parempaa onnea jatkoon :heart:

Miun synnytys sairaala olis muuten sitten tays jos jokunen sinne listaan viitsii sitä laitella sittemmin...

Olen tässä taustaillut monen monta päivää mutta päivittäin käyn kyllä lukemassa juttujanne.Ei ole vaan ollut oikein kirjoiteltavaa kun olo on onneksi ihan hyvä..ei kummosia oireita ole..ja toivotaan että olo säilyisikin yhtä hyvänä :heart:

Neuvolaa varatessa kyselin kuinka noita multitabseja pitäs syödä kun olen kahta ottanut päivässä niin se ei suositellut minkään vitamiinien ottoa ekalla raskauskolmanneksella...hmm..mistäs mie sitten ne vitamiinit ja kaikki saan..joten kuitenkin päätin yhtä päivässä ottaa koska tuskin niistä nyt mitään haittaa voi olla jos purkissa lukee että:raskautta suunnitteleville,raskaana oleville ja imettäville...

luulenpa että pääsen ultraan vasta ensikuun puolella joskus..joten taitaa aika pitkälle mennä,mutta no ei se mitään,muista lapsista olen kyllä ihan alussa päässyt käymään,mutta enköhän jaksa tässä odotella,näkeepähän sitten varmemmin että mitä siellä masussa asustaa :heart:

me ei olla kellekään kerrottu eikä kerrota ennen ultraa....

Hyviä vointeja kaikille :flower: =) :heart:
 
Kiitoksia Bamse, oli vain perjantaille ensi viikolle aikoja ja saunan kans yhtä aikaa, joten pidetään maanantain aika.

Meillä mies meni kertomaan minun veljelle ja sitten piti toiselle ja hän äidille ja sit piti kertoa miehen äidille ja yksi kaveri arvas.. =)
Plääh, kohta taitaa kaikki tietää. Toivottavasti kuullaan maanantaina hyviä uutisia ultrasta. Olen jotenkin taikauskoinen sen suhteen että kun tuli näin aikasin kerrottua niin tietää huonoa onnea. Ei vain voi pitää sisällä.. =)
Esikosta kerrottiin vasta np-ultran jälkeen.


 
äitiäitiäiti:Onneks noi alan lääkärit on hyviä ja ei oikeastaan oo väliä mihin menee,kun kaikki kumminkin osaa hommansa :)

Me ollaan kans ootettu np-ultraa ennen kun ollaan kerrottu,mut saa nähdä miten tän kanssa käy..Ollaan nimittäin lähdössä porukalla risteilylle parin viikon päästä ja jos mun olo jatkuu yhtä huonona,niin saa nähdä meneekö vatsapöpö läpi :D :x
 
No tuliha tuo miun eilinen teksti kun luulin että meni harakoille..sivut tökki juste siihen aikaan...

Ukko kulta kyselikin sitten ilta myöhällä että minkäs kokoinen MATO sillä nyt sitten kasvaa :) siien jotain epämääräistä kokoa yritin näyttää sormilla...

Viime yö meni muuten pyöriessä kun ei meinannu uni tulla silmään, ajatuksissa pyöri vaan että jos se pikkuinen onki vammainen tai kuolee synnyttyä... :'( pakko oli ravistella ajatukset pois päästä,muuten iskee masennus kun ei saa nukkua tarpeeksi.

Pikku siskokin ilmoitti tulostaan tänne,asuu keski-suomessa...pyysi mukaan Lauri Tähkän konsertiin ensi perjantaiksi
,pitää kattoa miten tuo ukko siihen suhtautuu.

Että tämmöstä meillä tänään :D
 
mulla neuvola ens vkon keskivkona ja vkoja on sillon 7+1 jos en väärin laskenu..

mulla iski nyt iha kauhee väsy ja laiskotus, jaksa oikeen tehä mitään ja äsken ku yritin nukkua ni eikös heti sillon luuri soi....
 
Bamse: Mulla on neuvola 7.11. ja silloin jo 9+6 viikot menossa. Kovin tuntui myöhäiseltä minustakin, mutta kätilö sanoi että silloin jo varmemmin kuuluisi sydänäänet.
Pahoinvointi on nyt helpottanut. Neuvolasta annettiin ohjeeksi ottaa B-vitamiinia. Oon nyt ottanut neljän päivän ajan ja nyt jo huomattavasti parempi olo. Ens viikolla taitaa jo pystyä töihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bamse:
Millä viikoilla ootte menossa neuvolaan?Mä äsken varasin ja sain ajan vasta 12.11 ja viikkoja olis sillon 9+6 (tai 10+1) Tuntuu vaan kauheen myöhäseltä :/
Mä kävin eilen ja viikkoja oli 9+2. Olisin jo aiemmin halunnu, mutta en voinu varata aikaa, kun labrassa ne mogasi mun KAKS pissanäytettä, eli jostain kumman syystä suomenkielisiä lähetteitä ei Kontulan Terveysaseman labratädit osanneet lukea, jätti tekemättä siis kaks kertaa, kaiken mahdollisen muun ne testasi kyllä tuplana, ja aina odotin 3 päivää tulosta, ja tottahan toki viikonloppukin välissä. ja kahdesti sain kuulla neuvolatädiltä että kaikki on kunnossa, jostain syystä r-testi jäänyt tekemättä, mutta kolmas kerta toden sanoo, ja plussahan se sieltä tuli,(kotitestejä oli jo toki takana 2 selkeetä plussaa..) ja neuvolan sain varattuu...
 

Yhteistyössä