Hakutulokset

1. V

Kuvia plussatesteistä

Tänään testailin clearbluella ja haamun sain siihenkin :) Aikaisemmin sillä kun olen testaillu niin nega on ollu kyllä ihan puhdas sellainen. Täytyy nyt vaan malttaa mielensä ja testailla jokusen päivän päästä uudestaan. Josko saisin tänne sitten oman plussakuvan laitettua :)
  2. V

Kuvia plussatesteistä

minime : Ihanaa kun joku muukin sen näki :) tuli joku 5min testauksesta. kpt on nyt 29/27
  3. V

Kuvia plussatesteistä

oikee haamujen haamujen haamu....on vielä aikas surkee kuva http://i379.photobucket.com/albums/oo240/viipsu_2008/testi-1.jpg
  4. V

menkat myöhässä, mutta negaa...

menkat nyt vasta kaks päivää myöhässä, mutta eilen sain haamun testiin....tuli testiajan sisällä ohut punanen viiva. Tänään tehdyssä testissä ei näkyny mitään :/ alavatsaa ja selkää juimii kyllä aikas rankasti...On tää kauheeta kun toivoo niin kovasti ja kuitenkin pelkää taas pettyvänsä
  5. V

oisko mitään saumaa plussaan?

Nyt olis päivän menkat myöhässä ja tein testin aconin liuskalla....En oikeen tiedä mikä toi toinen viiva oon kuullu että aconilla on testailtu "vääriä" plussia, joten onkohan tää nyt semmonen?? Toinen hailakka kapeampi viiva jossa on selvästi punasta väriä tuli noin 7 min testauksen...
  6. V

Jälleen kerran "roskishaamuista"

Tein eilen aconilla testin ja olin näkevänin himmeän himmeän haamun....tai ainakin niin kovasti toivoin. Testi sitten jäi tohon pöydälle yöksi ja meinasin aamulla saada sydärin kun näin siinä kakas viivaa...Se ei enää mikään haamu ollu, mutta ei niin tumma kuitenkaan kun kontrolli viiva...Onko...
  7. V

Miten HCG-arvo laskee kohdunulkoisessa raskaudessa?

oon miettiny kans että kuinka nopeesti hcg laskee. Erona mulla vaan on että kun pääsi repeemään ja munatorvi poistettiin kokonaan. Vaikuttaakohan se asiaan että sieltä on koko systeemi poistettu ja näin ollen sit laskiskin vähän nopeemmin? Pahoittelut rankasta kokemuksesta :hug:
  8. V

syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

pelastin kanssa tossa siskon muutossa laatikollisen vaatteita vaapulle, oisivat vieny keräyslaatikkoon. Kyllä mun mies vähän katto pitkään kun tulin kotiin vaatteita kainalot täynnä ja sitteri kourassa. :laugh:
  9. V

Millaisia elämäntapaohjeita annettu lääkärissä?

Meille sanottiin että ennen touhuun ryhtymistä ei saa saippualla pestä alapäätä ettei se normaali pH ja normaalit bakteerit häviä. Voi kuulemma vaikuttaa kans siittiöiden laatuun. Toinen oli että mahdollisimman "puhdasta" ruokaa. Olipa aika mielenkiintonen toi sauna juttu semmosta en oo ennen...
  10. V

Kemiallinen raskaus vai mikä???

mulla tuli viivat ihan tumman punaisena ja clearbluessa testiviiva (pystyssä) oleva oli vaakaviivaa vahvempi. Mulla repes kun viikkoja oli alle 6. 2v. mekin yritetty, ekan kerran edes saatiin mitään aikaan....kyllä tuntuu pahalle. :'( Mutta todisti se sen että ei mitään muumioita olla! Mun...
  11. V

Kemiallinen raskaus vai mikä???

Minulla kohdunulkopuolisesta ei mitään oireita ollu. Tein kolme positiivista testiä ja menin seuraavana päivänä ultraan sillä hedelmöittymisen ajankohtaa ei voinu varmaks sanoo. Mitään siellä ei kuitenkaan näkyny ja sanoivat että jos viikkoja on 5 niin ei kuulukkaan näkyä. Mitään kipuja ei...
  12. V

syksyllä -07 hoidot aloittavat vol.2

päätin palailla tänne ihmettelemään menoa ja ilokseni huomasin että vielä nimi listalta löytyy! Nyt on meilläkin 2v. sitten yritystä täynnä. Väestöliitossa ollaan käyty ja nyt vaihdettiin julkiselle puolelle ja taukoa ois sitten huhtikuuhun asti. Plussasinkin tässä joulukuussa jo kerran, mutta...
  13. V

<<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

Mut voi nyt sitten poistaa listalta. Meijän toukka oli päättänyt jäädä matkan varrelle :'( Pääsin tänään sairaalasta, leikattiin kun munatorvi repes ja menetin verta 3,8 litraa. Hyviä jatkoja ja vointeja kaikille! Toivottavasti teillä kaikilla raskaudet etenee hiukka paremmin :)
  14. V

<<<ELOMASSUT 2008>>>part.3

Täällä ois 5+2, sairaala ois tays =)
  15. V

¤¤ ELOMASSUT 2008 ¤¤ part.2

Terve! Täällä yks onnellinen kanssa =) L.a. 28.8. Plussasin 19.12. ja ihan mieletön fiilis!Epätodellinen olo!! Vähän juimii alavatsaa, mutta kaippa ihan normaalia. Kerettiin hetki käymään lapsettomuushoidoissa ja näin pian saatiin ihania uutisia ja vieläpä oltiin tämä kierto tauolla=) Oli...
  16. V

Lokakuun inssipiinailijat

Terve!! Meikäläisen piinailut loppu tänään ihan niinku pitiki...sieltä ne pahat päivät alko taas ihan kellon tarkasti...yllätys :( :'(
  17. V

Onneks olkoon Kurreliini :flower: Je ite täällä vielä piinailen....kauheeta kun mielialat heittelee ihan miten sattuu!! Välillä on ihan vakuuttunu että kyllä tää tästä, kunnes hetken päästä taas on ihan varma että ei. :headwall:
  18. V

syksyllä -07 hoidot aloittavat

mä en oo ainakaan unohtanu :) Kauheeta odottelua kuuluu tänne kun on pp8 menossa...En ois ikinä uskonu että oon näin malttamaton!!kattelin tota listaa ja onki vähän mun osalta vajaa. 24 vuotta ja kp 21/27-28.
  19. V

apua...pelottaa

otin kans kaks 400 buranaa eikä se kyllä sattunu ollenkaan. Älä ressaa hyvin se menee =)
  20. V

terve! tänne kuuluu toistaseks ainakin vielä hyvää...tai siis niin hyvää kun tässä tilassa voi. Jännitän täällä jo ihan villinä muitten puolesta =) nyt pp7 ja aika ei mee milllääääään eteen päin :headwall:

Yhteistyössä