Elikkäs eilen kirjottelin vielä tonne vanhaan ketjuun ni kopsasin sen sit tännekki
Iltaa!!
Uusille onnittelut ja tervetuloa mukaan porisemaan!
Pou.:kyselit tosta ultrasta ni meillä ei oo, ku yks ultraus viikoilla 18-20, eli rakenneultra. Ois nii mukava päästä aikasemmin ultraamaan, mut yksityiselle ei raski mennä.
Emeelia: Mulla oli tossa ennen joulua kans tosi rankka kausi ja sitä oli pitemmän aikaa. vähä väliä itketti. Hermoilin tosi usein tytölle ja miehelle, no se hermoilu jatkuu vieläki :ashamed: Mietin jo ihan tosissani hakevani apua, mut se sit helpotti, ku olin joulun kotipaikkakunnallani ja näin muitaki ihmisiä. Mä tunsin oloni hirveen yksinäiseksi ja surulliseksi.(Täällä, kun mulla ei hirveesti ole kavereita, enkä käy töissäkään)
Pelottaakin,et jos se olotila tulee takaisin
Eilen sit sain karmeet raivarit, en ikinä oo ollu NIIN hermona, ihan jokapaikka vastusteli, hermostuin pienemmästäki asiasta. sit lähettiin ulos eikä menny viittä minuuttia ,ku en tienny itkeä vaiko nauraa sille raivarille, suurin mielialan muutos mitä mulla on ikinä ollu.
mut voimia sulle, toivotaan, et on vain väliaikaista ja menee pian ohi. se on tosi pahaolla, kun pitäis olla maailman onnellisin pienestä ihmeestä , mutta kaikki vaan surettaa :hug: Puhu ihmeessä neuvolassa asiasta,jos ei helpota, luin jostaki,et raskauden aikanen masennus on lähes yhtä yleistä, kuin synnytyksen jälkeinen masennus.
Voimat on täällä kans tosi vähässä, kauhee laiskuus iskeny, joko ei kehtaa tai ei jaksa, ku väsyttää ni tehä mittään. Kaikki kotihommat rästissä :ashamed:
Joo, tulipas nyt ommaa nappaa ja masentavaa tekstiä,toivottavasti joku jakso lukea, mut nyt mä poistun... hyvää perjantai-iltaa kaikille!!
Piua 8+6