Kemiallinen raskaus vai mikä???

Kirjoittelin aiemmin täällä tuosta hailakasta r-testin viivasta, jota en saanut vahvenemaan ja menin keskiviikkona ultraan yksityiselle, vkoja olisi pitänyt olla 5+5..mutta gyne sanoikin ettei täällä ole mitään??!! Kohdun limis ei ollut tarpeeksi paksu, joku "haloorengas" (???) puuttui, siis kaiketi keltarauhaseen liittyvä, sikiöpussia ei kuulemma näkynyt, kohtu-ja munasarjat kuulemma normaalitilassa?? Siis raskaana en ole, miksi testi näyttää edelleen haamua, oireita on, paitsi ei pahoinvointia, lämmöt on edelleen reilusti ylhäällä..
Nyt menossa uudelleen ultraan 11.1...onko mitään toivoa enään normaaliraskaudesta? Voiko tämä olla kohdunulkopuolinen?
Verikokeisiin ei vielä mua passittanut, vasta seur. ultran jälkeen..Gyne ei osannut vastata mulle miksi testit näyttää haamuja,digitaalisesta plussa tulos, oireita on jos kerta ultra kertoo muuta, jätti oikeestaan vastaamatta kokonaan :|
Onko jollain teistä ollut vastaavaa? Mikä oli diagnoosi ja hoito?
Kiitos etukäteen!

:'( surullinen milli

Minulla kohdunulkopuolisesta ei mitään oireita ollu. Tein kolme positiivista testiä ja menin seuraavana päivänä ultraan sillä hedelmöittymisen ajankohtaa ei voinu varmaks sanoo. Mitään siellä ei kuitenkaan näkyny ja sanoivat että jos viikkoja on 5 niin ei kuulukkaan näkyä. Mitään kipuja ei missään vaiheessa ollu kunnes sitten munatorvi repes ja sairaalaan lähtö tuli. Ei mullakaan mitään renkaita ollu, mutta niinku sanoin niin kertoivat että ultralla ei mitään tossa vaiheessa voi näkyäkkään.
Ite ainakin seuraavalla kerralla vaadin päästä heti verikokeisiin yms. Sillä kyllähän se Hcg arvo jotain kertoo...
Toivottavasti kuitenkin olet raskaana ja toukka oikeella paikalla =)
ei ne lääkärissäkään aina kaikkee tiedä! Vääriä diagnooseja annetaan vähän väliä. Jos sinulla on vaan mahdollista niin vaadi väkisin päästä niihin verikokeisiin sillä en oo kyllä kuullu että r-testit antais vääriä tuloksia ja vielä useella eri merkillä!
Vauva tuulia sinne ja peukkuja pidetään täällä pystyssä =)

Mulla alkoi vuoto rv 9-10 ja menin ultraan. Ultrassa todettiin vain hieman paksuuntunut limakalvo, munasarjoissa tm. ei ultraajan mukaan näkynyt ylimääräistä. Lääkäri arveli, että hyvin aikaisessa vaiheessa kehittyminen loppunut, mutta ei keskeytynyt aiemmin. Vajaa 2 viikkoa myöhemmin alkoi kovemmat kivut oikealla puolella, joiden kanssa kuitenkin kotona pärjäilin. Lopulta 4 viikkoa vuodon alkamisesta menin päivystykseen, todettiin hematooma ja arveltiin kohdunulkoiseksi raskaudeksi sittenkin. Nyt oon ollut tuon hematooman takia seurannassa 2 kk ja toistaiseksi ei ole mitään toimenpiteitä tehty, mutta koska se ei näytä pienenevän, parin viikon kuluttua tähystetään mikäli tilanne on säilynyt ennallaan edelleen! Raskaushormoni oli 2 viikkoa sitten edelleen hieman koholla. Mutta nuo sun viikot on niin vähäiset vielä, eli jos myöhäinen hedelmöittyminen, niin edelleen normaali raskaus voisi olla kyseessä! Pidän sulle bd, että asia olisi niin!

viipsuOliko sulla testeissä ihan normaalin vahvuiset viivat vai hailakat?
Gyne sanoi että se hailakkuus voi tarkoittaa juuri sitä kohdunulkoista, mutta kun vkoja vielä oli noin vähän niin sen vuoksi gyne ei nähnyt vielä tärkeänä tuota verikoetta ottaa vaan vasta seur. ultran jälkeen jos tilanne sama??
Kun oon lukenut näistä ulkoisista ja niiden aiheuttamista repeytymisistä ym. komplikaatioista, niin alkaa hieman hirvittää että annetaan vaan olla kotona ja odottaa kunnes tapahtuu jotain, eiköhän se kipu ja vuoto kerro jo että jotain on jo tapahtunut ja mahdollisesti jo jotain peruuttamatonta :kieh:
Mulla on kyllä pidemmät kierrot mutta tekayn laskurin mukaan päiviä ois ollut 4 päivää vähemmän, mutta tiedä sitten..vauva on todella odotettu ja toivottu, tää pelko syö naista todella :x
Kiitos tosiaan teille :flower: palaan asiaan kertomaan miten kävi..

milli

mulla tuli viivat ihan tumman punaisena ja clearbluessa testiviiva (pystyssä) oleva oli vaakaviivaa vahvempi. Mulla repes kun viikkoja oli alle 6. 2v. mekin yritetty, ekan kerran edes saatiin mitään aikaan....kyllä tuntuu pahalle. :'( Mutta todisti se sen että ei mitään muumioita olla! Mun mielestä on oikeus vaatia tarvitsemaa hoitoo jos siltä tuntuu!

Yhteistyössä