Kirjoittelin aiemmin täällä tuosta hailakasta r-testin viivasta, jota en saanut vahvenemaan ja menin keskiviikkona ultraan yksityiselle, vkoja olisi pitänyt olla 5+5..mutta gyne sanoikin ettei täällä ole mitään??!! Kohdun limis ei ollut tarpeeksi paksu, joku "haloorengas" (???) puuttui, siis kaiketi keltarauhaseen liittyvä, sikiöpussia ei kuulemma näkynyt, kohtu-ja munasarjat kuulemma normaalitilassa?? Siis raskaana en ole, miksi testi näyttää edelleen haamua, oireita on, paitsi ei pahoinvointia, lämmöt on edelleen reilusti ylhäällä..
Nyt menossa uudelleen ultraan 11.1...onko mitään toivoa enään normaaliraskaudesta? Voiko tämä olla kohdunulkopuolinen?
Verikokeisiin ei vielä mua passittanut, vasta seur. ultran jälkeen..Gyne ei osannut vastata mulle miksi testit näyttää haamuja,digitaalisesta plussa tulos, oireita on jos kerta ultra kertoo muuta, jätti oikeestaan vastaamatta kokonaan :|
Onko jollain teistä ollut vastaavaa? Mikä oli diagnoosi ja hoito?
Kiitos etukäteen!
:'( surullinen milli
Nyt menossa uudelleen ultraan 11.1...onko mitään toivoa enään normaaliraskaudesta? Voiko tämä olla kohdunulkopuolinen?
Verikokeisiin ei vielä mua passittanut, vasta seur. ultran jälkeen..Gyne ei osannut vastata mulle miksi testit näyttää haamuja,digitaalisesta plussa tulos, oireita on jos kerta ultra kertoo muuta, jätti oikeestaan vastaamatta kokonaan :|
Onko jollain teistä ollut vastaavaa? Mikä oli diagnoosi ja hoito?
Kiitos etukäteen!
:'( surullinen milli