Hakutulokset

1. K

apteekin oma

Moi! Apteekin oman herkkyys on 20, kun esim. Early Detectionin herkkä on 10. Predictor 25. Ainoat plussat mitä itse olen saanut ovat Apteekin omalla ja Predictorilla. Aconin herkkää en ole edes kokeillut. Mutta se riepoo kun ei läheskään kaikkiin testeihin voi merkitä koteloon, että mikä...
  2. K

Ei MITÄÄN oireita, ja olitkin raskaana, kokemusta?

Jotenkin positiivista kuulla, että vaikka oisi oireeton, kaikki voi olla hyvinkin kun muistaa sen oireettoman raskauden niin kaikkeahan sitä miettii mielessään, että voiko enää edes "kunnolla" raskautua. :o
  3. K

Verta alkuraskaudessa

...eli mulle on joskus aikoinaan gyne raskaana ollessani sanonut siitä, että vuotoa voi olla esim. siksi, että raskaus herkistää limakalvot ja siksi pienikin ärsytys voi aiheutta vuotoilua. En sinuna huolestuisi lainkaan,varsinkaan jos siihen ei liity kipuilua. Ei muuta kuin onnellista odottelua =)
  4. K

Ei MITÄÄN oireita, ja olitkin raskaana, kokemusta?

Heippa! Onko kellekään käynyt niin, että mitään oireita ei alkuraskaudessa ollut vaikka kuin yritti tarkkailla ja ainoa mistä tiesi plussan tulleen oli positiivinen raskaustesti? Itse tässä pähkäilen asian kanssa, koskapa viimeksi kesken menneessä raskaudessa oli juuri näin. ja edellinen...
  5. K

raskaus kun puuhat n. vrk oviksen jälkeen?

vaan kun sitähän tässä mietin, että vaikka olen seuraillut kiertojani parin vuoden ajan, ja vaikka raskauksiakin on takana, en ole koskaan tikulla ovista bongannut (yrityksistä huolimatta) niin sen vuoksi tuo oviksen tarkka ajoitushan on mahdotonta. Eli sitä tässä just mietin, että kun en sitä...
  6. K

raskaus kun puuhat n. vrk oviksen jälkeen?

Heippa! Eli kysymys kuuluu, että onko kellään kokemusta/tietoa, onko se vain urbaani legenda, että munasolu todella säilyy n. 1 vuorokauden hedelmöitymiskykyisenä munarakkulan puhkeamisen jälkeen? eli onko oikeasti raskautuminen mahdollista vielä ovistuntemusten jälkeen seuraavana päivänä...
  7. K

Raskaus,vaikka puuhat hieman oletetun oviksen jälkeen..?

Hei! Ajattelin, että pitää kysyä teiltä, joilla on jo tärppi käynyt... Eli, itselläkin kyllä jo pari raskautta takana, vaan en aiemmin ole seuraillut että milloin se tärppi kävi, mutta: Monilla sivuilla sanotaan, että on mahdollista, että munasolu säilyy hedelmöitymiskykyisenä n. 1 vrk...
  8. K

Raskaaksi kun "puuhat" n. 1 vrk mahd.oviksen jälkeen?

Hei! Ajattelin, että pitää kysyä teiltä, joilla on jo tärppi käynyt... Eli, itselläkin kyllä jo pari raskautta takana, vaan en aiemmin ole seuraillut että milloin se tärppi kävi, mutta: Monilla sivuilla sanotaan, että on mahdollista, että munasolu säilyy hedelmöitymiskykyisenä n. 1 vrk...
  9. K

Apua! Kp 8/34(24 viimeisin kierto) ja ovistikku plussa??

Moi! Mulla ainakin sanottiin silloin kun seurattiin tuota viimeistä km:a, että labran ns. pikatesti verestä tai virtsasta on sellainen, joka antaa positiviisen arvolla 20 mlU/ml, eli suunnilleen sama kuin esim. Apteekin oma testi. Mutta siis silloin kun km todettiin, tehtiin tuo pikatesti ja...
  10. K

Apua! Kp 8/34(24 viimeisin kierto) ja ovistikku plussa??

LeenaMari! Älä menetä toivoasi, hyvinkin voisit olla raskaana. Täällä ja muilla sivuilla on lukemattomia kokemuksia ja kertomuksia siitä, että ovistesti on näyttänyt raskauden ennemmin kuin raskaustesti! Jos ovistestisi on huomennakin puhdas plussa, uskaltasin jo pistää roponi likoon...
  11. K

hCG-verikoe, raskauden toteaminen

...kuten Leena-Mari sanoikin, että arvot ja niiden nousu ovat hyvin yksilöllisiä. Jotkut tahot sanovat, että tämä on jopa perinnöllinen taipumus, on kerrottu, että esim. jonkun suvussa kaikki naiset ovat saaneet plusssaa vasta hyvin myöhäisessä vaiheessa. Pesun sivuilla oli noista hcg...
  12. K

hCG-verikoe, raskauden toteaminen

Moi! Verikokeessa määritetään labrassa pikatestillä raskaus, joka näkyy vain jos hcg:tä on tietty, riittävä määrä veressä. Tämä määrä vastaa suunnilleen niitä "ei herkkiä" apteekin testejä. Mikäli haluaa verestä määritettävän tarkan hcg arvon, pitää tästä labrassa erikseen mainita, silloin...
  13. K

prisman ovis testi.Auttakee!!!

Heippa! Kuten jo sulle taisin tuolla "rintaosastolla" ;) vastatakin, on hyvin mahdollista, että ovulaatiotesti näyttää raskauden, koska ovistestillä mitattava hormoni on kovin samankaltainen raskaushormonin kanssa. (näin minulle asia selitettiin). Toivotaan parasta! :) :flower:
  14. K

Luteaalivaiheen pituus ja laskeminen

Moi! Itselläni oli tuon luteaalivaiheen pituuden kanssa myös ongelmia. Oli suunnilleen sen 9 pv ja sitten alkoi jopa viikon kestävä tiputtelu ennen kunnon tätikelejä. Ja silloin raskaus kyllä alkoi kerran, mutta meni heti alkuunsa kesken, ihan ilmeisesti siksi, että kohdun limakalvo oli liian...
  15. K

kysyisin rinnoista.auttakaa pliis!!!

Moi! Itselläni seuraavanlaiset kokemukset; 1-2 pv oviksen jälkeen rinnat tuntuvat raskailta ja vähän aroilta, joskus jopa kipeiltä. Erona raskaustuntemuksiin on se, että raskaana ollessani nännipihat/nännit tummuivat ja verisuonet tulivat jotenki selvästi näkyviin sekä tietysti rinnat...
  16. K

Kunnon vuoto kp 15, MITÄ IHMETTÄ?

Hei! Hörpin alkukierron ahkerasti greippimehua ja limatki olivat sen mukaiset. Bongasin sitten mielestäni kp. 12 selvän oviksen kipuineen kaikkineen. Mutta nyt kp 15 tuli sit ihan kunnon vuoto. Mä en tajua mistään mitään! Ei tämmöinen vuoto voi olla kiinnitysvuotoakaan, eihän??? Ja viime...

Yhteistyössä