Ei MITÄÄN oireita, ja olitkin raskaana, kokemusta?

Heippa!

Onko kellekään käynyt niin, että mitään oireita ei alkuraskaudessa ollut vaikka kuin yritti tarkkailla ja ainoa mistä tiesi plussan tulleen oli positiivinen raskaustesti?

Itse tässä pähkäilen asian kanssa, koskapa viimeksi kesken menneessä raskaudessa oli juuri näin. ja edellinen onnistunut raskaus taas toi mukanaan pissahädän ja rintojen tummumisen jo ennen kuin testi toi plussan...

Kiitos jos ja kun kerrot kokemuksesi!

Täällä yksi täysin oireeton tapaus :wave: Testi näytti selvää plussaa,mutta en uskonut asiaa millään koska oireet puuttui täysin. Mulla kaksi poikaa ja niiden odotuksissa oli pahoinvointia rv12 asti. Odottelin siis oireita koko ajan,mutta ei niitä tullut.

Menin jopa ultraan varmistamaan,että oonko tosiaan raskaana ja uskottava se oli :heart: Mä olen siis pystynyt syömään ihan normaalisti koko ajan,juomaan kahvia ym kaikkea sellaista mitkä ei aiemmissa odotuksissa maistuneet.

Nyt loppu häämöttää -rv38+2- menossa :heart:

Mulla ei missään raskaudessa oo mitään oireita ollut ennen rv 7-8, silloin alkoi pahoinvoinnit, väsymys yms. Ennen sitä siis ei MITÄÄN...uskon ja toivon varassa mentiin =)
En edes käynyt utrissa varmistamassa asiaa tms.

Jahvetti ja pikkunelonen 29+1

Täällä!
Kolmatta kertaa raskaana ja tämä viiminen raskaus on ainoa josta oli alusta asti pieniä merkkejä (mm. kuvotus) olemassa. Kahdessa aiemassa raskaudessa ainoa merkki oli tosiaan se kaksi viivaa testissä ja tuossa nyt juoksentelee kaksi pikkuista prinsessaa :heart:

Tuttavani oli raskaana yli puolen välin kun oli sit ruvennu ihmettelemään kun maha kasvaa.
Hän on siis todella pienikokonen, meinaan laiha.

Oli lopettanu pillerit ja sitten ihmetelly kun menkkoja ei näy..

Huvittavan tästä tekee se että tyyppi on sairaanhoitaja.

Noinkin voi käydä.

Mulla kolmas raskaus meneillään ja tämä viimeinen raskaus on ollut ainoa jossa ei oireita ennen plussaa. Plussauksen jälkeen oireet alkoi noin viikon päästä, ja lievinä. Aamupahoinvointi, päänsärky, väsymys.. Edellisestä raskaudesta aikaa kohta seitsemän vuotta. Kaikki kolme edustavat kuitenkin samaa sukupuolta. :D Porsche rv 37+3

Yhteistyössä