Verta alkuraskaudessa

Moi kaikille =)

Just sain tietää odottavani pikkukakkosta ja oon huomannu myös että seksin jälkeen tulee aina tosi vähän verta yms. Se ei ole kirkkaanpunaista vaan sellasta haaleaa aivan kuin tiputteluvuoto ja se loppuu samantien.

Onko muilla kokemuksia? Olisko kyseessä vähä herkempi kohdunsuu, vai mitä?

...eli mulle on joskus aikoinaan gyne raskaana ollessani sanonut siitä, että vuotoa voi olla esim. siksi, että raskaus herkistää limakalvot ja siksi pienikin ärsytys voi aiheutta vuotoilua. En sinuna huolestuisi lainkaan,varsinkaan jos siihen ei liity kipuilua. Ei muuta kuin onnellista odottelua =)

Hyvä, että on kohtalotovereita. :hug: Minä odotan esikoista ja nyt rv 8+3 ja kaikki mennyt tosi hyvin, ei pahoinvointia ym. Viikko sitten ultrassa näimme pienen alkion, jonka sydänkin jo sykki. Muutama päivä sitten yhdynnän jälkeen vessassa huomasin, että pönttöön lirahti punaista ja olin surun murtama. Pelästyin kauheasti, että pienelle tapahtui jotain. Tämän jälkeen eilen tuli pientä rusehtavaa valkovuotoa, mutta ei mitään vuotoa. Mietin itsekin, että johtuu varmaan jotenkin herkistä limakalvoista. Olen kysellytkin asiasta monelta ja kenelläkään ei ollut vastaavia kokemuksia.

Toivotaan, että meidän pikkuisilla kaikki hyvin. Mitenkähän seksielämän kanssa tulee käymään? Ainakin tuli sellanen olo, että pitää olla varovaisempi.

Hyvä, ettei tarvi huolestua. Ensimmäistä odottaessa ei nimittäin ollu tämmöstä ja siks vähä huolestuin. Mulla on vasta rv 4+5, joten ihan alussa ollaan. Eka neuvolakin on vasta joulun jälkeen. Toivotaan siis että pikkusilla kaikki kunnossa :hug:

Uskon muuten että meillä ei ainakaan seksielämä hiljene. Sen verran nuo alakerran värkit on vahvat, ettei luulis sellasen tekevän haittaa. Ainakaan ikinä en oo sellasta kuullu. Jos siellä joku on vialla niin se johtuu ihan muusta kuin siitä yksisilmäisestä pedosta. :LOL: Ihan siis rauhassa vaan tekin Juuliai touhuatte. Tulevan äidinhän pitää välttää stressiä yms. ;)

Yhteistyössä