Hakutulokset

  1. V

    Maharöllykästä eroon!

    Kertokaapas ihmiset paras ymmärryksenne siitä, miten eroon raskauden jälkeensä jättämästä (ja sen jälkeen siinä roikkuneesta "maharöllykästä"). Vaikka vetää vatsaa sisään, niin siihen eteen jää sellainen löysä mössö, joka siis olettavasti nahkaa ja rasvaa.
  2. V

    Unigalluppi

    Meillä on ollut nukkuminen alusta asti aikasta haasteellista ja siksi kiinnostaisi tietää: A) Kuinka pitkät yöunet teidät taaperot nukkuu kokonaisuudessaan? B) Kuinka monta kertaa heräävät yön aikana? Kiitos vastanneille :)
  3. V

    Pienellä ikäerolla odottajia?

    Kiinnostaisi onko täällä muita jotka odottavat lapsia pienellä ikäerolla? Meillä lapsille olisi tulossa ikäeroa 1,5 vuotta, mikäli kaikki hyvin menee. Alkutaipaleella ollaan tosin vielä, sillä LA menee heinäkuun alkuun. Esikkoa tehtiin sen verta pitkään ja hartaasti että tämä pikkukakkosen...
  4. V

    G: IVF/ICSI kustannukset?

    Elikkäs galluppia siitä paljonko teillä on tullut koeputkihoidot maksamaan lääkkeineen kaikkineen? Itse olemme väestöliitossa ja noita listahintojahan näkyy siellä sivuilla, mutta kuitenkin summat joista palstalla puhutaan tuntuvat olevan paljon suurempia. Eli olisin todella kiitollinen jos...
  5. V

    Alle 30v ja mammo?

    Kävin tänään lääkärissä rinnassa olevan kyhmyn takia ja sain lääkäriltä lähetteen mammografiaan. Kuitenkin netissä lukee useammassa kohdassa että alle 30 vuotialle ei määrätä mammoa, vaan tutkimus tehdään ultralla. Ikää siis 26 vuotta. Onko kellään tietoa tällaisesta? Muutenkin kiinnostaa...
  6. V

    Palstan säännöistä

    Osaisiko kukaan valaista (modet?) seuraavassa asiassa: Eli jos on aloittanut jonkin keskustelun anonyyminä (kirjautumatta) niin onko niin että siihen keskusteluun ei saa enää nikillä ottaa osaa? Siis jos vaikka kertoo että kyseessä on sama ihminen kuin ketjun ap. Vissiin siis ei, mutta...
  7. V

    Ken tietää Helsingistä että...?

    Mitä siellä voisi tehdä? Näen siis vanhan ulkomaan kaverini vuosien takaa kun hän tulee Suomeen. Näemme siis Helsingissä ja itsekään en kyseistä kaupunkia ihan kauhean hyvin tunne. Oisko kellään ideoita mitä voitaisiin tehdä siellä?
  8. V

    Yksipuoleinen ovulointi???

    Mahtaako kukaan tietää onko sillä merkitystä jo folli on aina samalla puolella? Mulla on nimittäin joka kierrossa johtofolli oikealla. Niin mitähän se meinaa? Kun eikös sen pitäisi tulla vuoron perään kummaltakin puolelta. Onko mulla puolet vähemmän munasoluja kuin muilla sitten?
  9. V

    Limakalvon vahvistaminen???

    Elikkäs siis, osaisko joku kertoa voiko limakalvoa vahvistaa jotenkin? Onko siihen olemassa jotain lääkkeitä? Tai näitä "humpuuki konsteja"? Kaikki tieto kiinnostaa, jospa jostain oisi apua ja saataisiin pikkuinen aluilleen? =)
  10. V

    Onko mitään helppoa ja hyvää...

    ...mitä voisi viedä mukanaan mökille, jonne on noin tunnin matka? Tilanne siis se että synttäreitä pitäisi juhlia mökillä ja joku juttu sinne kahvin kanssa kehittää mihin voi lykätä kynttilät pystyyn.. Sattuisiko kellään olemaan mitään ideoita?
  11. V

    Testailen (turhis)

    Että miten näitä linkitetään hymiöitä :saint: No niin nyt kieli keskellä suuta :p
  12. V

    Makuuhuoneita

    Pitäisi sisustaa tuota meitin makkaria ja kaipailen ideoita..:saint: Onko täällä ollut mitään makuuhuoneketjua aiemmin? Tai oisiko vapaa ehtoisia laittamaan kuvia makkareistaan?
  13. V

    Montako hoitoa saa?

    Meillä oli tuolla odotusta odottavien pinossa keskustelua aiheesta, mutta lopputulos jäi yhä epäselväksi eli seuraavia pohdin: 1) Jos on yksityisellä hoidoissa, niin voiko mennä samaan aikaan julkiselle jonottamaan? 2) Vähentävätkö yksityisellä saadut hoidot julkisella saatavien määrää...
  14. V

    Koska simppatestin tulokset?

    Ajattelin kysäistä että kauanko teillä kesti että saitte siemennesteanalyysin tulokset. Meille sanottiin silloin että pari viikkoa menee ja nyt on mennyt jo kolme. Ja väestöliitolta siis tuloksia odotellaan. On tää vaan niin piinaavaa kun pelkää mitä sieltä tulee :headwall: Toisaalta...
  15. V

    Pikaista apua kaivataan / tutkimukset

    Eli tilanne sellainen että kävin viikko sitten (oviksen aikaan) gynellä. Sanoi että pitää viikko sen jälkeen mennä verikokeisiin. Sain kaksi lähetettä toisessa lukee Prog. ja toisessa tulee Prl.. Toi toinen on joku keltarauhasjuttu, mutta toisen selitys meni jotenkin ohi siinä mielentilassa...
  16. V

    Pikaista apua kaivataan / tutkimukset

    Eli tilanne sellainen että kävin viikko sitten (oviksen aikaan) gynellä. Sanoi että pitää viikko sen jälkeen mennä verikokeisiin. Sain kaksi lähetettä toisessa lukee Prog. ja toisessa tulee Prl.. Toi toinen on joku keltarauhasjuttu, mutta toisen selitys meni jotenkin ohi siinä mielentilassa...
  17. V

    Spermanäytteen antaminen

    Elikkäs meillä tutkimukset aluillaan ja miehen pitäisi mennä antamaan spermanäyte. Näytteen voi varmaan antaa siellä. Varataanko tällöin aika? Olen myös jostain keskusteluista kuullut että sen voi kotona antaa ja sitten kiikuttaa labraan. Pitääkös tälläisestä järjestelystä sopia etukäteen...
  18. V

    Tutkimukset ja hoidot julkisella vs. yksityisellä

    Haluaisin tietää mielipiteitänne aiheesta. Itselle tuli tänään kommentti gyneltä että pitäisi tutkimukset aloittaa (vaikka tosin vuosi ei ole vielä ihan täynnä ). Sen käsityksen olen saanut että julkisella puolella toiminta on todella hidasta eikä oikein etene, siksi olen miettinyt yksityiselle...
  19. V

    Kesästä 07 yrittäneet

    Eli siis ajattelin kysellä onko täällä muita joilla haikaran metsästys on alkanut viime kesänä ja vielä ei ole tärppiä kuulunut? Itse aloitimme virallisen yrityksen viime heinäkuussa ja nyt kun alkaa kesä taasen lähenemään niin nyytin kaipuu sen kuin kasvaa. Taustoja itsestä sen verran että...
  20. V

    Allergialääkkeet ja raskautuminen

    Tervehdys! Sellaista siis olen tässä pohtinut (kaiken muun viisaan ohella ;) ), että mahtaako allergialääkkeet olla haitallisia vauvalle raskaana ollessa? Itse syön päivittäin kestineä/heinixiä allegioihin, mutta nyt kun koitetaan raskautua en halua ottaa mitään riskejä. Onko kellään...

Yhteistyössä