Hakutulokset

  1. M

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    Tässä tulis vähän synnytystarinaa...Eli tiistaina kävin ultrassa,kun pelkäsin vauvan olevan jo kovin iso.Lääkäri teki myös sisätutkimuksen ja sanos vähän auttavansa luontoa,eli paineli vähän kalvoja reunoilta irti,ja varoitteli sitten et illalla todennäköisesti supistelee.Mulla alkoi supistukset...
  2. M

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    Meille syntyi poju 25.10 klo.8.16 mahtavilla mitoilla 4130g ja 54cm.Koitan jossain välissä tulla kertomaan tarkemmin!Ja viikkoja oli siis 40+4.Marsu78 ja poju
  3. M

    **LOKAMASUT LOKAKUUSSA VOL 2!!!***********

    Huomenia kaikille ja onnittelut vauvautuneille!Täällä on rekisteröity ensimmäiset supistukset eilen!!!Tänään olen menossa ultraan saamaan tuoretta kokoarviota,kun alkaa se jo jännittää,kun tässä siirryttiin jatkoajalle...Onko muilla paikkakunnilla neuvolassa aina lääkärin tarkastus näin...
  4. M

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    [b]Ippuli,ei tosiaan kannata ottaa tuosta paineita,venyvyys on todellakin yksilöllistä.Mulla autettiin ekaa lasta imukupilla,ei leikattu välilihaa(koska kielsin) ja siltikään ei tullut mitään repeämiä.Ja kysymyksessä oli tosiaan ensimmäinen lapsi,joten ei kannata vielä murehtia!Täällä kans...
  5. M

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Heissan taas kaikille!Tulin taas tänne koneelle pyörimään tuskissani,kun vaavi koittaa taas puskea päätään alemmas.Ihan reisiin asti veti,äsken kun tuossa ruokaa laittelin.Vaikka toisaalta jo odottaa,et pääsis jo tositoimiin,niin nyt on alkanu myös paniikki iskemään.Alkaa muistamaan jo ekan...
  6. M

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Heips kaikille!Täällä käytiin kans eilen neuvolassa ja poju on jo kiinnittyny alas,eli ei enää liiku edes,paitsi alaspäin ja sekös tekee kipeetä!!!Ne vihlasut on niin kamalia ja tarpeeks kauan ku kipu jatkuu,niin tulee pirun kiukkuseksi itsekin.Tulis sit jo kerralla ulos,eikä tökkis vaan...
  7. M

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Ginnifer:Kotiintulovaatteeksi tosiaan paras on joku oloasu vaikka.Kaipa se yöside sen aikaa pitää,itselle tosin "tarttui" sairaalasta mukaan ne ah,niin ihanat,verkkoalushousut ja muutama suoja mitä käytin vielä kotonakin pari päivää,itsellä tuo vuoto oli sen verran runsaampaa..Mut yksilöllistä...
  8. M

    ****LOKAMASUT LOKAKUUSSA*******

    Heips,täällä viimehetken uusi tulokas tähän pinoon,jos mahtuu vaan.. =) Mulla laskettu aika 21.10,ilmiselvä poika tulossa(ollaan käyty 4d-ultrassa) ja kotoa löytyy ennestään neiti 2v.Mielenkiintoista lueskella näitä muitakin kärsimättömiä loppusuoran odottajien oireita ja vertailla omiin.

Yhteistyössä