Hakutulokset

1. P

toisia ns. sikiöseuloista kiinni jääneitä?

Piina ohi, tänään tuli postissa kirje että kromosomeiltaan terve tyttö!!! helpottunut olo Nyt täytyisi sitten opetella iloitsemaan loppuraskaudesta. Vähän tietysti kaihertaa (ainakin vielä) mielen perukoilla mistä se pieni koko sitten johtuu mutta eiköhän siitäkin yli päästä, eipähän tartte...
  2. P

no niin, toinenkin lasku saapui joten seuraavan kuoren pitäisi sitten sisältää mukavia uutisia jos sellainen saapuu. Nyt rupeaa kyllä odottavan aika olemaan todella pitkä, jotenkin ensimmäinen viikko meni pelätessä keskenmenoa ja toinen sitten siinä sivussa kun tiesi etteivät tulokset...
  3. P

hmm, mä kävin jo toissa iltana kirjoittelemassa mallalle onnitteluja mutta näköjään ei viesti tallentunut! Noh, saanpa onnitella nyt hyvien uutisten lisäksi hyvistä rakenneultra-uutisista!!! Varmasti ei ihan tosta vaan käy tuo loppuraskaudesta täysillä nauttiminen mutta yritä kuitenkin!! niin...
  4. P

Voi malla29! miten sun näytteellä voi olla noin kamalasti vastoinkäymisiä? Voin vaan kuvitella tuota piinaa! :hug: Mä alan pikkuhiljaa tosiaan selvitä keskenmeno pelosta, pikkuveitikka piti eilen sellaiset jumppaharjoitukset ettei voinut jäädä epäselvyyttä kaverin voinnista =) nyt sitten...
  5. P

Tulin kertomaan väliaikatietoja ja samalla nostamaan pinoa ylemmäs! kolmisen vuorokautta on jo punktiosta eli pikkuhiljaa täytyy kai yrittää uskaltaa hengittää vapautuneemmin. Kamalan peloissani oon kyllä ollut ja ihan jokainen nipistys ja "outo olo" on saanut kyyneleet valumaan, nukkumisesta...
  6. P

lapsivesikokeeseen menossa/niskaseerumitulos hämmentää

Minulla ei kokemusta tuosta seerumiseulasta ja niskapoimu ultrakin oli kunnossa mutta jäätin rakenneultrassa kiinni kahdesta poikkeamasta ja lapsivesipunktio tehtiin kaksi päivää sitten. En joutunut onneksi kauaa odottelemaan, neljän päivän päästä rakenneultrasta sain jo ajan punktioon. Sinne...
  7. P

Kiitokset liziska, meade ja piimäparta kokemuksista! Kävinkin äsken lukemassa tuota vernerin kysymys ja vastaus palstaa, erityisesti lämmitti mieltä kun ihan uusien kysymyksien joukossa oli tuosta keskenmenoriskistä ja vastauksena oli että ihan uusimpien tutkimusten mukaan riski olisi vain 0,1%...
  8. P

No niin, uudessa ultrassa käyty ja edelleen samat löydökset. Tarkasti yritti lääkäri tutkia pikkaista eikä löytänyt kuitenkaan muita rakenne poikkeamia. Sydämen pitäis olla kunnossa, mikä on tietenkin iso helpotus vaikkei mitään varmaa takaakaan. Päädyttiin kuitenkin tekemään punktio, mä...
  9. P

Malla29: paljon voimia odottamiseen, todella turhauttavan tuntuinen tilanne. Luulisi että saat nyt nopeammin vastauksen koska näytteesi on jotenkin luokitelut kiirreelliseksi ja siksi tulos tulisi nopeammin. liziska: saako udella onko sulla raskaus kuinka pitkällä vai mikä teillä on tilanne...
  10. P

Sain vihdoin luettua koko pinon läpi. vaikka pinossa on suuren suurta suruakin on kuitenkin melko helpottavaa huomata kuinka monet saavatkin hyviä uutisia pelon ja odottamisen jälkeen. omaa taustaa: np-ultrassa kaikki kunnossa ja täällä ei veriseulojakaan oteta. kevein mielin siis menin...

Yhteistyössä