Hakutulokset

  1. L

    Auttaako isovanhemmat lapsien hoidossa ym.?

    Omat vanhemmat kyllä auttavat sekä hoidossa että ostavat todella paljon vaatteita pojalle. Itse asiassa mummi on ihan "hurahtanut" vauvan vaatteisiin ja kantaa niitä urakalla tänne. Ihanaa. Miehen vanhemmista ei juuri ole apua. Itse asiassa famu letkauttelee suustansa mitä sattuu esim. minun...
  2. L

    Tuttipullon pesu lentokoneessa?

    Missä pesette tuttipullon lentokoneessa vai varaatteko matkaksi joka syöttökerralle uuden pullon?
  3. L

    Mitä tarkoittaa neuvolakortin nousee istumaan?

    ELi kyssäri jo otsikossa... tarkoittaako, että vauva istuu tuettuna tai itse vai kun itse pönkää istumaan esim. sylissä? Istuttaahan saa vasta 6 kk alkaen, mutta meillä on kyllä vauva yrittänyt istua sylissa jo 4 kk alkaen.
  4. L

    Mikä turvakaukalo on hankinnassa?

    Kirjoittelenpa tänne puolelle, koska täällä varmaan saan monen kaukaloa hankkivan mielipiteen. ELi minkä hankitte ja miksi? Mitä mieltä olette Brion uudesta kaukalosta (oliskohan ollut primo) jossa isofix-alusta mukana paketissa ja hinta kohtuullinen?
  5. L

    Gesslein future

    Eikö kellään oo kokemusta?
  6. L

    Etinen istukka - ketju

    Täällä myös yksi :ashamed: :headwall: Nyt menossa 13+6 ja suuremmat vuodot ovat olleet 11 ja 12+1 viikoilla. Tai siis silloin ei oo enää terveyssiteet riittäneet. Välillä on muutamia hyviä päiviä, mutta nytkin oon vuotanu 6 päivää putkeen, tosin niukasti ja veri on ruskeaa töhnää, jossa on...
  7. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Huh huh tää viikko on ollut hirvittävä. Olimme ke np-ultras ja sitä ennen mulla tuli siteellinen verta. No se loppus ja ultrassa kaikki oli hyvin. Tihkutteli enää sellasta tummaa hyytynyttä. No eilen alko yhtäkkiä lorisemaan oikeen kunnolla. Noin 45 min aikana tuli 2 sidettä aivan täyteen. No...
  8. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Nyt on taas sykkeet kuultu ja ne oli taas 170. Aikast korkee. No siihen voi kyllä vaikuttaa se, että lääkäri etsi ja etsi niitä eikä löytänyt ja sen jälkeen terkkari jatkoi ja löysi heti. Ehtisin jo pelätä pahinta. Kait se lääkäri törkkis sen vauvan ja sen takia syke oli korkea. Huomenna olis...
  9. L

    Onko täällä ketään clomeilla raskautunutta??

    Moi, Ekasta Clomi kierrosta tärppäs. Söin sitä ennen kolme kuukautta metformin- ja Terolut -lääkkeitä. PCO taustalla. Puoltoista vuotta meni yritykseen. Nyt on olo helpottunut Kia + toukka 11+5
  10. L

    Apua raskausajan migreeniin

    Kauhea päänsärky ja pahoinvointi on vaivannut jo kaksi päivää. Viime yölläkin heräilin päänsärkyyn ja pahoinvointiin. Panadolia oon ottanu max. annoksen mitä saa. Eikä helppaa... oliskos vielä konsteja?
  11. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Taitaa noilla äideillä kaikilla olla "mummotauti". Nimittäin, kun mä kerroin raskaudesta äidille, se oli niin innoissaan. Tänään kävin katsomassa vanhempien luota, että mitä lasten juttuja on vielä jäljellä ja siellähän oli vaikka kuinka paljon mun vanhoja vauvan vaatteita. Oli muuten ihan...
  12. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Tosta painonnoususta. Mulle sanottiin ekassa neuvolassa, että tänä vuonna täti pitää huolen, että kenenkään paino ei nouse yli 10 kg. Mahtaa olla aika kova tavoite, mutta toisaalta on hyvä, kun on joku tsemppaamassa. Mulle on uutta, että pitää syödä välipaloja. Pomokin sano aamukahvilla, että...
  13. L

    Apua raskausajan akneen?

    Oliskos teillä keinoja nujertaa raskausajan akne? Ei oo kiva olla taas "teini" :ashamed:
  14. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Kertomisesta... meillä tietää kummankin vanhemmat ja sisarukset. Aateltiin, että jos menis kesken, niin ei haittaa vaikka tietäis. Sit yks mun työkaveri tietää. Mulla on diili sen kanssa, että se auttaa mua raskaammissa hommissa tarvittaessa. Onkos muilla muuten teini-ikä iskeny raskauden...
  15. L

    Turkulaisia odottajia?

    Kysymys turkulaisille: Olen menossa np-ultraan TYKSiin. Saakos siellä nauhotettua esim. DVD:lle kuvaa tai VHS:lle? Saako sieltä paperikuvia mukaansa? Kiitos etukäteen.
  16. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Napsuh: Mulla toimis tohon mieheen se, että jätin yksinkertaisesti sen pyykit pesemättä. Sit se luki Vau-kirjan miehen osiosta, että kuinka paljon nainen tarvii apua ainakin raskaana ollessaan. Ja kuinka ollakkaan nyt se pesee ikkunoita. Itse asiassa miehelle on tullut vasta nyt isä-olo. Eka...
  17. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Heips, Baarissa käymisestä puhuttiin. Mä en oo käyny plussaamisen jälkeen, kun en yksinkertaisesti pysy hereillä. Mul on yöunet muutenkin ihan sekaisin, ku herään väh, kerran yössä käymään veskissä ja sit en saa välttämättä unta. Tänään taas ois saanu nukkuu, ni heräsin klo 6. Tarttis varmaan...
  18. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Voih... pari tippaa tuli aamulla verta housuihin. Tää oli jo toka kerta. Ei kyllä mitään kipuja, mutta nyt pitää vain lepäillä. Mulla on näköjään se, että jos saan "itku-potku-raivarit", niin sen jälkeen on seuraavana päivänä verta. Tarvis vaan opetella olemaan hermostumatta. :headwall...
  19. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Voih noloo... Tänään selitin töissä, että pomo lähti neuvolaan vaikka piti sanoo Nummelaan :laugh: Kukaan ei tiedä vielä töissä raskaudesta, mutta toivottavasti eivät myöskään arvaa. Näköjään sitä puhuu mitä sylki suuhun tuo. No salassa yritän pitää asian vielä jonkin aikaa, koska nyt on vasta...
  20. L

    **Helmikuun Helmet 2008** elokuiset kuulumiset

    Vieläkö pääsis joukkoon? :attn: Yrittelin jo ilmoittautua heinäkuisissa, mutta ilmeisesti päivittäjä ei huomannut. No uusi yritys. ELi esikkoa ootellaan ja la on neuvolakortissa 27.2. Olin tosin alku-ultrassa ja siinä lääkäri pisti päivät siten, et la olis 29.2 eli karkauspäivä. Ja ultran...

Yhteistyössä