Hakutulokset

1. D

Emmaljunga Scoottereista

Ostin ko rattaat viime kesänä Lastentarvikkeesta, eikä ole tarvinnut katua. Katselin itsekin huutonetistä, mutta hyväkuntoisissa oli pyyntihinnat sen verran korkeat, että mielelläni ostinkin sitten uudet kaupasta. Tavarakori vanhassa mallissa lienee hieman tilavampi, mutta muusta erosta en osaa...
  2. D

Tampereen pipariporras - Aloitusketju. Kannattaa lukea!

Hainpa minäkin kerhoon juuri pari minuuttia sitten... Saanko ilmoituksen sähköpostiin tms että minut on (toivottavasti :-)) hyväksytty mukaan? terv. paluumuuttaja Tampereelle _______________ PS pari pv myöhemmin: Okei... mukana ollaan ;)
  3. D

Miten muistaa mummia, joka on hoitanut meidän lapsia nyt tosi usein??

Meillä kans on annettu lahjakortteja teatteriin, konsertteihin ja viimeksi jalkahoitoon. Kaikista on tykätty! Mitään isovanhemmat ei koskaan halua palkaksi, mutta mulle itselle tulee hyvä mieli muistamisesta ja kiittämisestä muutenkin, kuin sanallisesti.
  4. D

Ylöjärvi (asuntila)

Tervetuloa Asuntilaan! Tule mukaan palstailemaan www.ylojarvenmammat.net :)
  5. D

antibiootti tai penisliinikuuri+hiivatulehdus

On, ko lääkkeet aiheuttavat hiivatulehduksia, etenkin jos syö useamman kuurin putkeen - ellei sitten jo ole sitä 'onnellista' sorttia, että saa tulehduksen jo ekasta kuurista...
  6. D

Astma ja verenpainetauti

No mulla ei ole astmaa, eikä *vielä* verenpainetautiakaan, mutta tuota jälkimmäistä pelkään sairastavani. Eka raskaudessa 5 v sitten oli raskausmyrkytys, paineet nousi n rv27, ja äippäpolin tarkastuksissa käytiin tosi kovissa lukemissa. Paineita on seurattu jo vuosia, kotona aina matalemmat...
  7. D

Pino Kaikille Vauvakuumeisille Jotka Eivät Halua Pinoutua

Juu, en sitten malttanut odottaa, ja kaksi punaista viivaa piirtyi testiin eilen illalla. :)
  8. D

Tänään kp 29/28 eikä tätiä näy. Testi ostettu, mutta odotan huomiseen...
  9. D

Meni lokakuu ja marraskuu... Toivottavasti saan testata ensi viikon ma-ti. Viimeiset kolme päivää on maha ollut sekaisin (ei vatsatautia) ruoasta ja ilman ruokaa, välillä painontunnetta alavatsalla, rintoja on pistellyt 2 viikkoa... Tuota mahan sekaisuutta lukuunottamatta näitä samoja oireita on...
  10. D

No joo, se siitä 'ihme tunteesta', kp1 tänään...
  11. D

Enpä ole sitten ekan viestin tänne kirjoitellut... Kauan sitten... Kolmet menkat sai tulla km:n jälkeen, ennen kuin edes halusin yrittää uudelleen... Olin jo päättänyt, että emme yritä... ja sitten pyörsin päätökseni!! Ajattelin, että mahtuu sitä vielä toinenkin lapsi meidän perheeseen...
  12. D

Tuunks mäkin tänne? Esikoinen 4,5 v; seuraava raskausyritys tärppäs heti, mutta meni kesken heinäkuussa tänä vuonna. Sen jälkeen on nyt päällä toiset normaalit menkat. Kattelen täs, mihin kierto tasoittuu. Olo on yllättäen sittenkin hirveen epävarma, haluanko vai enkö halua lähteä toista...
  13. D

KM jälkeen kuumeilevat

Saapi laittaa kp1/26-28. Alaselkää jomottaa ja vihloo eikä buranat auta. Esikoinen saa raivareita, joita en saa kuriin (mies työmatkalla ja omat vanhemmat kattoo päältä kun 'huono äiti' ei saa lastaan kuriin ja paappa pelkää, että pikkuneiti suurinpiirtein tukehtuu huutoonsa..) ja...
  14. D

KM jälkeen kuumeilevat

Jep, kuulostaa mun raskausoireilta viime keväältä. Etominen alkoi ja rinnat (etenkin nännit ihan sairaan kipeät) tulivat kosketusaroiksi kp19. Nyt mä muistankin, miksi menkat on niin epämukavat - ei sen takia, että vuoto on runsasta, eikä sen takia, että mahaan sattuu, ei myöskään oikeasti...
  15. D

KM jälkeen kuumeilevat

Kävin eilen neuvolalääkärillä jälkitarkastuksessa. Tässä on muutaman päivän ajan vähän juilinut alavatsassa, ei satu, mutta juuri sen verran, että huomaan/tunnen sen; ehkä vähän niinkuin paineen tunnetta. Sisätutkimus ei sattunut. Ei ultrattu. Voiskohan se olla jo ovis, jos olisi kovin aikainen...
  16. D

KM jälkeen kuumeilevat

Mulle sais sitten laittaa kp1/28. Just tasan neljä viikkoa km:stä ekat menkat... Kesikselle kiitos omien kokemusten kertomisesta. Noin minäkin sen uuden yrittämisen ajattelen... Ja nyt juuri tuntuu siltä, että haluan aloittaa yrityksen heti...
  17. D

KM jälkeen kuumeilevat

Mua kans kiehtoo tää kysymys... Maalaisjärjellä vois tosiaan ajatella, että menkkojen lukumäärä johtuisi km:stä, eli spontaani/kaavinta/lääkkeellinen tai esim. muista oireista, jälkivuodon kestosta, kivuista, jos ultrassa on todettu jotain 'poikkeavaa' tms. Sit varmaan riippuu lääkäristäkin...
  18. D

KM jälkeen kuumeilevat

No nyt on 21. päivä km:stä... Olisko tää sit ovisjomotusta.........?!
  19. D

KM jälkeen kuumeilevat

Koska teille on keskimäärin tulleet ekat menkat keskenmenon jälkeen? Mulla oli km 14.7. Jälkivuotoa kesti 4-5 päivää ja ruskeaa tuhrua sen jälkeen 7-8 päivää. (Omasta mielestäni todella lyhyt jälkivuoto- ja tuhruaika.) Nyt alkoi siis neljäs viikko tuosta 14.7 laskien (eli kolme täyttä viikkoa...
  20. D

KM jälkeen kuumeilevat

Moi, olen lukenut ketjunne läpi ja uskaltaudun mukaan. Meillä oli spontaani keskenmeno rv10+5 kaksi viikkoa sitten (KM 07/08). Oireina vain hieman ruskeaa tuhrua rv7 ja rv10+4, kunnes seuravan päivän iltana lähti itsekseen kesken. Lääkäri katsoi kohdun tyhjentyneen itsekseen, mutta antoi...

Yhteistyössä