Hakutulokset

1. D

Onko kukaan käyny kattomassa sitä jotain MAMMA MIA- elokuvaa vai mikä se on?

Juu, olen käynyt ja pidin kovasti - johtuneeko siitä, että päänäyttelijät ovat mun suosikkeja ja abbakin on mun suosikkejani =) Jos haluaa käydä katsomassa kivan, hyvällä musiikilla höystetyn kesäleffan, ehkä Mamma Mia olisi juuri sopiva. Juoni ei ole kummoinen, mutta kuten sanoin...
  2. D

YLI 35-v KUUMEILIJAT :) VOL.4

Palailen jonkun ajan kuluttua tälle kuumeilijoiden listalle tuolta 35+ odottajista. Sain maanantaina rv10+5 keskenmenon.
  3. D

35v+ odottajat, vol 2

Kiitos :flower: Lähdettiin sittenkin yöllä TAYSin päivystykseen, jossa pääsin kahden tunnin odottelun jälkeen lääkärille ja myöhemmin itse niin halutessani naistentautien vuodeosastolle loppuyöksi. Kohtu oli tyhjentynyt hyvin itsekseen, lääkäri ultrasi ja teki vielä puhdistuksia. Sanoi...
  4. D

35v+ odottajat, vol 2

Siirryn tästä jossain vaiheessa vauvakuumeilijoiden puolelle takaisin... Kävin neuvolassa, eikä sydänääniä kuulunut. No, odotettavissahan se toisaalta oli, kun rv "vasta" 10+5, ken tietää, vaikka vähemmänkin. Tuhruttelu näytti loppuvan, kunnes kello viiden aikoihin verta hulahti...
  5. D

35v+ odottajat, vol 2

nevi - kiitos sanoistasi. Yksillöllistähän tämä tosiaan on... Soitan aamulla neuvolaan ja toivon, että pääsen käymään siellä. Oma neuvolantäti taitaa kuitenkin olla jo lomalla, joten pitää taas selostaa kaikki alusta alkaen uudelle tyypille... No, katsellaan. Pahoinvointia ja oksentelua...
  6. D

35v+ odottajat, vol 2

TAYS täälläkin. Omaa (.) - rv10+5 ja tuhrutteli aamulla, ekassa paperissa oli hitusen vertakin. Ekat tuhruttelut oli n rv6 ja silloin en tehnyt asialle mitään, mutta nyt olen aikeissa joko a) soittaa neuvolaan (ei sieltä aikoja huomiselle saa, käskevät vaan odottaa 2 vko lääkärineuvolaan ja...
  7. D

35v+ odottajat, vol 2

Kävin minäkin eilen vaunuja katsomassa... Edelliset kun jo myytiin pois vuosi-puolitoista sitten. No, mulla oli rv21 raskaana oleva kaveri mukana, joten itselleni en niitä varsinaisesti katsellut, mutta kiva oli käydä hipelöimässä yhtä merkkiä. Olen nähnyt sitä netissä, mutta en livenä, joten...
  8. D

35v+ odottajat, vol 2

Tänään on rv9+5 ja armoton väsymys jatkuu... Kokopäiväinen kuvotus jäi jonnekin viikko sitten, joten nyt on yltiöpäinen napostelukin jäänyt pois. Ei muita oireita, paitsi iltaisin mahaa venyttelee ja tuntuu oudolta. Mulla alkaa kahden viikon loma vasta 21.7. mutta olis tarkoitus ottaa palkatonta...
  9. D

35 -vuotiaat ja sitä vanhemmat odottajat

Saa laittaa, eli diddlina...36v...toinen...(t-04)...LA 4.2.09
  10. D

ansku71, miina70 - onnittelut :flower: Itellä menossa ruhtinaalliset rv7+4. Välillä kuvottaa, toisinaan alavatsassa tuntuu painetta, k a m a l a väsy koko ajan... Lauantain vastaisena yönä nukuin n 10 tuntia, sitten päivällä ensin 1 h päiväunet ja illemmalla 2 h päiväunet! Kuvotukseen...
  11. D

Monellakos teistä on ollut alkuraskaudessa ruskeata vuotoa? Tätä on varmaan käsitelty jossain päin ketjua, mutta en nyt jaksa lukea kaikkea läpi... Mulla tänään rv6+3 ja olen saalistanut vessapaperiin ruskeata tuhrua. Ensin mukamas tuli vähän enemmän ja ehkä aavistus punaisenruskeaa, mutta...
  12. D

Tää on ihan kamalaa tää odotus... Neuvola vasta 2 vko päästä, nyt rv6+1 ja haluisin kovasti tietää, mitä masuun kuuluu... Ei ollu ekalla kerralla näin jännää olla raskaana... heh :D Ei mitään syytä käydä varhaisultrassa tms mutta muuten vain jännittää niin kamalasti. Ei vielä...
  13. D

Meidän neuvola kuuluu johonkin raskausdiabeteksen ehkäisykampanjaan ja saankin kotiini pian täytettäväksi lomakkeen, jonka vien ekalle kerralle. Olin tosiaan jo ajatellut aloittaa diabetes-dietin ekan neuvolakerran jälkeen, joten tää tuli sopivasti!
  14. D

Allerginen nuha odotusaikana

Mulla menossa rv5+5 ja oon koittanu pärjätä pari viikkoa pelkällä nenäsumutteella (Beclonasal Forte Aqua, resepti). Lääkäri sanoi, että voin ottaa cetiritziiniä (Cetiritzin-ratiopharm, sama kuin Zyrtec) 1 kpl/päivä kun on oikein vaikeata. Kun sitten plussasin viikko sitten, en ole ottanut...
  15. D

mantana - mä soitin just neuvolaan rv5+6 ja sain ajan 3 vko päähän. Asutaan nyt eri kaupungissa kun ekan raskauden aikana ja täällä ollaan sen verran sikiäväistä kansaa, että neuvola-ajat on varmaan kortilla. Mä pääsisin periaatteessa vain klo 8 tai klo 9. Mies haluais kans tulla mukaan...
  16. D

Pirkanmaalta, Tampereen kupeesta =) rv5+4 (ei tosiaan sen enempää vielä!)
  17. D

Oon seurannu Faktalta mm. Riskitapauksia ja mun mies aina sanoo, ettei niitä sais katsoa... Mulla oli lievä raskausmyrkytys ekassa raskaudessa (verenpaineet korkeat, ei muita oireita, mutta diagnosoitiin rm:ksi), enkä tosiaan voinut niin huonosti, kuin tuon tv-sarjan naiset... nyt kun niitä on...
  18. D

Moikka, täällä 36v toisen lapsen odottaja. Eka on 4v tyttö. Haamuplussailin viikko sitten ja eilen tuli vahva plussa, jossain 6:lla viikolla ollaan... Oireita, painetta alavatsalla, hienoista kuvotusta, "lantio" oli kipeä, oli heti jostain kp15 paikkeilta, sitten ne hävisivät haamuplussien...
  19. D

Kiitoksia vaan :flower: :flower: Kyllä täällä täytyy ainakin kyläillä, koska tosi mukavaa porukkaa tässä ketjussa tosiaan on. mantana - jepulis, viivahan se... :) Tulevalle tuplamummille ja -paapalle (vanhempani) soitin eilen, kun nähdään vasta 2 vkon päästä. Äiti oli ihan...

Yhteistyössä