Miten muistaa mummia, joka on hoitanut meidän lapsia nyt tosi usein??

• Viestiketjun aloittaja hanna
  • Ensimmäinen viesti
hanna
Anoppi on hoitanut meidän kahta nuorinta lasta nyt aika paljon, kun mies on päivätyössä ja itse olen tehnyt ekstra hommia ravintolassa aina silloin kun niitä on ollut..
Kaipaan nyt ideoita siihen, miten mummia voisi muistaa tästä hyvästä eleestä? :) Rahaa hän ei ota kuitenkaan vastaan, mutta jollain tavalla olisi kiva silti "palkita".

jupsis
Viekää syömään ravintolaan tai ostakaa vaikkapa lippu/liput johonkin konserttiin tai näytelmään.

Itse pähkäilen täällä juuri samaa,että miten mummoa ilahduttaisi/muistaisi.

no niin
Lahjakortti hierontaan, teatterin kausikortti, joku lehtitilaus.

Vähän mummokohtaisia nämä jutut. Yksi mummo ilahtuisi digikamerasta, toinen siitä, että tarjoat hänelle autokyydin puolukkametsään tai karpalosuolle.

Meillä kans on annettu lahjakortteja teatteriin, konsertteihin ja viimeksi jalkahoitoon. Kaikista on tykätty! Mitään isovanhemmat ei koskaan halua palkaksi, mutta mulle itselle tulee hyvä mieli muistamisesta ja kiittämisestä muutenkin, kuin sanallisesti.

xx
Me palkitaan mummo, joka hoitaa 2-3 pv/vkossa meidän lasta aina kerran vuodessa matkalahjakortilla. On saanut hotellimatkan kahdelle, kerran ruotsinristeilyn ja nyt etelänmatkan. Kaverinsa saa kyllä maksaa omansa itse :)

Minä pidän tärkeänä sitä että mummi tietää kuinka kovasti häntä ja apuaan arvostetaan. Ja parhaiten sen kertoo sanoilla. Jos jotain spesiaalia tahdot siihen yhdistää niin kutsu vaikka syömään valmiiseen pöytään ja tehkää lasten kanssa joku ylläri.
Nämä jotkut kultaiset mummot kun antaa aikaansa vapaaehtoisesti ja mielelläänkin meidän kullannupuille niin kiitoskin voisi minusta olla edes pienen henkilökohtaisen vaivan arvoinen ennemmin kuin helposti hankittu lahjus. ( mikä voi olla kyllä sekin mieluinen mutta ajatusta, ajatusta...)

Yhteistyössä