Hakutulokset

1. T

isyydestä

ja se onkin sitten sun ongelma.... :kieh:
  2. T

Mitä lasissa?

:wave:
  3. T

Monessa ketjussa vilahteli Pronaxen

soita lastenosastolle sairaalaan,siis polille. sieltä minäkin ohjeet sain pojan lääkkeisiin kun kuume ei koskaan laskenu pakkauksen ohjeilla... nyt laskee ja pakkauksen ohjeita en edes lue annostuksen kohdalta.
  4. T

Ketä paikalla on niin hiljaista!!

:wave: =)
  5. T

voiko lenkkimakkaraa pakastaa?

voi!!!!! miks ei vois??? =)
  6. T

kun työnantaja on kusipää.. mitä tehdä?

voit mun ymmärtääkseni kyllä soittaa sinne liittoon silti ja kysyä toiminta ohjeita... mnä mitään tiedä.... :ashamed:
  7. T

Sosetta

voi tehä,kuorit ja soseutat siinä se! herkku hetkiä pienelle!!!
  8. T

voiko v'tutukseen kuolla?

mä ainakaan ole vielä lusikkaa nurkkaan heittäny vaikka v...ituttaa alati.. :laugh:
  9. T

onko teidän mielestä isällä oikeus vetää lapsi kaljuksi,ilman lupaa seläntakana salaa??

eikai se nyt maailmaa kaada jos lapselta hiukset leikkaa ilman toisen lupaa? ite kanssa yh ja isällä tapaamis oikeudet ja mä leikkaan pojan hiukset jos haluan pois ja jos isä haluaa ne leikata niin leikkaa sitten.. kunhan ei leikkaa irokeesia ja värjää sitä... =)
  10. T

Nyt äkkiä apua!!

vauva on kyllä melkoisessa suojassa siellä masussa että tuskin mitään hätää on... :hug:
  11. T

Alkupolku Eskarin asennusongelmat, apua!!

mitä se sitten ilmoittaa kun ei asennu sinne?
  12. T

Alkupolku Eskarin asennusongelmat, apua!!

onko sulla täydet oikeudet koneessa? riittääkö koneen kapasiteetti siihen peliin?
  13. T

mistä saan tietooni nimen alkuperän?

koita googlata sana..
  14. T

Oletteko sitä mieltä että koulussa tapahtuvat hankaluudet

mun mielestä lapsen kanssa pitää asioista puhua myös kotona,koulussa tapahtuvat ongelmat esim.kiusaamiset yms. pitää jutella läpi myös kotona... ja rangaistus pitää tulla kotoa,eihän koulu voi rangaista...
  15. T

Tunkkainen pesukone

pesemällä 90astees tyhjänä...
  16. T

Kysely: Lapsuudessa väkivaltaa?

henkistä ja fyysistä mutta ei onneksi seksuaalista väkivaltaa. :/
  17. T

tää holiton siiderihän on hyvää

usein juon ite kanssa sitä kun se on paremman makuista kuin normaali situkka... hinta kun kuitenkin on sama niin... :laugh:
  18. T

AD/HD

ODD? pakko kysyä mutta miten ilmenee?
  19. T

Lapsi alkaa huutamaan aina n.2h vellipullon jälkeen..

maissi tai peruna-porkkana velliä vois koittaa.. ei munkaan poika piereskelly vaan alko sitten röyhii ulos vellin kun ei sopinu. meillä oli allergiaa pohjalla.. =) muoks.oletko koittanu muiden firmojen vellejä??
  20. T

Lapsi alkaa huutamaan aina n.2h vellipullon jälkeen..

koitas vaihtaa joko velliä toiseen tai sitten tuttia siinä pullossa.... meinaan riisivelli on yhtä paksua kuin tutteli joten vellitutista tulee liika ja nielee ilmaa kovasti vellin mukana...

Yhteistyössä