pörrö
käsitellään koulussa opettajan johdolla ja kotona niihin ei puututa eikä myöskään rangaista kotona siitä? Vähän mä jäin mieetimään tuttuni tälläistä kommenttia.
Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:Niin koulu ei oikein muuten voi rangaista kuin jälki-istunnolla.Jos minun lapsesta olisi kyse laittelisin kotona vielä pelikieltoja yms päälle.
No ei nyt ihan noin vain voi kesken päivän pois lähettää, jo pelkästään vastuukysymysten takia. Eikä ihan heppoisin perustein koulukieltoja anneta. Se on ihan äärimmäinen keino.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:Niin koulu ei oikein muuten voi rangaista kuin jälki-istunnolla.Jos minun lapsesta olisi kyse laittelisin kotona vielä pelikieltoja yms päälle.
Koulusta voidaan lähettää myös kotiin kesken päivää ja voihan koulu määrätä myös oppilaan pois koulusta määrätyksi ajaksi
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No ei nyt ihan noin vain voi kesken päivän pois lähettää, jo pelkästään vastuukysymysten takia. Eikä ihan heppoisin perustein koulukieltoja anneta. Se on ihan äärimmäinen keino.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:Niin koulu ei oikein muuten voi rangaista kuin jälki-istunnolla.Jos minun lapsesta olisi kyse laittelisin kotona vielä pelikieltoja yms päälle.
Koulusta voidaan lähettää myös kotiin kesken päivää ja voihan koulu määrätä myös oppilaan pois koulusta määrätyksi ajaksi
Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:No ei nyt ihan noin vain voi kesken päivän pois lähettää, jo pelkästään vastuukysymysten takia. Eikä ihan heppoisin perustein koulukieltoja anneta. Se on ihan äärimmäinen keino.Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja pörrö:Niin koulu ei oikein muuten voi rangaista kuin jälki-istunnolla.Jos minun lapsesta olisi kyse laittelisin kotona vielä pelikieltoja yms päälle.
Eihän tässä ollut kyse siitä mitä voidaan tehdä hepposesti. En myöskään kirjottanu et missä vaiheessa näihin toimiin voidaan ryhtyä, mutta kyllä toi kotiuttaminen voidaan tehdä ja sitä käytetään ennen tuota koulukieltoa. Kotiuttamisesta kyllä puhutaan jo aikasemmin palaverissa ja kyllä siitä ilmoitetaan huuoltajille.
Jaa etä mistä tällasta saan päähäni, no ihan siitä että työskentelen itse koulussa.